Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2715
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Gikk cirka 1,5 år ellernoe i den duren sammenhengende på tren a/e og testo. Tok første injeksjon i juni 2018 og siste i november 2019. Testonivået er endelig normalt tilbake nå. Brukte også litt mast, winstrol oral og 2 bokser clen i år (vårs tiden cirka)
Har også brukt sarmsa: rad-140, s4 og lgd-4033.
Nå idag sliter jeg med hjertebank og høy hvilepuls (starter når jeg står opp av senga) har hatt en SKIKKELIG rundgang med helsesektoren ang hjertet og de finner INGENTING. Ekg, håndholdt ekg-maskin jeg har fått låne med hjem, døgnovervåkning av ekg, og blodprøver av og over alt. Men enda sliter jeg. Har også smerter i hjerte-regionen og imellom skulderbladene bak på ryggen. Brukte noe blåvalium og stesolid for å roe angst/panikkanfallene jeg fikk. Det var borte (bra) men kom tilbake for 2 kvelder siden.... nå er jeg faen så lei, jeg vet ikke hvor mange uker jeg orker å leve med det her. Gått på seroquel (quetiapin) i snart 3 år (doser på 600/800mg mot paranoid schizofreni) men med en gang jeg startet på seroquel forsvant paranoiaen og alle psykosesymptomer.

«Kontakt lege» ja, har blitt kjørt 3 ganger av AMK og vert hos legen 10-15 ganger siden slutten av november da dette problemet oppstod. Har fått utskrevet metoprolol som senker hjertefrekvens og puls, men når jeg tar quetiapin får jeg blodtrykksfall og sliter med å puste (tung pust, halsen føles hoven)

Hva faen kan jeg gjøre? Aas-bruken min har nok mest sansynlig gitt en virkning på det, men hvorfor i svarte kommer det ett år etter siste injeksjon? Jeg forstår ikke så mye.... noen som har noe tanker om hva jeg kan gjøre? Og er noe uklart, ikke nøl med å spørre meg.

Takk
Ikke akkurat svar på spm, men den smerten mellom skulderbladene, kan det komme av muskler som strammes? Jeg har hatt smerter samme plass selv og det løser seg opp med liten dose vival og en kollega av meg har også samme greia som sier det kommer av stive muskler som skaper endel smerte.
For meg kjennes det ut som et hjerteinfark.
Kan ikke seroquel også gi hjertebank osv?
Sist endret av NokErNok; 29. desember 2020 kl. 20:18.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ikke akkurat svar på spm, men den smerten mellom skulderbladene, kan det komme av muskler som strammes? Jeg har hatt smerter samme plass selv og det løser seg opp med liten dose vival og en kollega av meg har også samme greia som sier det kommer av stive muskler som skaper endel smerte.
For meg kjennes det ut som et hjerteinfark.
Kan ikke seroquel også gi hjertebank osv?
Vis hele sitatet...
De har testet for både blodpropper rundt om og i lungene, samt hjerteinfarkt og det slo ut negativt på alt. Jo det som er fucka er at metoprolol senker blodtrykk/puls, men når jeg tar seroquel så går pulsen opp og blodtrykket ned(?). Blir ihvertfall veldig forvirret og svimmel. Smertene bak skulderbladene har bert der lenge, jeg vet ikke. Jobber ikke per nå, og trener lite (er trent, men etter slitten av november måtte jeg legge d på hylla pga de problemene) trente nå denne uken hvor alt var bra.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg snuser også. En god del. Gjort i 7 år.
Jeg overtrente noe grønnjævlig for noen år tilbake, og det du beskriver minner meg mye om det. Blir du fort utbrent og er du tung i kroppen på morgenen?begynner du å skjelve hvis du peiser på litt?

Det værste for meg var å akseptere at jeg måtte kutte ned drastisk på treningen. Følte att jeg mistet hele personligheten min da musklene begynte å forsvinne, og det var det som gav meg angst.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gikk cirka 1,5 år ellernoe i den duren sammenhengende på tren a/e og testo
Vis hele sitatet...
Det skal ikke forundre meg om livskvaliteten din er betydelig redusert etter dette kjøret. Hvis man i det hele tatt vurderer trenbolon så er det anbefalt at syklusen er relativt kort, dvs 8 uker +/-.

Jeg måtte selv kaste inn håndkledet i sommer pga bivirkningene av trenbolon. Endel av bivirkningen vil jo selvfølgelig forsvinne når man går av, men det vil absolutt tære kraftig på kroppen.