Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1047
Hei, freaks! Jeg har veldig lyst til å prøve ut SW:TOR, men er usikker på om jeg skal kjøpe det, siden interessen min for MMORPG er.. vel, ikke-eksisterende. Jeg har vært fan av Star Wars helt siden jeg var liten kid.

Så, er det noen plass jeg kan få en free trial i 7 dager eller noe av SW:Tor?
Roll på Bloodworthy hvis du starter. "Offisielle" skandinaviske serveren ihvertfall og 70% av gangene jeg PUG`er havner jeg med nordmenn. Trenger du noe hjelp så kan du pm`e "Luthien", "Carcaroth" eller "Morgul" ingame.
Skal sende om jeg finner ut at jeg skal fortsette å spille. Men jeg vil liksom ikke betale noe før jeg faktisk prøver det.
Gi meg mailadresse og navn på PM, så sender jeg deg en trial
Kan forresten gjøre det samme hvis folket trenger trial. Navn + epost på pm så sender jeg trial
Sitat av Morgul Vis innlegg
Roll på Bloodworthy hvis du starter. "Offisielle" skandinaviske serveren ihvertfall og 70% av gangene jeg PUG`er havner jeg med nordmenn. Trenger du noe hjelp så kan du pm`e "Luthien", "Carcaroth" eller "Morgul" ingame.
Vis hele sitatet...
Lite population på den serveren, anbefaler heller Nar'Shadda.
Jeg spilte forsåvidt på serveren Kai Kan
Sitat av Tr4p Vis innlegg
Gi meg mailadresse og navn på PM, så sender jeg deg en trial
Vis hele sitatet...
Sendt! Har allerede en account på hjemmesiden til SW:TOR
Sitat av wintip Vis innlegg
Lite population på den serveren, anbefaler heller Nar'Shadda.
Vis hele sitatet...
Spiller du aleine så er det nok noe lite folk til tider ja, men er i guild selv og har aldri problemer med å ta dailies, HMs eller ops. Er jo 100-200 i fleet på ettermiddagen og utover og både 50 pvp og 10-49 pvp popper ofte for meg ihvertfall.