Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 892
hei, jeg har tenkt til å game league of legend og lurer på om jeg kan joine noen norske og har ikke lastet ned spillet siden jeg veit ikke hvilken jeg skal laste ned
Happy Buddha
Du vet ikke hvilken du skal laste ned?
Last ned spillet fra hjemmesiden dems.

Litt dårlig formulert, legg gjerne til hvilken server du spiller på også. Og prøv å skriv innlegget på nytt.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Last ned EUNE, der er det flest norske.
Det finnes kun en klient som du får lasted ned fra League of Legends. (Hvis du ikke regner med den asiatiske klienten)

Når du laget deg en bruker ble du mest sannsynligvis sendt til den serveren kalt "Nordic & East".
Du lasted ned klienten, og velger den serveren, og logger inn med brukeren du har laget deg

http://l3cdn.riotgames.com/Installer...eofLegends.exe
Sist endret av Kalars; 29. april 2012 kl. 20:12.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
For meg virker det som alle har gått over til EUW, noe som fikk meg til å gjøre det samme. Kan ikke si jeg har angret heller.
Spiller selv på EU-West, gikk over fra EU-North-East pga overflod av russere og polakker.. Med andre ord, du møter mange spillere som ikke kan engelsk og skriver med kyrilliske bokstaver som gjennomsnittsnordmannen ikke skjønner mye av.
noen her som jeg kan spille med?
vist man bytter til EU-west, får man med seg alle championsane som er kjøpt?
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
vist man bytter til EU-west, får man med seg alle championsane som er kjøpt?
Vis hele sitatet...
Om det er samme account, ja.
Selv spiller jeg også på EUW.
True phreak.
Ja, man beholder alt man har på kontoen. Gjorde byttet selv for noen uker siden. Alt for mange russere og generelt sett folk som ikke kan engelsk på EUNE-serveren.
Sist endret av Orph; 29. april 2012 kl. 21:18.
brukernavnet er xSHGx hvis jeg kan joine noen
Kunne da huske at det het League of Legends og ikke league of legend...

Jeg heter Potetsjokolade, legg meg til, så kan vi sikkert game sammen