Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2154
Fant ingen tråd med noe i likhet, har leita ett par dager nå.

skulle gjerne hatt ett bilspill ala kjøresimulator typen. jeg har Live For Speed, men føler alikevell det blir noe feil med det. er det noen som har forslag til noe som evenutelt er hakket over? Gjerne da også med en del tuning muligheter som LFS har
iRacing, eller Forza/Gran Turismo serien(konsoll).
Forza og Gran Turismo.
Trådstarter
33 7
spilt mye Forza, har over 200 timer på Forza3, og en 50-100 timer på Forza 4, men på sett og si, så er vell ikke disse spillene kjøresimulator på lik linje med Live For Speed?
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
det er nok gran turismo du er ute etter, der man kan stille alt fra farge til kam-akslinger, av det jeg har hørt skal gran turismo være best da det gjelder bilsimulator.
Forza 4 er vel den beste simulator etter min mening, her kan du også justere de fleste innstillinger for bilen. Dette kobinert med en bra fysikkmotor gjør det hele realistisk.
Trådstarter
33 7
likte ikke helt gran turismo, fikk ikke samme følelse der som av å kjøre ordentlig bil, men så skal det sies, at jeg prøvde det kun i kvarter på ps3'n til lillebroren til dama .. men jeg gidder ikke kjøpe meg en PS3 bare for å spille Gran turismo er i og for seg mer PC person men takk som hjelper til^^

Mener å ha hørt om noe sånn sinnsykt avansert bilsimulator greier til pc, bare husker ikke navn eller noe som helst
Jeg anbefaler Mario cart
Enviro Bear Bjørnekjøringssimulator