Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1524
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Hei!

Har bestandig hvert glad i å spille et par timer daglig, men har så og si slutta og "game". Men det er bestandig litt døtid på kveldene og regnfylte dager, og vil da ha et spill å spille.

Har tidligere spilt: Counter strike 1.6/css, Battlefield, Call of duty, GTA, World of warcraft, Trackmania nations forever/canyon.

Liker rollefigurspill, men har gått lei wow. Prøvde også Skyrim, men likte det ikke.. Vil ha et spill som er lett å sette seg inn i, og vil ikke ha spill man må betale for i måneden. Kan betale for spillet, men bare en gang..

Minecraft er ikke aktuelt :P

EDIT: Har også spilt LoL og HoN men slike spill blir for kjedelige.

Orbeck
Sist endret av orbeck; 10. april 2012 kl. 13:57.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Høres ut som mitt "problem" i et nøtteskall. Jeg endte opp med å bli sammen med en jente, å se serier samt lese bøker. Kommer nok til å plukke opp gaming når Diablo 3 kommer igjen, men da på lavt hobbynivå.
Har hatt det som deg nå en periode, men i det siste har jeg og kompisene mine begynt å spille CS:S igjen, syk stemning om alle blir med, og om du spiller mix osv.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hva med minecraft?

Eller du kan skaffe deg en hobby som fek.s programering eller 3d moddelering.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av evn123 Vis innlegg
Har hatt det som deg nå en periode, men i det siste har jeg og kompisene mine begynt å spille CS:S igjen, syk stemning om alle blir med, og om du spiller mix osv.
Vis hele sitatet...
Ja, hender jeg tar å spiller litt public og en sjelden gang mix, men går lei rimelig fort :P

Sitat av Frufsa Vis innlegg
hva med minecraft?

Eller du kan skaffe deg en hobby som fek.s programering eller 3d moddelering.
Vis hele sitatet...
Nei asså den diskusjonen tar jeg ikke. Har prøvd minecraft noen ganger, og slå i bakken og bygge ting er ikke helt min stil :P

Ser etter et spill, programmering og 3d moddelering har jeg ikke tålmodighet til :P
Hvis du takler litt utdatert grafikk vil jeg anbefale Morrowind, er ganske forskjellig fra både Oblivion og Skyrim, og er alltid det spillet jeg begynner å spille igjen når jeg ikke har gamet på en stund.
hvis du liker "rollespill" så kan du jo prøve noen rollespill. anbefaler da Baldur's Gate.
Er du kun interessert i spill som er online-basert?

Hvis ikke, anbefaler jeg deg å teste ut Mass Effect-serien, Dragon Age-serien og ikke minst Borderlands(Forbanna artig!).
Hva med Gotham City Imposters? Det er veldig morro, et slikt spill du bare plukker opp og spiller litt. Enten alene eller med venner. Er et FPS spill aka TF2.

Ellers kan jeg anbefale Hitman serien, Half Life, L4D 1 og 2, Dead Island.

Spiller du kun på PC eller konsoll også?
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av inDefectz Vis innlegg
Er du kun interessert i spill som er online-basert?

Hvis ikke, anbefaler jeg deg å teste ut Mass Effect-serien, Dragon Age-serien og ikke minst Borderlands(Forbanna artig!).
Vis hele sitatet...
Behøver ikke være online basert, men er jo et stort pluss

Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Hva med Gotham City Imposters? Det er veldig morro, et slikt spill du bare plukker opp og spiller litt. Enten alene eller med venner. Er et FPS spill aka TF2.

Ellers kan jeg anbefale Hitman serien, Half Life, L4D 1 og 2, Dead Island.

Spiller du kun på PC eller konsoll også?
Vis hele sitatet...
Jeg spiller kun på pc. Ps3'n solgte jeg for et års tid siden, da den sto å støva

Noen som har prøvd Guild Wars 2 ? Så meget artig ut!

Så forøvrig nå at GW2 ikke har kommet ut enda..

Blir nok til å vente på det ja! Grafikken så jo fantastisk ut!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sjekk ut The Binding of Isaac.
"Lite" rpg-shooter inspirert av Zelda-serien.
alan wake !

god underholdning, passer perfekt til sånn typ "har noen timer til overs-spill"
Er ikke sikkert du kommer til å like disse, men selv syns jeg i alle fall at Amnesia, Assasins Creed, og American Mcgee's Alice spillene er ganske bra ^^
Swat 4 er veldig underholdene.
Du er lederen av ett swat team som gjør forskjellige oppdrag.
Forsaken World.
Gratis! Fantasy-mmorpg. Helt greit å slå ihjel noen timer med.
Hva med og lære deg f.eks surf, kz eller hns i cs 1.6 da ?
Når du får det til er det faktisk ganske artig, prøve å slå verdensrekorder etc.
Eller du kan øve deg på å redigere som disse:

http://www.youtube.com/watch?v=WFx_xybZ2Xw
http://youtu.be/g8c9lqRob9M
guild wars 2!
mmo, men koster ikke i månden når det kommer ut ^^
Om du har bra PC kan the Witcher 2 være et godt kjøpt. Veldig gjennomført RPG med god atmosfære og story. Hvis du ikke har veldig god PC eller the Witcher 2 ikke fenger anbefaler jeg sterkt Bastion. Et RPG/ Hack 'n slash hvor du ser overfra med kongebra historie, musikk og pen grafikk. Som nevt er Guild Wars 2 et bra RPG om du vil ha et MMO hvor du ikke trenger å betale hver måned, ulempen med det er bare at det ikke har kommet ut enda :P Om du ser etter et bra skytespill anbefaler jeg Metro 2033. Settingen er et post-apokalyptisk Russland hvor folk er tvunget til å bo i metroene pga vesener på overflaten, samt kulde og gasser. Det er bra story (basert på en russisk roman) og har horror elementer samtidig som det er en bra shooter.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Kjøpte meg MW3 og fant det meget underholdende. Mye bedre enn Battlefield 3 imo.. Er litt mer av den rush and kill typen enn å kjøre store tanks og løpe en hel masse..

Kommer nok mest sannsynlig til å kjøpe Guild wars 2 når det kommer

Takk for alle svar uansett, kan være kjekt å grave opp tråden igjen om jeg går lei
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Wannabe_Hipster Vis innlegg
Om du har bra PC kan the Witcher 2 være et godt kjøpt. Veldig gjennomført RPG med god atmosfære og story. Hvis du ikke har veldig god PC eller the Witcher 2 ikke fenger anbefaler jeg sterkt Bastion. Et RPG/ Hack 'n slash hvor du ser overfra med kongebra historie, musikk og pen grafikk. Som nevt er Guild Wars 2 et bra RPG om du vil ha et MMO hvor du ikke trenger å betale hver måned, ulempen med det er bare at det ikke har kommet ut enda :P Om du ser etter et bra skytespill anbefaler jeg Metro 2033. Settingen er et post-apokalyptisk Russland hvor folk er tvunget til å bo i metroene pga vesener på overflaten, samt kulde og gasser. Det er bra story (basert på en russisk roman) og har horror elementer samtidig som det er en bra shooter.
Vis hele sitatet...
Har du spilt Witcher 2 enhanced edition? Har ikke spilt noen witcher-spill før, hva anbefaler folket å starte med? witcher 1? witcher 2? eller enhanced?

Takk takk for svar