Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2137
Vet ikke om denne tråden er plassert på riktig sted, så please bare flytt den.

Hei, jeg vet det er mange tråder om dette fra før, men trenger noe mere personlig. Jeg skal ha meg ny gaming mus og tenker meg at jeg strekker meg til max 1300. Grunnet er at min gamle logitech MX518 klikker litt og blir litt irriterendes. Jeg har allerede sett på r.a.t 7 og Razer Naga Epic. Føler at alle knappene på Razer Naga Epic trenger jeg ikke såå. Har gått litt lei av alle Logitech-musene jeg har brukt, så har tenkt å prøve noe nytt helst.

Unnskyld for uryddig tråd.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
RAT 7 er en meget fin mus, bare husk å still inn på både hardware og software.
Sist endret av Freddy_fred5; 28. april 2012 kl. 19:25.
Trådstarter
Kan hende jeg henger litt etter, men jeg ser at det er RAT 9, funker denne?

Passer den godt til hånda osvosv.?
Sist endret av SileX; 28. april 2012 kl. 19:29.
Sitat av SileX Vis innlegg
Kan hende jeg henger litt etter, men jeg ser at det er RAT 9, funker denne?

Passer den godt til hånda osvosv.?
Vis hele sitatet...
rat 9 er den trådløse utgaven av rat 7, absolutt ikke anbefalt da denne er alt for sensitiv til vibrasjoner.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
rat 9 er den trådløse utgaven av rat 7, absolutt ikke anbefalt da denne er alt for sensitiv til vibrasjoner.
Vis hele sitatet...
denne anbefales på det sterkeste her jeg sitter ved siden av vangsfreaken!
Hva spiller du?
ikke hør på ragifolo, han bare kødder med deg... gå for rat 7 i stedet for 9!
...............................................
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Vangsfreaken; hva er sensitiviteten din? Min er på 3900dpi og er rimelig betruffet av vibrasjoner ja. Men dette kan jo skrus ned, er bare jeg som er en FPS jævel.
Sist endret av Freddy_fred5; 28. april 2012 kl. 19:38. Grunn: Betruffet=betrygget ifølge en iPad...
Anbefaler Logitech G500!
Trådstarter
CS:S, Leauge Of Legends, TF2, Tribes Ascend, Gotham City Impostors og Minecraft. (Kanskje noen jeg har glemt)

Gulingen: Er litt lei av den type logitech muser :/
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Anbefaler Logitech G500!
Vis hele sitatet...
Les OP, TS er lei logitech og vil prøve noe nytt.

Til de spillene er en RAT 7 absolutt å anbefale.
Sist endret av Freddy_fred5; 28. april 2012 kl. 19:37.
Har du prøvd den da? Den passer perfekt til hånden! Herlig grep + ekstra knapper på tommelsiden! Anbefaler at du prøver den ut før du faktisk sier noe her :P men men det er opp til deg! Ellers kan du prøve Razer deathadder som er nesten det samme som MX518, men bare bedre.
Sist endret av Gulingen; 28. april 2012 kl. 19:38.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Vangsfreaken; hva er sensitiviteten din? Men er på 3900dpi og er rimelig betruffet av vibrasjoner ja. Men dette kan jo skrus ned, er bare jeg som er en FPS jævel.
Vis hele sitatet...
3200, men den hopper uansett tvers over skjermen selv om jeg bare legger fra meg mobilen....
Trådstarter
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Har du prøvd den da? Den passer perfekt til hånden! Herlig grep + ekstra knapper på tommelsiden! Anbefaler at du prøver den ut før du faktisk sier noe her :P men men det er opp til deg! Ellers kan du prøve Razer deathadder som er nesten det samme som MX518, men bare bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk hatt G500.

Skal jeg gå for RAT 7?
Sist endret av SileX; 28. april 2012 kl. 19:44.
Sitat av SileX Vis innlegg
Jeg har faktisk hatt G500.

Skal jeg gå for RAT 7?
Vis hele sitatet...
ja, gå for 7
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Gå for RAT 7 du TS.

Og gulingen; ja, jeg har prøvd den. Den passer ikke meg helt.
Om du spiller aktivt FPS spill som CS:GO så vil æ annbefal dæ SteelSeries Ikari Optical

Hilsen,
over gjennomsnittet god i cs 1.6 :-)
Sitat av Poppee Vis innlegg
Om du spiller aktivt FPS spill som CS:GO så vil æ annbefal dæ SteelSeries Ikari Optical

Hilsen,
over gjennomsnittet god i cs 1.6 :-)
Vis hele sitatet...
Har denne i laser-versjon.. (er ikke optisk muser litt utdatert?)
Veldig fornøyd bortsett fra at lcd-skjermen under har knust ( under transport) og tilbake-knappen funker lenger ;(
Sitat av chris4girard Vis innlegg
Har denne i laser-versjon.. (er ikke optisk muser litt utdatert?)
Veldig fornøyd bortsett fra at lcd-skjermen under har knust ( under transport) og tilbake-knappen funker lenger ;(
Vis hele sitatet...
Om du ser i 2012 så, ja. egentlig.
Men med tanke på hvor fort det går i CS f.eks så opplever sykt mange at laser musa rett og slett ikke klarer å henge med, å "lagger". Derfor ville jeg da anbefalt optisk mus :-)

Du burde jo helt klart ha sendt den tilbake om den kom med knust LCD skjerm.
Sitat av Poppee Vis innlegg
Du burde jo helt klart ha sendt den tilbake om den kom med knust LCD skjerm.
Vis hele sitatet...
Neida, det er jeg selv som har klart å knuse den ca 1 år etter at jeg kjøpte den, men bryr meg egentlig ikke så mye om det, det er verre med tilbake knappen som oppfører seg som en "fremoverknapp"... Har prøvd å fikse det med softwaren, men det er nytteløst..

Edit: LOL! klarte å fikse det akkurat... nå funker begge knappene fint
Sist endret av chris4girard; 28. april 2012 kl. 20:56.
Hva, er det ingen her som har NEVNT QPAD 5K? Jeg er skuffet.

Anyway, jeg ville valgt Qpad sin mus. Har aldri hatt problemer med musa og funker like godt til mmo som til fps. "Lagger" ikke som han over sier at laser muser kan gjøre. Ikke i mitt bruk i allefall og jeg har brukt denne til css i snart 1.5 år.
Er 5000 dpi på den om du lurer
Jeg bytta ut Steelseries Ikari Optical med CM Storm Sentinel Zero G for 1 måned siden. Greide å holde Ikari i god stand i hele 3 år.
Anbefaler begge disse to på det sterkeste.
Softwaren som følger med Zero G er massiv. Det er veldig mye man kan tukle med her.
Det eneste problemet er at man kan få litt ekkel styring i FPS spill, men det fikser man ganske enkelt via å dempe USB Report Rate fra 1000 til hele 111. (Dette kan gjøres i softwaren som følger med musa.)
Sist endret av WriteXRiot; 28. april 2012 kl. 23:10.
Razer Deathadder er fin og billig. Har den selv på 3500DPI, not bad, og vibrasjoner er ikke så stort problem. Eller hva med G9? om jeg leser riktig skjønner jeg at du ikke vil ha Logitech, men den er veldig bra
Ace Edge 3200 konge til allt!
Razer Deathadder funker fett til LoL
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Jeg har en relativt ukjent gamingmus (Ukjent for meg i hvert fall), kjøpt i Polen. Var vel verdt pengene.

Oscar X747 utgitt av A4Tech.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Uten å lese noen som helst av innleggene. Intelli 3.0 eller Logitech MX518, razer, roccat og annet juletrelys tolereres ikke..
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av orbeck Vis innlegg
Uten å lese noen som helst av innleggene. Intelli 3.0 eller Logitech MX518, razer, roccat og annet juletrelys tolereres ikke..
Vis hele sitatet...
Går RAT 7 under "juletrelys" for deg?
Personlig liker jeg musa mi litt nøytral, men synes RATene er ganske nøytrale.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Kan anbefale logitech G700. Den tåler massive mengder med juling, og er generelt en fantastisk mus!