Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 9350
Hvor gammel var du når du begynte å drikke alkohol?

Selv er jeg straks 15 år gammel og drar på en fest i ny og ne. Drikker vel for det meste tuborg og smirnoff.
Sprit har jeg smakt på, men ikke på en fest. Sprit burde man nok vente med til man kommer opp i 17-18-årsalderen mener jeg, fordi man mister altfor lett kontrollen når man drikker sprit.
Når mener du det er greit å begynne å drikke? Når drakk du første gang?
(Betydningen av å drikke her er å bli full)

EDIT:
Sorry for at jeg posta feil plass.
Sist endret av Champos; 23. juni 2007 kl. 01:14.
Begynte å drikke rett før jeg fylte 15. Sommerferien mellom 9. og 10. klasse. Men nå fyller jeg år ganske seint da :P Holder meg til øl og vinstyrke saker. Blir litt for fyllesjuk av sprit....

Syns ikke det er noe galt med å drikke sprit på 15-16års alderen, så sant man gjør det med måte. Man bøtter ikke nedpå samme mengde sprit som man gjør med øl. Hvis man kan kontrolere seg, så er det greit for meg
Jeg vil bare minne om at THC teknisk sett er et alkohol, da den har en OH-gruppe, og ingen andre grupper med høyere rang. Dette fordi THC = tetrahydrocannabinol. Mulig jeg tar feil her. Det jeg vil frem til, er at spørsmålet også betyr: "Når begynte du å røyke hasj?". Tar forbehold om feil, også her.
Sist endret av dexter; 23. juni 2007 kl. 01:19.
Trådstarter
2 0
Sitat av dexter
Jeg vil bare minne om at THC teknisk sett er et alkohol, da den har en OH-gruppe, og ingen andre grupper med høyere rang. Mulig jeg tar feil her. Det jeg vil frem til, er at spørsmålet også betyr: "Når begynte du å røyke hasj?". Mulig jeg tar feil, også her.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er dum, men skjønte ikke helt hva du mener
THC, hva er det? :S Og hva er OH-gruppa?
Sitat av Champos
Mulig jeg er dum, men skjønte ikke helt hva du mener
THC, hva er det? :S Og hva er OH-gruppa?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva OH-gruppa er, men THC er hasj. Det dexter spør om, er om du spør om når folk begynte og røyke THC (Hasj) fordi han påpeker at det er teknisk sett alkohol det også.

Selv begynte jeg og drikke i slutten av 9. Tenkte ikke på og holde meg til noen spesiell drikke, så det ble det meste. Har begynt og drikke mye mindre nå enn før pga at jeg blir alltid ekstremt fullesjuk.
Sist endret av Christian; 23. juni 2007 kl. 01:27.
Etter min Mening suns jeg man skal klare og holde seg til man bli 16/18....Jeg er selv 13, men jeg bir så lei av alle veslevoksene 13-15 sån sitter på bussen eller i klassen å skryter over hvor fulle de var osv.... Er du nok selvsikker på deg selv at du holder deg unna slikt tull så tror jeg du har det ganske bra..

Men Feks de som ikke er nok selvsikker på seg selv at de ikke klarer å si nei for og være kule. De blir jo egentlig ikke noe mere populer av den grunn men min mening er jo hold deg til alkohol frie drikker til du er ordentlik moden
Drakk for første gang på Halloween i 7'nde klasse..
Jeg og noen kompisser hadde raska med oss noen øl på en overnattingstur på skola.
Låste oss inne på datarommet å åpna ølboksan våres..
Tok ikke lange tia før lærar'n var på plass å ga skjennepreken.
Så tok det vell et års tid før det var over på heimkoken
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
OT:
THC, er Delta-9-Tetrohydrocannabinol, et aktivt virkestoff i cannabis.

En OH gruppe er da ganske enkelt en gruppe som består av et hydrogen og et oksygen molekyl.

Jeg stusset litt på dette selv, men definisjonen av et alkohol er:
"En organisk substans der en hydroxy (OH) gruppe er festet til et karbon atom i en alkylgruppe".

En alkylgruppe er en kjede karbon og hydrogenmolekyler

Suprman: THC kan fint være i flytende form, og thc har en OH gruppe om du ser her.


Men tilbake til saken: Drakk meg full første gang når jeg var 14 tror jeg. på heimbrent av alle ting og, jeg dekorerte verandaen til en stakkars kjenning med mitt mageinnhold.
Det ble en liten stund til neste gang, husker ikke hvor lenge, men rave-rundt-dritings mentaliteten kvittet jeg meg før fyllte 18 år heldigvis.
Sist endret av Dodecha; 23. juni 2007 kl. 01:31.
Sitat av dexter
Jeg vil bare minne om at THC teknisk sett er et alkohol, da den har en OH-gruppe, og ingen andre grupper med høyere rang. Dette fordi THC = tetrahydrocannabinol. Mulig jeg tar feil her. Det jeg vil frem til, er at spørsmålet også betyr: "Når begynte du å røyke hasj?". Tar forbehold om feil, også her.
Vis hele sitatet...
Har ikke peiling på om hasj inneholder en OH-gruppe...
Men når trådstarter skriver "drikke alkohol" så er det vell ganske åpenbart at han mener alkoholet etanol. så vidt jeg veit drikker du ikke hasj.
Begynte å drikke sommeren til 8 klasse, dette er noe jeg angrer nå i ettertid. Det var for tidlig, jeg var langt fra moden nok til å begynne å drikke. Men men sånn ble det nå ihvertfall. Gikk på et par smeller. Nå er jeg 16 og skal begynne på VGS, og drikker et par ganger i måneden. Er vell egentlig litt tidlig nå også, men siden jeg begynte så tidlig, er det god kontroll over mine "berusede vaner". Og jeg koser meg når jeg er ute, målet er aldri å drikke seg full, men å sosialisere med litt alkohol for å løse opp litt. Selvfølgelig blir vi godt fulle i ny og ne også

EDIT:
Holder meg som regel til Tuborg eller Heineken (Avhenger av hvor mye penger jeg har)
Men koser meg gjerne me et par shotter Tequila
Sist endret av shakin; 23. juni 2007 kl. 01:40.
Jeg drakk vell første gang ordentlig i fjor sommer, da var jeg 15. nå er jeg 16 og drikker ofte. går mye i øl og hb her på bygda. man kan drikke hva man selv vil, bare med måte. jeg drikker ofte altfor mye selv men har ikke hatt noe problem med det.


EDIT: man kan vell lage hasj te?
Sist endret av Ancoil; 23. juni 2007 kl. 01:35.
Drakk første gang sommeren før jeg ble 15.
En øl i ny og ne. Aldri hvert full og ser vel helt ikke poenget med det, og bli fullest. *Får da er vi så tøffe*
Første gang jeg drakk var for noen uker, kanskje en måned siden. Jeg hadde kjøpt en sekser Tuborg og skulle bli full sammen med bestekompisen min som skulle passe på meg og slikt. Det var kjempegøy, men siden vi ikke fant noen fester, gikk vi rundt omkring og kosa oss. Jeg drakk opp ølla mi, og kompisen min fortalte vitser og hadde det fint. Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg skulle drikke masse vann, så jeg drakk masse vann. Ikke fyllesjuk eller noe. Det syntes jeg var litt bra. Men jeg fikk vondt i sida, omtrent som sting, i noen dager etterpå. Kanskje det var noe farlig, men det gikk fint. Fikk ikke vondt i sida andre gangen jeg drakk, så jeg håper det var et engangstilfelle.

Jeg mener at man er klar for å drikke, når man er seg voksen nok til det. Ikke bare at en selv synes en er voksen nok, men at folk rundt deg også synes det. Og kanskje også når man ikke drikker bare for å bli full, men fordi man synes det man drikker er ganske godt.
jeg var 13 første gang jeg drakk meg drita hadde drikki mange ganger før det men aldri full drikker for det meste 96. og er 16 nå
Sitat av uncleG
drikker for det meste 96. og er 16 nå
Vis hele sitatet...
Wow! Tøff du:P Hva er vitsen? Hva slags innstilling til alkohol er det?
"Bli drita og kryp hjem"

Er trøtt og sliten, beklager på forhånd spydigheten
hey venna mine starta tidligere enn meg ass det er bare hvor jeg er fra som fukka meg opp
Sitat av uncleG
hey venna mine starta tidligere enn meg ass det er bare hvor jeg er fra som fukka meg opp
Vis hele sitatet...
skjønner at det er hardt å være gangster å ikke kunne ta sine egne valg. rock on


btw, jeg starta ett par uker etter jeg ble atten, med en fantastisk drikke/ski/snoboardtur til sverige. har ingen planer om å drikke meg sanseløs, og kravle rundt å ikke vite mitt eget navn og forskjellen på opp og ned, og dekorere diverse ting med den kebaben jeg nettopp spiste ser på det som ganske bortkastet
Sist endret av mrniceguy; 23. juni 2007 kl. 02:01.
Joda, miljøet spiller faktisk en stor rolle! Men ser alikevell ikke vitsen i å drikke 96.
Noen grunner:
1. Det er ikke noe kos i det
2. Det er ikke lovlig
3. Det er ikke kjekt å havne på pumping (ikke så mye som skal til, og er til tider vanskelig å kontrollere inntaket på grunn av effekten)

Sitat av mrniceguy
skjønner at det er hardt å være gangster å ikke kunne ta sine egne valg. rock on
Vis hele sitatet...
Nice one! Må si at noen av de spydige kommentarene dine rundt omkring her på forumet faktisk til tider faller i smak. Skal få en KP av meg, selv om innlegget ikke var av særlig kvalitet:P (Når jeg får mer KP og gi bort)
Sist endret av shakin; 23. juni 2007 kl. 02:03.
Sitat av uncleG
hey venna mine starta tidligere enn meg ass det er bare hvor jeg er fra som fukka meg opp
Vis hele sitatet...
Da er du svak.

Jeg drakk for første gang da jeg var 16. Har hatt ett par fjortisskuler siden den gang, men har nå også kommet over "være dritings og rave rundt"-mentaliteten. Problemet mitt er vel at jeg tåler mindre enn ei rotte. Alkohol kan lett nytes og huskes neste dag.
Sitat av shakin
Joda, miljøet spiller faktisk en stor rolle! Men ser alikevell ikke vitsen i å drikke 96.
Noen grunner:
1. Det er ikke noe kos i det
2. Det er ikke lovlig
3. Det er ikke kjekt å havne på pumping (ikke så mye som skal til, og er til tider vanskelig å kontrollere inntaket på grunn av effekten)


Nice one! Må si at noen av de spydige kommentarene dine rundt omkring her på forumet faktisk til tider faller i smak. Skal få en KP av meg, selv om innlegget ikke var av særlig kvalitet:P (Når jeg får mer KP og gi bort)
Vis hele sitatet...
hehe. det er slike gullkorn som kommer frem når jeg tenker på de få timene det er til jeg skal på jobb. og bare spar på kp'ene dine du i min verden er ikke kp et tegn på makt

ha en fin kveld alle sammen. og uncleG, no offence. er ikke alltid jeg klarer å leve opp til nicket mitt
Sist endret av mrniceguy; 23. juni 2007 kl. 02:07.
vel den største grunne til å drikke 96 er prisen + jeg har drikki mye men jeg blir aldri sånn at jeg ike kan gå eller at jeg ikke husker noe.. utenom en gang i 8. klasse da jeg sovnet på en do skål..
Sitat av uncleG
vel den største grunne til å drikke 96 er prisen + jeg har drikki mye men jeg blir aldri sånn at jeg ike kan gå eller at jeg ikke husker noe.. utenom en gang i 8. klasse da jeg sovnet på en do skål..
Vis hele sitatet...
Den beste grunnen må da være håpet om å bli blind, ødlegge kroppen og i værste fall dø. Vet aldri va som er i HB.
Spend some money, it'll probably save your life!
Eg drikker når eg er 12 og er drit kul ..

Eg fyller straks 16 og aldri i mitt liv engang smakt en dråpe av noe som helst rus middel.
Får meg er vel adrealin en slags erstatning for alkoholen.
Jeg drakk første gang i 8ende klasse, blei skikkelig full på grillfest hos mamma, så begynnte jeg å drikke sånn gjevnlig i mellom 9ende og 10ende klasse, var en i klassen som hadde fest nesten hver helg siden faren var på jakt.

Btw så trur jeg ikke vi alle begynner å drikke tidlig for å være tøff eller "voksen", men fordi de blir frista når de hører hvor gøy de andre har hatt det på fylla, var iallefall det som fikk meg til å begynne å drikke i 9ende-10ende klasse. Den gangen i 8ende klasse var ikke spessielt morro men en liten erfaring for en liten gutt:P

Forresten så syns jeg 15-16 års alderen er en bra alder å starte sånn smått å drikke, jeg har iallefall mange gode minner fra de tidene, selvom det var et kraftig snev av 14tissfyll, men alle må jo gjennom det også en gang.

Mvh
BoinTjau
Sist endret av BoinTjau; 23. juni 2007 kl. 02:18.
Sitat av Crimatix
Eg drikker når eg er 12 og er drit kul ..

Eg fyller straks 16 og aldri i mitt liv engang smakt en dråpe av noe som helst rus middel.
Får meg er vel adrealin en slags erstatning for alkoholen.
Vis hele sitatet...
Congrats! Du viser karakter! Bøyer meg i støvet
Jeg gav etter for gruppepresset en gang i tiden.
hva mener du med vet aldri hva som er oppi jeg vet godt hva som er i spriten er ikke smugler sprit det er snakk om og dere er fra Arendal, Stavanger og Nordnorge vet lite om hva jeg snakker om så please slutt å skriv.. hadet
Sitat av uncleG
hva mener du med vet aldri hva som er oppi jeg vet godt hva som er i spriten er ikke smugler sprit det er snakk om og dere er fra Arendal, Stavanger og Nordnorge vet lite om hva jeg snakker om så please slutt å skriv.. hadet
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke en person som er ute etter å kverulere, men du gir deg ikke.
Vi fra "Arendal, Stavanger og Nordnorge" er ikke personer du bare setter i en bås slik som det. Og hva vet du om vår kunnskap angående Hb og smuglersprit. Mener du å si at bare fordi at du er fra bygda, så vet du mer om emnet enn "oss"? Bare gi opp.
Sist endret av shakin; 23. juni 2007 kl. 02:20.
Drakk meg full første gang jeg var 15, ikke akkurat en slager, var ikke ofte jeg drakk på ungdomskolen, starten av videregående. Nå er jeg 19 og drikker som regel for å kose meg. Holder meg til øl.
Sitat av shakin
Jeg er ikke en person som er ute etter å kverulere, men du gir deg ikke.
Vi fra "Arendal, Stavanger og Nordnorge" er ikke person du bare setter i en bås slik som det. Og hva vet du om vår kunnskap angående Hb og smuglersprit. Mener du å si at bare fordi at du er fra bygda, så vet du mer om emnet enn "oss"? Bare gi opp.
Vis hele sitatet...


Det går ikke ann å få mer rett enn det du sier Shakin,
--------
Og jeg trudde NordNorge var en av delene av landet som har mest med Hb å gjøre?.:P
--------
Btw så har jeg drikki Hb to ganger, den første gangen gikk det bra, og den andre gangen gikk det veldig lite bra (det var bare ett par helger siden) Hb er ingenting annet enn skummelt, jeg har svært liten tru på at jeg kommer til å drikke Hb igjen.
Hvor får du det fra at jeg er fra bygda? jeg snakker om at dere ikke forstår at miljøet er forskjellig fra stedene deres til Stovner i Oslo..
Sitat av uncleG
Hvor får du det fra at jeg er fra bygda? jeg snakker om at dere ikke forstår at miljøet er forskjellig fra stedene deres til Stovner i Oslo..
Vis hele sitatet...
Beklager at jeg sa bygda, leste at du var fra Oslo, Stovner or whatever, men fikk inntrykket av at du var en "bygdegutt". (Ja, jeg plasserte deg i den båsen, og jeg skulle egentlig ikke gjort det. Og jeg beklager på det dypeste om du ble såret).

Miljøene er forskjellige, skal ikke si meg uenig i det, men de er ikke så ulike at "vi" fra Arendal, Stavanger og Nord-Norge ikke vet va det hele går ut på.
Sist endret av shakin; 23. juni 2007 kl. 02:32.
Sitat av dexter
Jeg vil bare minne om at THC teknisk sett er et alkohol, da den har en OH-gruppe, og ingen andre grupper med høyere rang. Dette fordi THC = tetrahydrocannabinol. Mulig jeg tar feil her. Det jeg vil frem til, er at spørsmålet også betyr: "Når begynte du å røyke hasj?". Tar forbehold om feil, også her.
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er jo egentlig "når begynte du å drikke en etanolholdig væske", hvis vi skal være tekniske... og for noen tullinger gjelder kanskje "metanolholdig" også.

Uansett begynte når jeg var 16. Husker det godt og det var ingen pen affære.

edit: (faen dexter la nettopp merke til at du har NM i kp i forhold til poster... hva skjeeer?)

edit2: OT, men jeg har lenge fundert på om det finnes andre ord enn væske der 'æ' uttales 'e'... Noen som vet om noen? Sorry for rumpekjøring av topicen, men siden det er evt. snakk om ytterst få ord, tviler jeg på at dette evt. vil være nok til å kjøre alkoholtoget til sibir.
Sist endret av larsdood; 23. juni 2007 kl. 02:38.
please bare slutt og snakk når du ikke vet noen ting om hva jeg snakker om...

inlegget mitt var til shakin
Sist endret av uncleG; 23. juni 2007 kl. 02:36.
Jeg begynte å drikke når jeg var rundt 15 år, da gikk det for det meste i sprit og diverse drinker fra barskapet til mor og far
Nå holder jeg meg for det meste til øl

Og btw uncleG, bruk komma/punktum?
UncleG : Du er nå det nest trangsynte menneske jeg har vært borti her på forumet (beklager å måtte si det), det er du som bør slutte å skrive, for du vet ærlig talt ikke stort selv.
Sist endret av BoinTjau; 23. juni 2007 kl. 02:41.
Sitat av uncleG
please bare slutt og snakk når du ikke vet noen ting om hva jeg snakker om...

inlegget mitt var til shakin
Vis hele sitatet...
Beveger meg helt off-topic nå, men må bare.

Hehe, legger meg nå, så skal slutte å SKRIVE. For det er det som skjer på et forum. Det skrives og diskuteres.
Snakking foregår så vidt jeg vet aldri i et forum, me mindre det har en innebygd "snakke" funksjon. Der tale utveksles.

Nå siktet jeg overhode ikke til innlegget ditt BoinTjau, men forstod du vell



Go natt

- Shakin
Sist endret av shakin; 23. juni 2007 kl. 02:42.
er du helt dum eller alle forumer har en innebygd snakke funskjon
Sitat av shakin
Beveger meg helt off-topic nå, men må bare.

Hehe, legger meg nå, så skal slutte å SKRIVE. For det er det som skjer på et forum. Det skrives og diskuteres.
Snakking foregår så vidt jeg vet aldri i et forum, me mindre det har en innebygd "snakke" funksjon.

Nå siktet jeg overhode ikke til innlegget ditt BoinTjau, men forstod du vell



Go natt

- Shakin
Vis hele sitatet...
Hehe jess, men jeg bøyer meg i støvet og retter på meg selv alikevel:P

Nite.
Sitat av uncleG
er du helt dum eller alle forumer har en innebygd snakke funskjon
Vis hele sitatet...
Bare quoter denne posten for å framheve dens "genialitet".

Med all respekt til deg uncleG, håper jeg seriøst at du ikke er seriøs nå, for hvis ikke vil jeg anbefale deg å revurdere tankegangen litt.

Jeg starta vel å drikke en liten stund etter konfirmasjonen, og har aldri hatt noe problem med det.
Ser ingen hensikt i å hive meg på fjortizfylla med spying, blekking og alt som "hører med".
Kan nyte en øl eller seks, eller en flaske whisky i ny og ne, men blir sjeldent drita.
Og om jeg blir det, føler jeg fortsatt at jeg har kontroll over hva jeg gjør, og hva jeg sier.
Om jeg ikke hadde hatt det, hadde jeg slutta for lenge siden.

Jeg gidder ikke å sitte og fortelle folk når de skal begynne å drikke, men bare lær dere å respektere deres egne grenser. Man vet når man har fått nok, og da bælmer man ikke ned enda 10 tequilashots eller en dunk 96%, for å si det sånn
Jeg begynte å drikke alkohol da jeg begynte på ungdomsskolen. Men drakk veldig sjeldent frem til slutten av niende/begynnelsen av tiende, hvor jeg begynte å drikke mer. Men jeg har alltid hatt noe jeg liker å kalle for et fornuftig forhold til alkohol.

Første gang jeg drakk var på en telttur med noen venner. Jeg å kameraten min hadde kjøpt tre sekspakninger på deling, og jentene hadde vel smirnoff ice. *gode minner(=*

Sprit begynte jeg ikke med før tiende klasse, men sluttet også etter en periode med dette, mye på grunn av at jeg ikke drikker for å bli fullest muligt, men for å kose meg mest muligt på veien til fylla. Å mens jeg må sloss med spriten glir øl glatt ned.

Da jeg begynte å drikke øl i 8ene klasse kjøpte jeg konsekvent tuborg, menn etter en stund gikk jeg lei av det, mye på grunn av at det er så lite smak på det. Så de siste årene har jeg drukket Rogalands, Hansa og Guinness.

OT:
Av en eller annen grunn har det blitt til at jeg drikker i perioder, jeg kan drikke vær helg i 4 uker, så kan det kanskje gå 3mnd. til neste gang jeg drikker, og da innvier en ny 3-4ukers periode
Sist endret av Petter Pan; 23. juni 2007 kl. 03:40.
Første gang jeg drakk var jeg 16 år. Etter jeg ble 18 har jeg drukket omtrent hver helg.
13 år, og fortsatt drita.. hehe
hadde akkurat blitt fjortiss første gangen jeg drakk meg full.da drakk jeg vin.. nå drikker jeg øl
13 år vil jeg tro.
første gangen var jeg 15 år og noen måneder. så gikk det en stund uten noe drikking, men så begynte jeg å drikke mere og mere.

jeg drikker helst borg øl og heimbrent.
Tror jeg var 14 (om ikke 13) da jeg drakk for første gang. Det var en kompis som stjal vodka fra faren sin og tok den med på en klassetur. En lærerassistent oppdaget at vi drakk for vi var jo beruset, men heldigvis fortalte han ikke til andre lærere.

Nå er jeg 21 og holder meg til øl for det meste.
Sist endret av marsboer; 23. juni 2007 kl. 13:23.
Jeg er 16 år, og drikker ikke. Dette er av flere grunner. For det første gidder jeg ikke henge meg på fjortisbølga som er her jeg bor. 95% av alle som drikker og er like gammel som meg henger etter gangveiene og sovner i grøfter. På mandagen kommer de på skolen og skryter om hvor fulle de var.

I tillegg er jeg kristen selv, og har kristne forreldre. Nå står det faktisk ingenting om at man ikke skal drikke i bibelen, men likevel vil jeg påstå at kristendommen ikke er det som står bak mest fyll her i Norge.

Som om dette ikke skulle være nok får jeg sponset bil-lappen om jeg ikke røyker eller drikker før jeg er 18. Jeg har enda ikke rørt en dråpe alkohol, eller smakt på røyk. Tror det er lettere å holde seg unna om man aldri prøver det en første gang. Jeg er sånn type som er venn med alle stort sett, men de fleste bestevennene mine drikker ikke de heller.

Da tror jeg at jeg har fått sagt nok.
Problemet er at alle drittunger blir full på 1-2 rusbrus..
Skryte av hvor full man er, det er også drittunger som gjør.. og problemet dems er at de sikkert "faket" full også, slik som veldi mange umodne jenter og gutter gjør!

Jeg drakk tidlig.. husker ikke alderen eksakt.. foreldrene mine har ikke hatt noe imot dette da jeg driker me måte, og klarer å begrense og kontrollere meg
Jeg drikker alt.. og har masse å anbefale.. Men som regel så er jeg blakk og da kjører eg enkelt å greit bare 12 halvlitere.. seff Hansa

EDIT: drakk førstegang i 7... husker det nå.. var på bursdagsbesøk hos en i klassa, og søsteren hadde vorspiel på rommet samtidig som bursdagsbesøket.. (gjøtt hvor vi oppholdt oss da?)
Sist endret av AleDuFFo; 23. juni 2007 kl. 13:43.
I 7 Kl..!
Men pleier ikke drikke så mye. Og mener selv at jeg tåler en del.
Mine favoritter er Øl og RødVin..!
Går mest i Tuborg og Heiniken, og trenger vel en 16 øl før jeg er full, og begyner nå i 10Kl.
Ser ikke noen vits i og bli ravande dritings og krype rundt og spy, men noen øl for og hygge seg med venner og kansje bli litt brisen er greit.