Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 11520
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Greit, nok krangling nå. Dere tar begge feil. Enten kommer BeOS til å gjenoppstå ellers tar Amiga over når Amiga OS 4 slippes.

C++ er lettere å skrive enn C, C kan til gjengjeld være litt raskere. Ingenting tar over for noe, de lever lenge videre begge to og kommer først til å dø ut når jeg får lansert mitt supesmarte programm som skriver egne programmer i maskinkode, uten at noen trenger gjøre en dritt. Det kommer riktignok bare til å lage kopier av tetris og pacman, men det tar alikevell over.
Tias: hva med enten å svare seriøst på en tråd eller holde kjeft?
Opprinnelig postet av Manfred
Som sagt: dette er uansett ingenting som vil føre til microsofts undergang.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du vite det?? Jeg synes det var noen som sa noe om at ingen her var synske istad?? Brått så har du blitt det..
Det er nå du som påstår dette i første omgang. Jeg vil vite hvilke forutsetninger du har for å si at Linux vil ta over for Win når dette kommer...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av Manfred
Tias: hva med enten å svare seriøst på en tråd eller holde kjeft?
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke se at du har svart seriøst siden du sa at Scha måtte underbygge påstandene sine, noe som er vel og bra. Etter det har det bare vært kverulering, drittslening og provosering, og når jeg prøver å tone det hele litt ned og få deg til helvette ned på jorden igjen så svarer du med å slenge dritt?

Håper mods rydder litt her snart!
Jeg sa det i en av mine forrige poster, men siden du har trangt for det så.. Ingen vil la seg styre av microsoft.. Når palladium og fritz chippen kommer vil Microsoft ha full kontroll over pc din som de kan slette hva de vil av programmer på. Blant annet pirat kopiert programmvare, spill, filmer etc..
Hehehe... asså... å gå inn og slette hva du har på maskinen har de ikke lov til en gang... er fortsatt noe som heter personvern, vet du
Ja men tror du ikke microsoft driter lang f*** i det.. Du har ikke lov til å ha pirat kopierte filmer programmvare og spill på maskinen din allikevel..
hehehe... joda... de gir nok F i lover og regler de... for det er jo såklart det de kommer lengst med... *host* dust *host*
Tror du seriøst at Microsoft følger absolut ALLE lover til punkt og prikke?? Ingen utsklidninger..?
En ting er å tøye lover, en annen ting er å direkte bryte så alvorlige lover som personvernlover...
Ja så du tror du får lov til å ha alle de pirat kopierte filmene, programmene og spillene dine på maskinen din etter Microsoft og Intel lanserer den "fantastiske" Palladium med Fritz chippen sin??
jeg gidder ikke diskutere dette videre en gang. det blir liksom å gjenta meg selv. det er tydeligvis ingenting som trenger inn i hjernen din...
Nei du vet jo best du, det er vel egentlig du som er verdens midtpunkt.. Ingen vet bedre enn Manfred dere, pass dere, han vet best.
hehehe... *le godt*
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Dessuten finnes det X antall vanlige pc brukere som ikke ikke brydd seg mindre med om windows aldri så mye hadde "overvåket" hva de brydde seg med, så længe intærn funker og den ikke lagger. Uansett tviler jeg på at palladium vil bestå diverse måter å snike seg unna overvåkninga. Det vil alltid komme en "crack" vil jeg tro. Så lenge det finnes målgrupper til windows og andre os vil språket fortsatt bestå.
Det heter ikke palladium. Dessuten kan denne tråden gå og dø.