Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 747
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer på om man kan gjøre noe for og få amfetamin fortere ut av kroppen.. har tatt omtrnt et gram over fire dager. Har vært ganske aktiv. Når kan jeg regne med at jeg kan pisse rent?
Klimafiendtlig troll
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg lurer på om man kan gjøre noe for og få amfetamin fortere ut av kroppen.. har tatt omtrnt et gram over fire dager. Har vært ganske aktiv. Når kan jeg regne med at jeg kan pisse rent?
Vis hele sitatet...
Kommer an på vekt, kjønn, høyde og mye annet.

Beregn alt fra noen dager til over en uke. Masse tråder om dette, bruk søk-funksjonen.
Sist endret av Taert; 24. oktober 2020 kl. 23:22. Grunn: Tegnsetting
Korte svaret er vel egentlig nei....
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Øke syrligheten i blæren, spis vitamin-c kosttilskudd. Er ikke helt stø i det her, så du får søke litt på det selv men mener at jeg fant ut av dette en gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Øke syrligheten i blæren, spis vitamin-c kosttilskudd. Er ikke helt stø i det her, så du får søke litt på det selv men mener at jeg fant ut av dette en gang.
Vis hele sitatet...
Appelsin juice virker husker jeg drakk sånn 2 liter å trente når jeg var p institusjon funket som faen