Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 834
Hei,
Lurer på om der er noen som kan hjelpe meg? Jeg mistet den 1. desember min Samsung Galaxy zfold 4. Dessverre klarer jeg ikke å spore den opp. Jeg vet at den er tom for strøm, men mobilen er ny, og teknikken,og dens datasikkerhet burde la seg spore opp uten strøm.
Telefon er innstilt på 'find min mobil' Jeg bruker en eldre Samsung for å prøve å finne, spore, søke, Jeg har ikke internett, mobildata, for å bruke kart, gps ute, simkortet sitter i mobilen Jeg må evt..bruke en app som kan brukes kart og gps uten internett, (som jeg vet Apple har)..Vet heller ikke om telefonen kan spores med kart og gps når den er tom for strøm.
(Bruker mobilt bredbånd abonnement for å søke/skrive inne)
Jeg er desverre så flink, derfor ville jeg spørre om noen kunne hjelpe meg, beskrive hva jeg kan gjøre for å.finne den.
Mvh
bht
Tom for strøm? Glen det. Kjøp ny.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tom for strøm? Glen det. Kjøp ny.
Vis hele sitatet...
Man kan fortsatt finne den siste registrerte posisjonen, før den gikk tom for strøm.
Kom deg ut å leit. Eller får du håpe på noen finner den og setter den på lading.
Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Man kan fortsatt finne den siste registrerte posisjonen, før den gikk tom for strøm.
Vis hele sitatet...
Vel, det forutsetter jo at den ikke har vært flyttet på etter at den gikk tom for strøm da. Hvis ikke, er den posisjonen ubrukelig.