Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225222
Sitat av arkanoid
Grunnen til at jeg registrerte meg på nFF er pga. Rusmiddel seksjonen som er utrolig bra og åpen!
Vis hele sitatet...
samme her på den.

ble kjent med nff via jayforall10
Ble kjent med nff via google...nff blir bra styrt og synest det er jævli bra for å finne info og diskusjon lurer på om nff blir like populært som blink, nettby osv..
søkte på "hjemmelagd bombe" eller noe på google.
Når jeg søkte på molotov cocktail på google for noen år siden Beste forumet
▼ ... over en uke senere ... ▼
What are Friends for
jeg ble draftet av en annen på forumet
Faktisk, så har jeg visst om nff i flere år nå. har bare aldri fått meg til å gidde å registrere meg. etter å ha fulgt med på mange tråder her som gjest, fant jeg ut at det var like greit å registrere seg
Google ftw xD
Google, tror jeg. Hmm, ja det var nok det ja.
det er en stund siden jeg ble kjent med nff, tror rundt 2003. men klarte og glemme hva den andre kontoen min het og hadde som pw + at jeg har endret mail adresse, så det var ganske umulig å få den tilbake.

forøvrig ble ejg det gjennom Google, når jeg søkte på noe innen pyroteknikk, eller så søkte jeg etter anarkistenes kokebok. tror det var det sistnevnte
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg vet faktisk ikke. Fikk en link til et topic for noen år siden. Så fant jeg en link et eller annet sted for noen måneder siden igjen. Skulle lese noe om programmering tror jeg. Også bare endte jeg opp her. Som i en dårlig Twilight Zone-episode.
Google!
Lette etter et par ting, og Freakforum gav meg svaret =)
Google!
Søkte vell etter cannabis eller noe i den dur
HUsker faktisk ikke, bare droppa innom og ble hekta ^^,
Droppet innom her noen par ganger før, tenkte ikke over det. Viste at Gest^^ var medlem her.. Så møtte jeg er Gest^^ og Q_werty på outland en dag og så at Q_werty gikk inn her. Tenkte hmm gøy, kanskje vi skal melde oss på?
Hehehe *KosePåTråden*

Nei, det er vel pandoras box som er skyld i at jeg er her, samt etterhvert Gæærn, og man har jo blitt kjent med en del folk herfra som har gitt meg mer grunn til å henge her, pluss at det er mye bra på det forumet her. When you meet nFF, there is no other!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Tja ble kjent gjennom Flexd. Har vært borti nFF en del ganger før, men har ikke tenkt stort over det før jeg ble medlem
google is best :P
via matthiesen. takker
Gjennom Poke. ^^
Mjaaa... Gjennom stebroren min
Jeg fikk vite da jeg og noen andre hold på med pyro-realiterte saker.
Ble hennvist til det gamle pyroteknikk plassen her på nnF
Broren min hang her for noen år siden og lille meg klarte å huske linken
Via en fyr på msn...
Via diverse "pyrosøk" på Google :P
Broder'n (for kort melding)
Ganske tilfeldig; satt og googlet noe en kveld, husker ikke helt hva det var, og da kom jeg inn på en tråd på nFF
store broren min
Sist endret av magnu5; 8. april 2007 kl. 15:02.
resultat på google søk
Genseren til Thoryllo! Han rusler rundt på skolen med den MYE!
Fikk høre av zaXu!
Min eldre bror viste meg det
ZaXu er en nFF-misjonær<3
fikk vite det av en venn
Hadde det gøy rundt mai måned, så eg søkte litt på google etter litt smell og bomber. Da kom nFF som en engel! Etter det spredde eg snakk om nFF til mange venner.
Jeg søkte etter noe på google, og fant nFF
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Mcmak
Jeg søkte etter noe på google, og fant nFF
Vis hele sitatet...
Samme her, i mitt tilfelle på dirking/dirk kjøp
Fikk vite det av en venn.
Jeg fikk vite det av min gode venn og fetter Veslefreak. Selv om jeg registrerte meg før han.
Freaken @Joachim for 3-4 år siden.
Google da jeg søkte etter tips og tricks. Husker jeg har sett dere på TG og diverse andre treff fra Google så fant ut jeg skulle registrere meg. Mulig jeg blir her, vi får se =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Norges Fotballforbund
gjennom en kamerat
Pyromansk nysgjerrighet
Helk(<3) overbeviste meg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Googla etter "hvordan sprenge" eller noe sånt, når det pyro greiene var på dette forumet ^^
En venn fortalte meg
Søkte på "spiss fleinsopp" før soppsesongen begynte.
fikk vite om FreakForum av en på IRC
Søkte på bluetooth hack, da kom jeg hit.