Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2608
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldrig i mitt liv brukt steorider. Jeg har knapt nok trent. Men nå har det seg at jeg har ryggproblemer, kneproblemer, nakkeproblemer, skuldre som går ut av ledd osv. Det er knapt et ledd i kroppen som fungerer normalt. Jeg aner ikke om det stemmer, men jeg mente at en gang i tiden så leste jeg at i enkelte land var det vanlig for mennekser i min situasjon og få steorider så opptrening skulle bli mer effektivt. Er dette et tilfelle som man kan få her i norge? Finnes det eventuelt steorider som kan fungere for dette. Jeg tenker selvsagt på en mest forsvarlig bruk.
Foreslår at du snakker med legen din. Steroider er jo egentlig utviklet til medisinsk bruk og det finnes sikkert som bestillingsvare eller kanske det tilogmed er fast i hyllene på apotekene. Men om det vil hjelpe i din situasjon og om det vil kunne hjelpe deg er nok noe fagfolk må vurdere. Jeg vet at endel som løfter tungt selvmedisinerer ved å inkludere noe som heter deca durabolin i kurene sine. Det hjelper vistnok på leddplager. Om ikke legen din vil skrive ut så må du kanskje forsøke å finne en spesialist å snakke med. Kanskje er fysioterapi og skånsom trening feks i varmebasseng noe som vil virke bedre enn steroider?
Hørte om en kar som ødela en viktig muskel. *Den fungerte rett og slett ikke ordentlig lenger. Gjorde vondt og ^

Valget var å være en flink og lydig mann som tok legens anbefaling på alvor og trene det smertehelvetet opp igjen, eller trosse legen og ignorere advarsler fra å gjøre annet.

Han sa ifra om at enten så følger legen han opp med sin anbefaling av steroide program eller så gjøres det illegalt uten noen henvsining fra noen.

Legen sa det ikke hjalp og sendte han ut med en trenings brosjyre kan du si.

Noen måneder etterpå var alt på kroppen fint igjen - tok mindre enn 3mnd. En sånn glassflaske.

Han har ikke tatt steroider siden, kroppen fungerer fint.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Foreslår at du snakker med legen din. Steroider er jo egentlig utviklet til medisinsk bruk og det finnes sikkert som bestillingsvare eller kanske det tilogmed er fast i hyllene på apotekene. Men om det vil hjelpe i din situasjon og om det vil kunne hjelpe deg er nok noe fagfolk må vurdere. Jeg vet at endel som løfter tungt selvmedisinerer ved å inkludere noe som heter deca durabolin i kurene sine. Det hjelper vistnok på leddplager. Om ikke legen din vil skrive ut så må du kanskje forsøke å finne en spesialist å snakke med. Kanskje er fysioterapi og skånsom trening feks i varmebasseng noe som vil virke bedre enn steroider?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg ville helst ikke våget å begi mg ut på det på egenhånd. Jeg er i vente av at jeg skal til spesialist om noen mnd tid. Det kunne uansett vært interesant og hørt noen anekdoter. Jeg tror og det skal litt til for å få skrevet det ut av lege.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
Hørte om en kar som ødela en viktig muskel. *Den fungerte rett og slett ikke ordentlig lenger. Gjorde vondt og ^

Valget var å være en flink og lydig mann som tok legens anbefaling på alvor og trene det smertehelvetet opp igjen, eller trosse legen og ignorere advarsler fra å gjøre annet.

Han sa ifra om at enten så følger legen han opp med sin anbefaling av steroide program eller så gjøres det illegalt uten noen henvsining fra noen.

Legen sa det ikke hjalp og sendte han ut med en trenings brosjyre kan du si.

Noen måneder etterpå var alt på kroppen fint igjen - tok mindre enn 3mnd. En sånn glassflaske.

Han har ikke tatt steroider siden, kroppen fungerer fint.
Vis hele sitatet...
Interesant. I teorien så burde dette være en potensiell mulighet.
Tb 500 er et peptid (tror jeg) som også brukes for å komme seg endel raskere etter skader. Tviler på dette er noe som fåes lovlig fra lege, men det er verdt å google å sjekke litt. Har selv vurdert det pga ei skulder.
Sorry var trøtt igår så slet med å poengtere at han ikke fikk hjelp fra legen.

Han prøvde å være saklig og diskutere temaet, det gjorde legen gjerne men pga at nivåene hans var i normalen for en eldre mann kunne ikke legen gi resept uten å risikere sitt lisens.

Han endte opp med å skaffe det illegalt og fikset seg selv på under 3mnd.

Har tykkere hår enn meg som er dobbelt så ung og ellers virker han veldig balansert til tross for rask og effektiv kur
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, jeg ville helst ikke våget å begi mg ut på det på egenhånd. Jeg er i vente av at jeg skal til spesialist om noen mnd tid. Det kunne uansett vært interesant og hørt noen anekdoter. Jeg tror og det skal litt til for å få skrevet det ut av lege.
Vis hele sitatet...
Det jeg mente å skrive var egentlig "spesialist". Så får du selv tolke det på ny når du ser hvordan det skulle vært skrevet
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Tb 500 er et peptid (tror jeg) som også brukes for å komme seg endel raskere etter skader. Tviler på dette er noe som fåes lovlig fra lege, men det er verdt å google å sjekke litt. Har selv vurdert det pga ei skulder.
Vis hele sitatet...
Om det som kommer frem om TB 500 fra en tilfeldig googlet artikkel som dette stemmer, så er det potensielt kjemperevolusjonerende.

https://bengreenfieldfitness.com/art...o-use-bpc-157/
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
Sorry var trøtt igår så slet med å poengtere at han ikke fikk hjelp fra legen.

Han prøvde å være saklig og diskutere temaet, det gjorde legen gjerne men pga at nivåene hans var i normalen for en eldre mann kunne ikke legen gi resept uten å risikere sitt lisens.

Han endte opp med å skaffe det illegalt og fikset seg selv på under 3mnd.

Har tykkere hår enn meg som er dobbelt så ung og ellers virker han veldig balansert til tross for rask og effektiv kur
Vis hele sitatet...
Om igjenn det er det samme stoffet som får håret til å vokse så er det jo utrolig om det er minimalt med bivirkninger.

https://www.ageforce.com/blog/tb-500...arch-examined/
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Det jeg mente å skrive var egentlig "spesialist". Så får du selv tolke det på ny når du ser hvordan det skulle vært skrevet
Vis hele sitatet...
Jeg aner ikke. Jeg har et snev av dysleksi tror jeg. Så du må ikke ha noe bekymring for gramatiksk rettskriving ovenfor meg gode mann
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det som kommer frem om TB 500 fra en tilfeldig googlet artikkel som dette stemmer, så er det potensielt kjemperevolusjonerende.

https://bengreenfieldfitness.com/art...o-use-bpc-157/
Vis hele sitatet...
Slik jeg forstår det er det ikke noe nytt, og også endel brukt innen idrett (muligens ikke lovlig fordi)