Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1091
Heya. Jeg har flyttet til en småby og har blitt kjent med folk, men problemet er å møte nye folk og bli kjent med dem pga Covid gjør det vanskeligere, fordi jeg pleier å bli kjent med folk på barer, parkene og hobbyene mine som er utelukket etter restriksjoner. Er på let etter jobber, men dessverre er det svært vanskelig pga Covid og mange arbeidsledige/permitterte i byen.

Er det noen alternativer å møte folk på?
Sist endret av Tokis; 24. januar 2021 kl. 14:25.
Utfordrende timing å bli kjent på ja, vet ikke så mye om hva du interesserer deg for men kanskje du finner andre med felles interesser gjennom noe der ?
125 2T
Tokis's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Utfordrende timing å bli kjent på ja, vet ikke så mye om hva du interesserer deg for men kanskje du finner andre med felles interesser gjennom noe der ?
Vis hele sitatet...
Ja, men det er vinter og snø + stengte haller, må vente til snøen smelter utpå våren eller at haller åpner igjen når det er mindre smitte, noe som kan ta tid!
Facebook grupper? De fleste steder har noen grupper for kjøp og salg, diskusjoner eller ndre ting, kanskje en av hiibyene dine har en egen gruppe for nærområdet.