Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225224
Jeg googlet "soofuckedup"
Kom opp en tråd som desverre er slettet. Skulle gjerne visst hva det stod der :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg ble også kjent med nFF via Google.
Startet i det små med å lese andres fyllehistorier, la så merke til at hele konseptet er jo fantastisk! :P
Søkte på en del ting på google og mange av tingene jeg søkte på var diskutert her på freakforum så leste litt her uten at jeg egentlig viste hva freakforum var.. men så kom jeg tilfeldig inn på freakforum for 1-2 månder siden og bestemte meg for å lage en bruker så jeg kunne delta i diskusjoner ogsånt
Hver gang jeg googlet noe sykt kom nFF alltid opp, så leste jeg og greier i ca to år før jeg gadd å registrere meg.
En kompis viste meg det i anledning cannabis-debatt.
Fordi eksen min hang innpå her.. Og visste egentlig ikke at jeg hadde bruker før i dag, ikke jeg som har lagd den i alle fall. Men slik er det når folk veit mailpassord og shit. Har jo selvfølgelig skifta nå, men fant ut at jeg like gjerne kunne bruke den, selv om jeg ikke er spesielt glad i brukernavnet... ;-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har lest masse om hacking og prøver å suge til meg mest mulig informasjon, ble lei av att ALT jeg fant var på engelsk så etter laang tid fikk jeg en brilliant idè(går litt trægt) søkte på Google "norsk forum hack" lrns.

Btw; les brukernavnet mitt baklengs, mer forstålig da. :-P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ble kjennt med nFF gjennom Google, prøvde finne ett forum på norsk, fordi jeg har nylig flyttet fra Finland til Norge (2 månader siden) og vill gjøre mitt beste og lære snakke/skrive onklig norsk.

Jeg syns og att de er morsomt og diskutere aktuelle nyheter med andre, og hoper att jeg kan være en god medlemm som kan bidra på en positiv måte.

Holder ennå på og lærer meg skrive norsk, og hvis dere har nåe tips for meg til og bli bedre på språket deres, så er jeg veldig takksam for all hjelp jeg kan få. Frem till nå har jeg mest prøvd o lære meg norsk via TV og aviser på nett.
Sist endret av Jeesh; 17. desember 2011 kl. 21:32.
Jeg ble kjent med Freak via en meget god venn.
søkte etter masse info om ting jeg lurte på, alle temaene var tatt opp nff!
Stonervenn maste heletiden om siden.
Kompis, dette var tilbake i 2006, orket ikke registrere bruker før 2011.


Jepp, big time leecher :c
Jeg tok en tjall eller 3 med et par kompiser, og da blir samtalene dype. Da sa han "Dude du må inn på freak.no" and so i did. Love it
Litt usikker på om jeg har svart her før.. men svaret blir det sammen uansett så det skader vel ikke

Ble kjent med nFF gjennom mange år med random googling etter ting jeg søkte etter. Ble veiledet inn hit en del ganger, men tenkte ikke over det, fant informasjonen jeg trengte og gikk.. men etter at jeg begynte å interessere meg mer for rusmidler endte jeg oftere og oftere opp her. Så bestemte meg for å joine! Nå er jeg her flere ganger daglig og leser forskjellige poster og svarer der jeg har noe godt å svare [: God kok og bra stek!
▼ ... over en uke senere ... ▼
google :-)
Trøttjævel
Gjennom en venn
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjennom google etter litt søking på intressante temaer
Som de fleste her på forumet så var jeg interessert i cannabisen og whops ble jeg medlem her Forumet har nok reddet meg på en måte
En venn som snakket om siden
Søkte meg fram etter pyroteknikk og endte opp her, ble interessert instantly. Tok flere år for jeg lagde meg bruker dog.
googlet "røyke fleinsopp"
Sitat av Tokis Vis innlegg
Som de fleste her på forumet så var jeg interessert i cannabisen og whops ble jeg medlem her Forumet har nok reddet meg på en måte
Vis hele sitatet...
Ikke verst. Hvordan har forumet "reddet" deg?
Fant forumet ved å Google "Rusmisbrukere og tullinger"... Helt seriøst
Sitat av stagg Vis innlegg
Ikke verst. Hvordan har forumet "reddet" deg?
Vis hele sitatet...
Masse info om hva man skal gjøre når man skal ta rusmidler
Man kan spørre ting uten å bli oppfattet som en "freak" eller narkis
En del humor også, men trolling blir slettet uansett.

Var i nygårdsparken en periode og røyka hasj med tunge narkomane og flere kompiser.

Ble tilbydd heroin av en kompis som brukte heroin i et par måneder. Men jeg takka nei takk og sa jeg har ikke lyst å bruke heroin og havne på kjøret som han. Etter et par uker døde han av en overdose.

For det har forumet reddet meg. Jeg leste om heroin her på forumet og konkluderte at jeg ikke skal prøve heroin. Hvis det ikke var for forumet kunne jeg tatt heroin idag og vet ikke hva jeg hadde blitt i dag
Gjennom google - ble veiledet hit flere ganger, fant informasjonen og krysset ut siden. Etterhvert ble jeg mer og mer oppmerksom på siden, sykt mange syke tråder her og mange interessante. Så ingen grunn til å ikke bli medlem, da!
Mitt første møte med siden var da en venn viste meg en triprapport om 5-meo-DMT ( http://freak.no/forum/showthread.php...&highlight=dmt ). Jeg har alltid vært til en viss grad interessert i alt som har med hjernen og psyken å gjøre, men hadde aldri lest noe så rart som dette her. Jeg ble sulten på flere slike historier, og begynte så smått å lete etter noe lignende, men da jeg ikke fant noe som virkelig fanget meg, gikk jeg lei.

Et par år senere begynte denne siden å dukke opp relativt ofte når jeg googlet etter diverse greier som jeg lurte på. Så ut som om dette forumet virkelig dekte omtrent alle tenkelige områder. Begynte å bruke denne siden mer og mer, og bestemte meg etter noen måneder å lage meg bruker selv
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Googlet ett eller annet
Kompiss som snakket hele tiden om hva han hadde lest på freak, og alt det andre freak er så bra finfin snakk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Googla et problem, så fant jeg svaret her.
Gjennom en kompis. Tok bare et par dager før bokmerket havna på hoved-bokmerkelinja mi. Kind of addictive, this place.
Astro man meldte: Du er nødt å gå inn å se de syke tinga folk spør om på rusforumet!
Sitat av Miyamoto Vis innlegg
google!
Vis hele sitatet...
Likeså do ditto
Googla syke ting som folk aldri burde tenke på å google.
Google. titegn.
nei var vel en kammerat som hadde planer om å mekke seg potetkanon.
Var ei skikkelig forumhore på diskusjon.no, oppdaga freak gjennom noe der, husker ikke akkurat hva
Googlet noe Mac greier, og siden kom opp. Den kommer ofte opp når man googler ting
Først google og deretter en venn. Ble registrering når jeg kom hjem fra kompisen.
Fetteren min. Han babla om det lenge, gav etter etter en stund og sjekka det ut. Tror jeg blir her en stund, jeg. Hallaisens. C:
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tehe, hadde glemt gamle-kontoen her, så måtte registere en ny.
Random googling ; Freak.no ; Bookmark.
Det var vel hver eneste gang jeg googlet noe som enten var ulovlig og/eller farlig så endte jeg opp på denne siden her.
Ahh, det er mange år siden..
Ser at det var i 2007, tror jeg fant dette forumet via en kamerat. Har ikke så mange innlegg, men har tilbrakt egentlig alt for mange timer her allikevel...
Leser for det meste "Samfunn, etikk og politikk" og noen ganger "Diskusjon" og "Undergrunn"
Faktisk ganske "random" egentlig, var på diskusjon.no og ble ikke imponert over forumet, da en luring postet en link til NFF. Så jeg registrerte meg og glemte siden helt. Da jeg (idag) kjedet meg og surfet litt rundt på nettet og kom over en link til forumet igjen
Sitat av alzamon91 Vis innlegg
Faktisk ganske "random" egentlig, var på diskusjon.no og ble ikke imponert over forumet, da en luring postet en link til NFF. Så jeg registrerte meg og glemte siden helt. Da jeg (idag) kjedet meg og surfet litt rundt på nettet og kom over en link til forumet igjen
Vis hele sitatet...
Heh, du glemte freak?

Høres ut som litt av en bragd!
For min del blir det som om en heroinist skulle glemme å sette skuddet sitt.
Vet ikke hvordan, men hadde vel andre ting å gjøre på tiden (hva det enn måtte være). Vet rett og slett ikke
Ble kjent gjennom en kompis =)
Det er kanskje på tide at jeg også skriver grunnen min.

Gjennom årene førte mange av søkene mine til freak. Veldig mange! Da faren min og jeg trengte hjelp med en nyinnkjøpt TV for en stund siden spurte han om jeg kunne lage en tråd på et eller annet forum så vi kunne få litt hjelp. Jeg googla "Norsk Forum" og 'freak.no' var den siden jeg gjenkjente best fra tidligere. Jeg lagde bruker, tråd og fikk svar. De neste ukene ble jeg hengende da jeg fant veldig mye interessant å lese. Jeg husker faktisk noen kompiser og jeg leste noen tripprapporter i friminuttene og lo godt av hvor "tura" folk var. Datura-rapporten er den jeg husker best. Alle i den nære vennekretsen min vet om datura etter den tråden.

Jeg har enda ikke klart å legge fra meg freak i mer enn et par uker etter jeg registrerte meg. Freak har lært meg utrolig mye og håper jeg aldri gjør noe veldig dumt så jeg blir permbanna.
Søkte på ting jeg lurte på om shrooms ang. plukking og kom til denne siden. Så at forumet dekket mange interesante temaer, så bestemte meg for å signe meg jeg og
▼ ... over en uke senere ... ▼
Via google. Ble aktiv leser etter en stund og nå har jeg endelig lagd meg bruker ^^
Har havnet her tilfeldig etpar ganger tidligere da jeg har søkt på konkrete ting via Google, men registrerte meg først nå da jeg ble utestengt fra Flashback.