Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225217
Iblis fortalte meg om det på toget til Oslo en kald vinterkveld i februar 2001
`nico`, bz, lekefly og resten av klassen satt å sufta her, ble nysjerring :P
gjennom moah best buddy, turbojugend
Lettet etter den norske ambassaden i cyberspace... fant dette.
www.freakforum.nu...
Fant siden gjennom google

Husket ikke hva jeg søkte på da.

Uansett, kjempeforum.
Ond^Sofa fortalte meg om siden på IRC for snart 2 år siden, men så glemte jeg av det helt til jeg så noen i klassen i fjor som surfa her..
fikk vite av jollyroger om et sted hvor det sto mye om pyroteknikk

Thx til han
hadde problem me pcen en gang, og sporte litt rundt hvor eg kunne få hjelp, og magisk nevte freakforum.nu for meg, og her er jeg =)
norsk undergrunn (radikal) -> iblis -> freakforum
Lekefly i think
Jeg greide og rote opp www.littavkvart.com en gang.. Der fant jeg en link hittil Og glad er jeg for det!
Sist endret av Flaffy; 25. november 2004 kl. 15:38.
Ond^Sofa klarte å få meg inn hit av en eller annen grunn jeg ikke husker
googlet på: norsk forum
Kompis som viste meg det for et par år siden. (2002/01?)
Var totalt oobi, er vel forsatt det =D

Burde vært banna da, tror jeg var en pest og en plage. Husker jeg plagde mia med noe, css-stuff.. Så mia, beklager for det.
Tror jeg fant nFF ganske så tilfeldig, hvis jeg ikke husker helt feil. Begynte å titte innom mer og mer, og etter en god stund tok jeg mot til meg og regsitrerte en bruker
husker faktisk ikke.. leeenge siden
så sida på en pc-monitor på TV2 faktisk...

tror det var google....
husker ikke hva jeg søkte etter, husker ikke hvorfor *senil*
Fikk vite det av en figur (Andy?) på IRC for noen år siden....
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Rota meg borti nFF via Radikal for en del år tilbake og siden har jeg blitt værende her.
Better than thou.
Sugde penizen til nso, og vips så var jeg her.
Fikk link gjennom en på IRC
Min kjære bror, dok.
Jeg søkte på Google etter noe. Tror ikke nFF hadde noe med det jeg søkte etter, men jeg syns tråden var interresant så jeg registrerte meg for å poste. Trodde ikke jeg skulle bry meg mer med det. Nesten 2 år etter er jeg innom hver dag og poster omtrent hver dag.
ehhm, i januar 2003 sattjeg og vår alle's kjære m0b å pilsa eller noe med hver sin laptop, jeg sleit med noe og han bedde meg å sjekke ut nff for hjelp der, eller noe sånt.. var i januar hvertfall.. og det er m0b sin skyld at jeg er her nå
Ministry of Love
sptz's Avatar
hacking (kan henne det var cracking ) phreak forum og muligens norge i yahoo's søkemotor våren 2002. Og når man den gangen måtte registrere seg for å komme inn på forumet i det hele tatt var det jo ikke annet å gjøre. Nå ja gjort er gjort, jeg har vel lært et å annet her også. Selv om tiden jeg har kastet bort på å lese dette forumet klart overstiger mengden jeg har lært av det

Men jeg hadde helt klart ikke vært så mye på forumet om det ikke hadde vært for alle de hyggelige og mindre hygglige folkene på irc kanalen #nff@EFNet (alle er klar over kanalen sant?)

Selv om jeg er ganske innaktiv fortiden så skal dere ikke se bort i fra at jeg dukker opp på irc om to uker eller så (Juleperm fra 10 til den 04.01.05 JAHU!)

(beklager offtopic og mengden smilys, men det skyldes ganske enkelt at jeg begynner å få store nff abstinenser. Noe som bør anses som en meget alvorlig sykdom)
Sist endret av sptz; 26. november 2004 kl. 16:05.
Hørte om det på Irc, husker ikke åssen kanal da men.
Ble kjent med nFF gjennom broren til en kompis:P
husker ikke
jeg hørte det fra en kamerat.
Jeg drev en internettside som het wwv.dirtyosama.com (ikke sjekk adressen nå, fordi den er kjøpt opp av en lame spam-tjeneste) - som utga seg for å være Osama Bin Ladens personlige hjemmeside.

Siden ble veldig populær, og noen på NFF omtalte den i en post. Dette så jeg i counter-statistikken min, og jeg stakk innom for å lese posten. Jeg ble sittende å lese en del poster den dagen, og har vært her siden. Dette var i... 2001, tror jeg

Som en binote hang jeg også på Norsk Undergrunn, men jeg fant ikke ut før senere en gang at NFF var "the bastard-child of Radikal/NU".
Fikk vite det av Erlend aka [zerge] lenge siden jeg har sett han her, tror han er i militæret.
Av Tapio på forumet, han kom til meg og sa han hadde endelig funnet det forumet han så Tha_Beast henge på under et LAN i 02. Tapio sa også at nerdefaktoren var høy og hvis jeg registrerte meg fikk jeg tilgang til pr0n og warezforumet. På den tiden var warez mitt liv.

Nå er det mest galleri poster som denne som holder meg igjen.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg hørte om det på skolen... Tenkte ikke noe særlig over det. Så begynte EXzlator og Krog å nermest beordre meg om å legge ut spørsmålene på nFF istedet for å spørre dem. Og resten er historie kan man vel si
Var vel da Radikal/Norsk-undergrunn tok slutt og iblis mekka noen forumer. En svart/mørkeblå side hvis jeg husker riktig. Denne ble så stengt (ikke lisens på forumet tydeligvis), og det gikk noen uker før jeg klarte å få med meg at den var oppe igjen.
jeg fikk høre om det av mongeland!!
Vidder og Darris viste meg iblis.nu -> FreakForum, and here i am.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Patrick viste meg =)
Googlet til ett anna forum der linken til dette forumet lå i signatur til en fyr.
Opprinnelig postet av aybara
I 2000-2001 var jeg aktiv på data/hjemmesideforumene på Start.no. Det samme var bl.a meitemark og cavey (og sikkert mange flere som er medlemmer her i dag). Ble etterhvert moderator der, men pga lavt nivå og lite samarbeidsvillige folk hos Start mistet jeg lysten på å være der. Hørte om skitX og FreakForum fra meitemark, og det tok ikke lang tid før jeg flyttet dit (og hit).
Vis hele sitatet...
Ah.. Gode gamle home.no.net.. Slik jeg også kom.
Jeg kjenner Tias og han var på denne siden noen mnd før jeg fikk meg internett. Og da jeg fikk internett også så ville jeg inn på denne siden her også for å finne ut hva som var så spesielt med den, etter som Tias alltid var på denne siden.
[SIZE=3]Forced drafting![/SIZE]

Seriously though.. husker ikke, men har kommet opp med et alternativ.
  • Gjennom technot eller nso pga. cs.stfu.no.
Vet iallefall at jeg registrerte meg fordi en annen tidligere medlem gav meg adressen og ba meg joine.
Av en kompis :P
Visste at en venn henger litt her, så når jeg kjeda meg en dag fannt jeg ut jeg skulle se om det var noe bra. Det var det
Jeg hørte om det fra Lundern (eller er det Rariuz han kaller seg her? :P), han hadde en gang en hjemmeside der det sto link til dette forumet. Så regga jeg meg, men var aldri inne her.

Etter en stund så lette jeg etter et spill eller noe, så ga en meg en link til dette forumet, for "her hadde de sånt" :P

Husker desverre ikke hvem det var
Husker at nFF navnet dukket opp et par ganger på SkitX og jeg måtte selvfølgelig sjekke ut hva dette var for noe.
først hørte jeg om nFF av en venn, Slangen, men jeg bare sjekket hva det var om her, så søkte jeg på noe innen pyroteknikk så fant jeg nFF