Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 741
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nå hatt et blandings misbruk av oxycontin, og røyke heroin samtidig.


Er i god gang med nedtrapping på begge deler,men føler og tror at oxycontin som er langtidsvirkende depot (12 timer) vil være mye vanskeligere å trappe ned enn heroin,da oxycontin er sterkere,virker lenger i kroppen og er tilsynelatende mere reint enda jeg får svært godt dop.

Har klart meg en uke uten å røyke heroin og kun leve på 90 mg oxycontin men vært syk i 10 dager nå ettersom jeg har hatt et sinnsykt høyt forbruk før tørken kom til Oslo/Norge brukte jeg omtrent en kule om dagen og 20 oxycontin 30 mg

Vil det være lettere for meg å kutte ut OxyContin helt og heller trappe ned på dop?

Er det lettere å slutte å røyke dop med en god nedtrapping plan enn å trappe ned og kutte ut OxyContin?

Jeg tror og tenker at siden dopen går fortere ut av kroppen vs 12 t depot oxycontin og styrkegrad ene vil gjøre dop mye lettere å gå av med


Hva tenker dere,trappe ned kun oxycontin eller lettere med å røyke dop? Noen erfaringer?
Noen som har en fin nedtappingsplan?
Tar forresten imot alle tips, råd, veiledninger for hvordan ha det best mulig under nedtrapping og etterpå for hvordan hjelpe samt bygge opp helsen min.

Please help!
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som kan hjelpe ?
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk på store doser oxy,traopa ned 5mg hver 14dag tok litt tid men gikk no
Jeg klarte ikke å trappe helt ned selv.
Fant ut at det er umulig uten hjelp så gikk til legen og forklarte problemet.
Mistet jo lappen men den kan jeg få tilbake etter 12 mnd rusfri.