Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1115
Har ei lampe med vite i taket, 4 lamper er det på den, med sokkel E14, maks 40w. denne brukes aldri og kunne tenkt meg noe kult med de lampene:

Det jeg er ute etter, om noen klarer og finne,eller vet hvor de har det er blackligth pærer på maks 40 watt, og med E14 sokkel.

Har prøvd selv og lete etter dette men har altså ikke funnet noe slikt..
Her kanskje?

http://www.physlink.com/eStore/cart/...y_id=17&SID=24

(hvis det ikke må være i Norge da...)
neida , er samme hvor det er..

fant ikke blacklight der, fant bare ei med E27 sokkel.
men damn så mye annet di hadde der ja
▼ ... noen måneder senere ... ▼
drar opp igjen en gammel thread, men men...

lurte på om noen visste hvor jeg kunne bestille blacklight lysrør og lysrør holder/ramme? (skal ikke ha til dataen, men til å ha på sove rommet)

er på jakt etter noe rundt 80-120cm lagt rør.

noen som vet hvor jeg kan bestille? helst norsk butikk!
Du kan bestille fra meg. har ett liggende som nesten ikke er brukt.. gi bud

Edit: når jeg tenker meg om bestilte jeg fra en slags kostyme butikk på nett eller noe..
Ljudia solgte slikt tidligere ihvertfall, og det ville forbause meg hvis de har sluttet.
Tar jeg ikke helt feil er det en butikk i Stavanger som selger slike ting, men for øyeblikket så husker jeg ikke hva butikken heter
Clas Ohlson har black light pærer, lysrør og sparepærer(slipper mye varmeutvikling).....
Vet ikke om de har til E14 sokler