Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1044
Hei. Har nylig begynt å skate, men sliter med å finne gode steder å øve på ettersom alt er dekket av snø akkurat nå.

Lurer på om noen som driver med skateboard og lignende har tips om hvor man kan skate om vinteren uten å være for mye til bry for publikum?

Bor forresten i Tønsberg, i tilfelle noen Tønsbergensere her inne ser dette og har noen gode tips om location.

Takker!
Parkeringshus funker ofte, men det er en skatepark i hall i drammen https://www.facebook.com/Nostedhallen
mermaid's Avatar
Trådstarter
25 8
Sitat av susiserken Vis innlegg
Parkeringshus funker ofte, men det er en skatepark i hall i drammen https://www.facebook.com/Nostedhallen
Vis hele sitatet...
Takker! Blir liksom redd for å være til bry om jeg skater i parkeringshus, må kanskje bare komme meg over det!

Takk for tips om hallen i Drammen! Blir litt vanskelig slik covid-situasjonen er nå, men skal ha det i tankene til det roer seg på den fronten.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av mermaid Vis innlegg
Takker! Blir liksom redd for å være til bry om jeg skater i parkeringshus, må kanskje bare komme meg over det!

Takk for tips om hallen i Drammen! Blir litt vanskelig slik covid-situasjonen er nå, men skal ha det i tankene til det roer seg på den fronten.
Vis hele sitatet...
Det er bra du er litt selvbevisst der. Det er fullt mulig å bli litt kompis med vaktholdet på slike steder om man viser at man er litt omtenksom: skate lengst unna biler osv.
Men noen vakter vil nok være hestkuk uansett hvor imøtekommende man er. Er jo forståelig: om biler blir skadet under vakta deres har de jo ikke gjort jobben sin godt nok.
mermaid's Avatar
Trådstarter
25 8
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er bra du er litt selvbevisst der. Det er fullt mulig å bli litt kompis med vaktholdet på slike steder om man viser at man er litt omtenksom: skate lengst unna biler osv.
Men noen vakter vil nok være hestkuk uansett hvor imøtekommende man er. Er jo forståelig: om biler blir skadet under vakta deres har de jo ikke gjort jobben sin godt nok.
Vis hele sitatet...
Absolutt! Har ikke lyst til å ta for mye plass og være i veien for biler. Og om man blir bedt om å dra, så gjør jeg selvfølgelig det uten å lage noen krangel.

Gleder meg til varmere tider nå og muligheten til å skate hvor som helst .
Sitat av mermaid Vis innlegg
Absolutt! Har ikke lyst til å ta for mye plass og være i veien for biler. Og om man blir bedt om å dra, så gjør jeg selvfølgelig det uten å lage noen krangel.

Gleder meg til varmere tider nå og muligheten til å skate hvor som helst .
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det fins undergrunn bru eller skolegård med tak i Tønsberg? Det funker bra også og da blir du ikke kastet ut.