Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 681
Har planer om å kjøpe en laptop, en ekstern skjerm og en ekstern harddisk til rundt 19000kr for alt sammen.

Har planer om å ha ett oppsett med skjerm og ekstern harddisk koblet til når jeg er hjemme, og bare ta med laptopen når jeg skal bort. Derfor hadde det vært fint om skjermen på laptopen hadde hatt litt størelse også.

Den eksterne harddisken skal kun brukes til lagring av filmer, bilder, musikk etc. og den eksterne harddisken skal være stor nok til at jeg kan ha en del spill installert, samtidig som jeg kan dra over ting når jeg er hos andre.


Har sett på dette opsettet:

Skjerm - BenQ XL2410T

Laptop - ASUS G74SX

Ekstern harddisk - Western Digital Elements 2TB


Trenger jeg egentlig 120hz skjerm?

Er hybridharddisker noe å spare på?


Setter pris på inspill!
Cookie Monstah ^_^
alienware http://www.dell.com/us/p/alienware-M17x-r3/pd.aspx

eventuelt m18x laptopen til alienware

Vet ikke helt hva som er meningen med en sånn sjerm O.o gå heller for feks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710
harddisken er grei den.
Sist endret av lordstian; 10. juli 2011 kl. 19:13.
Kjøp en skikkelig stasjonær til 12k og en laptop til 7k. Hvis du skal bruke 19k er jeg HELT sikker på at det er den beste løsningen.
Sist endret av iMoan; 10. juli 2011 kl. 19:18.
Trådstarter
Sitat av iMoan Vis innlegg
Kjøp en skikkelig stasjonær til 12k og en laptop til 7k. Hvis du skal bruke 19k er jeg HELT sikker på at det er den beste løsningen.
Vis hele sitatet...
Spurte ikke om jeg skulle kjøpe en bærbar eller en stasjonær. Har mine grunner til å velge en bærbar framfor stasjonær.

Glemte å nevne at PC'en først og fremst skal brukes til spill.