Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 5988
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Hei felles med-freaks
Noe som jeg har fundert på i det siste, hva med og starte et felles prosjekt for oss freaks? Lage noe spennende sammen?

La oss bruke denne tråden til å finne ut, diskutere og komme til enighet om hva og hvorfor vi burde gjøre dette. Har vært utrolig interessant og lærerikt med et slikt prosjekt.

Hva syntes dere om et slikt prosjekt, er det noe som kan la seg gjøre? Kom med innslag, synspunkter og ikke minst idéer.

Jeg syntes vi skal gjøre dette, men har ingen gode idéer til hva vi kan gjøre? Noen andre her inne som har noe?

** NB: Før vi bestemmer oss for språk, fremgangsmåte osv. Så kan det være lurt og få drøftet idéer, kompetanse, og klarhet.

Kanskje fått opp en introduksjons tråd på "Programmering" forumet der vi introduserer oss, kartlegger litt kompetanse og gir en litt bredere klarhet i hva vi kan?

Hvis noe virker uklart, så er det bare og si fra.
Da er det vell bare og si; La diskusjonen begynne

Mvh
CodeBarbarian
Hei. Jeg drømmer om å bli med på et slik prosjekt. Jeg vet ikke hvordan type prosjekt du tenker på, men jeg tenker spill.
Og det bør være multiplayer. Singel player er kjedelig. Det bør vere rpg aktig med mye items, slik at også noen med lite programerings skills kan bidra med å lage items. Det bør være en værden det er lett å adde på nye deler, der forskjellige personer/grupper kan lage en ny kart/instanse. Det bør også være crafting. Og et avansert økonomi system, med gode trading muligheter.

Tenker dette trenger en/to personer som har hovedansvar. Tar avgjørelsen når det blir for mange ideer. Ellers er jeg redd for at det sklir ut i alt for mange retninger.

Sånn tekninsk tenker jeg at 3D blir litt drøyt som første prosjekt. Derfor tenker jeg en værden man beveger seg i sett oven i fra, og man ser personer/mobs man fighter med i egene bilder.

Setting for spill er det kanskje lurt å la de som skal bidra med grafikk få bestemme en del av.

Et forslag til type spill er et pirat aktig spill, med hav og øyer og båter som transport.

Jeg fåreslår at du CodeBarbarian tar ansvar fra prosjekt leder og setter opp noen første målsetninger.

Jeg føler jeg har litt å bidra med på alle nivåer og i de fleste språk. Men web basert html5 spill er det som er mest naturlig for meg.

Kaizen
Sist endret av Kaizen; 24. oktober 2011 kl. 12:33.
Å lage en mmo er vel ganske tidkrevende, hadde vel vært bedre å starta med et mindre spill der en kan spille 1-4 personer ilag? støtter spill ide forde.
Sist endret av PoteterOgMolasse; 24. oktober 2011 kl. 12:41.
Hva med å starte med å lage en Demo bare lage vårt eget lille Freak Demoscenecrew ^^

om noen lurer på hva jeg mener med en Demo: http://www.youtube.com/watch?v=oiZ-SR5pxS0

kan bidra med musikk/lydeffekter om det ønskes
Er enig at et mmo kan bli tidkrevende, men for tror likevell det kunne latt seg gjøre med å få til en god og entusiastisk jeng her fra forumet. Løsningen kan da bli å stykke opp spillet. F.eks at om man tenker priate spill , først lager et swordfight spill. Og så kanskje et seilskip med kanoner fight spill. Får så å sette sammen disse delene til et større spill.

Kaizen
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Trådstarter
Vi trenger å finne noe som faktisk blir mulig i første omgang.
Det vi trenger er en idé, noe som kan motivere oss.

Hva med å begynne med noe tekstbasert? Noe som ikke er for vanskelig å fullføre? Starte enkelt, gjøre noe slik alle får til. Også slik at vi kan kartlegge bedre hva alle passer til å gjøre?

mvh
CodeBarbarian
Jeg har en tendens til å bli litt vell ivrig. Men er enig i det du sier og har en ide i den gata også.

Ideen er forum/prosjekt styring system for å gjøre det enklere/mulig å lage spill/prosjekter for en slik gruppe som du tenker å samle sammen her. Det jeg også savner er en type forum med tre struktur. Det kunne også vært poeng system for hva man produserte til prosjektet.

Kaizen
Kan man ikke starte mykt?
Om det er mange som liker å tegne her, kan dere jo ha et gelles tegnebrett på iScribble
Tegn, chat og ha det gøy. Tegn noe freakrelatert å post det her senere.
Ikke gjør det stykkevis og delt. Blir bare tull.

Man kan prototype/knekke enkelte problemer hver for seg, men å lage alle delene av spillet i hvert sitt "prosjekt" for deretter å sy det sammen.. Det blir tull.
irc-klient?
Begynner å bli mektig lei de som finnes. Ingen som er 100% det jeg ser etter. Hadde vært greit å lage noe som faktisk er som man ønsker.
Sitat av hayer Vis innlegg
Ikke gjør det stykkevis og delt. Blir bare tull.
Vis hele sitatet...
Man må jo ta utgangspungt i at det skal være en del av et større spill. Jeg må si jeg er insperert av han der som har laget det harry potter spillet her på forumet. Ser ut som han gjør alt selv. Jeg ser for meg et lingnende spill som utgangspungt. Har man i tilleg et kart å romle rundt på og et mer avansert fighiting system kan det fordt bli festlig. Gladiatus er også et spill som gjør at det frister å få i stand ei gruppe å lage et web spill.

Kaizen
Sist endret av Kaizen; 24. oktober 2011 kl. 22:40.
Hva med å lage et skikkelig (mulityplayer!) nettleser spill hvor dere eventuelt kan promoterer/reklamere for nFF? Hvis det blir en slager kommer nok antall medlemmer øke en del blant VGS elever?
Sist endret av Turrist; 24. oktober 2011 kl. 22:46.
Nå tar jeg litt av her og mener ikke dette seriøst, men hva om man skal dyrke urter, lage bomber, hacke, og ellers ting som blir diskutert her på nFF...

Nå sporer det helt av her så spørsmålet er vel heller hvem som ønsker å være med og hva folk kan bidra med?

Kaizen
Sist endret av Kaizen; 24. oktober 2011 kl. 22:57.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg har absolutt ikke lyst til å være den som dreper all ambisjon her, men slikt har blitt foreslått før, og afaik ikke blitt gjennomført. Så å skru ned ambisjonene kan være en fordel for hvertfall et par her (:
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Er enig at et mmo kan bli tidkrevende, men for tror likevell det kunne latt seg gjøre med å få til en god og entusiastisk jeng her fra forumet.
Vis hele sitatet...
Joda, og «det finnes mange flinke mennesker her inne», men hvor mange vil være villige til å bidra? Og hvor mange av dem kan bidra?

Jeg tror det vil være bedre å starte med noe smått, og vise at man kan gjennomføre det.
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Det kunne også vært poeng system for hva man produserte til prosjektet.
Vis hele sitatet...
Å forsøke å kvantifisere kreative bidrag på den måten synes jeg er en meget dårlig idé, men jeg skjønner du er ivrig (:
Sitat av hayer Vis innlegg
Man kan prototype/knekke enkelte problemer hver for seg, men å lage alle delene av spillet i hvert sitt "prosjekt" for deretter å sy det sammen.. Det blir tull.
Vis hele sitatet...
Jeg minnes FLOSS-prosjekter (spill og andre), og prosjekter som har blitt gjennomført av store selskaper, der dusinvis av mennesker har jobbet med sine egne moduler.
Sitat av moret Vis innlegg
irc-klient?
Begynner å bli mektig lei de som finnes. Ingen som er 100% det jeg ser etter. Hadde vært greit å lage noe som faktisk er som man ønsker.
Vis hele sitatet...
Virker som en veldig personlig greie. Jeg tipper de som har laget irssi, mIRC o.a., samt mange av brukerne deres er fornøyde med dem.

Om du har én visjon om en klient vil den sannsynligvis ikke stemme helt overens med noen andres, og da må det inngås kompromisser, som fører til at det ikke blir «100% det du ser etter» (:

Turrist: Å lage et spill for å reklamere for noe frister lite, i tillegg er det ikke et mål for nFF å øke medlemstallet (:

Mitt forslag:

Kode

It is pitch black. You are likely to be eaten by a grue.
Men i stedet på norsk, og muligens med tilknytninger til nFF.

Tekstbaserte eventyrspill kan starte veldig smått, som proof of concept, og utvikles videre.

Folk med interesse i grafikk kan etterhvert bidra med design av menyer og screens som viser spesielle hendelser (ASCII-art ftw!)

Lyder og musikk kan også komme til pass.

Jeg kan bidra med programmering, men er fortsatt på et veldig tidlig stadium. Og masse koz og klemz og godvilje såklart.
Forklarte ikke helt bra der. Tenkte noe som sånn at det kunne vært en mulighet for å få inn noen flere glupe hoder inn på forumet. Går på VGS selv og det er relativt mange der som kunne passa inn her, men som ikke har hørt om nFF
Sist endret av meitemark; 24. oktober 2011 kl. 23:26. Grunn: trenger ikke sitere ALT
Jeg er i grunn enig i alt du sier junta. Også forslaget ditt er et mer realistisk og et artig utganspungt. Det hadde faktisk vært mulig å lage et helt spill der man browser gjennom forskjellige linker, men det blir litt for enkelt...

Litt av poenget med et slik prosjekt, bør jo være å få til en måte å gjøre det på slik at alle får erfaring med å utnytte deltagernes egenskaper. Hvordan bør jo diskuteres.

Kaizen
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Det hadde faktisk vært mulig å lage et helt spill der man browser gjennom forskjellige linker, men det blir litt for enkelt...
Vis hele sitatet...
Hehe, du har tydeligvis aldri spilt et skikkelig tekstbasert eventyrspill. Jeg har ikke noe jeg får til å fungere for hånden, men dette er en slags indikator. De originale var uten grafikk.

Det er ikke bare å følge lenker skal du se.
Litt av poenget med et slik prosjekt, bør jo være å få til en måte å gjøre det på slik at alle får erfaring med å utnytte deltagernes egenskaper. Hvordan bør jo diskuteres.
Vis hele sitatet...
Hø? Det diskuteres jo akkurat her og nå jo.
Sitat av omba Vis innlegg
Jeg husker det var en bruker her, som kom med forslag om et freak podcast program. Trådet ble desverre slettet, men det var jo en glimrende idé! Med div. intervjuer og debatter med og mellom forskjellige brukere. Og kanskje noen auditie artikkler og noen samfunnsdebatter. Allt innenfor de temaene som blir tatt opp freak, alt fra rusmiddler til datasikkerhet osv.
Vis hele sitatet...
Det menes nok noe annet med «programmering» i dette underforumet (:
Det er kanskje ikke så rart det ikke har kommet med noen grafikere med på denne tråden siden den er postet under programering. Hva med å poste en tråd på web design eller grafisk design som får disse til å lese denne tråden.

Kaizen
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Trådstarter
Jeg tror nesten jeg må ta litt styring her, før det blir mye tull.

I første omgang må vi gjøre noe som kan bli "ubeskrivelig" enkelt, bare for å gi oss motivasjon videre.

La oss si at vi har bestemt oss for å lage et spill, et tekst-basert spill.
Vi må nesten stille oss noen spørsmål?
  • Hvor tilgjengelig skal spille være?(Web, Windows, Macintosh osv)
  • Hvem kan vi gjøre dette interessant for?(Dette er viktig å tenke på, ikke så tidlig i produksjonen, men er en god ting å ha i bak-tankene).
  • Skal vi alle ha vær sin individuelle rolle i skapelsen av dette spillet? Eller ikke?
  • Hvis spillet skal promotere freak, hvordan skal vi gå frem med det? Hva skal spillet (På det djupeste) handle spesifikt om?

Så litt mer spesifikt om spillet:
  • Et tekstbasert spill blir å bruke "MYE" ren tekst. Så hva skal vi bruke til å lagre teksten i? Filer eller Database?
  • Et tekstbasert spill er enkelt og få til i C/C++, PHP og andre Objekt Språk.
  • Sjangeren på spille?(RPG er jo et naturlig valg her)

Dette er noen spørsmål(Kanskje ikke de rette), men det er en start.

Etterhvert når vi har fått et klart bilde på hva vi skal lage, så kan vi begynne å tenke på hvem som skal kode, hvem som skal designe osv. Med mindre alle skal gjøre alt sammen.

Konklusjon:
  • Et tekstbasert spill(til å begynne med for å få oss i gang)
  • Det skal promotere freak på et hvis.
  • Vi er 3-5 stk så langt på prosjektet?
  • Vi har mange gode idéer.

Skal vi fokusere på dette da? Så prøver vi å få utdypet konklusjonen litt?

Mvh
CodeBarbarian
Sist endret av CodeBarbarian; 25. oktober 2011 kl. 09:01.
Jeg tror å konsentrere seg om et tekstbasert spill (fortrinnsvis på web da) vil være lurt. Det behøver ikke være så krevende - om man bare blir enig om den grunnleggende strukturen.

Skulle gjerne bidratt selv, men vet av erfaring at jeg ikke klarer å sette av tid til slikt. Ønsker å følge med though.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av CodeBarbarian Vis innlegg
La oss si at vi har bestemt oss for å lage et spill, et tekst-basert spill.
Vi må nesten stille oss noen spørsmål?

Hvor tilgjengelig skal spille være?(Web, Windows, Macintosh osv)
Vis hele sitatet...
Jeg har hvertfall mulighet til å kunne kjøre det, bruker GNU/Linux.

Om web trenger vi hosting som er oppe en god del av tiden. Om desktop trengs muligens pakking av filer.

Førstnevnte senker terskelen for å prøve det.
Hvem kan vi gjøre dette interessant for?(Dette er viktig å tenke på, ikke så tidlig i produksjonen, men er en god ting å ha i bak-tankene).
Vis hele sitatet...
Vel, en naturlig målgruppe er nFF-ere. Disse finnes jo i mange slags farger og fasonger, men jeg vet ikke om vi trenger å begrense det stort mer. Hvertfall ikke bevisst. Selvfølgelig vil ikke alle ha interesse av denne typen spill heller.
Skal vi alle ha vær sin individuelle rolle i skapelsen av dette spillet? Eller ikke?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvor mye en slik avgjørelse vil bety akkurat nå. Om det er større oppgaver er det naturlig at flere jobber med dem.
Hvis spillet skal promotere freak, hvordan skal vi gå frem med det? Hva skal spillet (På det djupeste) handle spesifikt om?
Vis hele sitatet...
Tja, ivrig nytt medlem som begynner å utforske livets skole nFF-style? Velprøvd konsept hvertfall.
Så litt mer spesifikt om spillet:
Et tekstbasert spill blir å bruke "MYE" ren tekst. Så hva skal vi bruke til å lagre teksten i? Filer eller Database?
Vis hele sitatet...
Virker som om det kan oppstå en hel del rot om man har det i filer, men det er kanskje enklere å starte med det i stedet for å sette opp database i første omgang?
Sjangeren på spille?(RPG er jo et naturlig valg her)
Vis hele sitatet...
Sjangre er det vel litt snevert om i denne typen spill, men man kunne vel kombinert gåter og kamp?
Etterhvert når vi har fått et klart bilde på hva vi skal lage, så kan vi begynne å tenke på hvem som skal kode, hvem som skal designe osv. Med mindre alle skal gjøre alt sammen.
Vis hele sitatet...
Hva mener du må «designes»? Tenker du på grafikk og lyd?
Er det noen som får noen gode ideer om jeg sier tekst basert multipayer?

Kaizen
Har ingen kompetanse, men har en idé! Lag et program til android som kan streame spotify fra mobiltelefonen til airport extreme!
Sitat av svaagan Vis innlegg
Har ingen kompetanse, men har en idé! Lag et program til android som kan streame spotify fra mobiltelefonen til airport extreme!
Vis hele sitatet...
høres ut som et 1-manns prosjekt egentlig. Kanskje 2 personer, men ikke noe som egner seg som gruppeprosjekt.
tormaroe begynte jo å lage sitt eget programmeringsspråk. Kanskje "FreakSpeak Framework" hadde vært en ide?
A Link to the Past multiplayer klone!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Er det noen som får noen gode ideer om jeg sier tekst basert multipayer?
Vis hele sitatet...
Ja, vanskeligere, trenger kritisk masse, implementer single-player først.

Ja, du synes multiplayer er morsommere, men det er mye lettere å implementere singleplayer.

Til nå har det afaik blitt gjennomført to prosjekter med nevneverdig størrelse («jeg gjorde om bildet ditt til svarthvitt!») av folk som har møtt hverandre gjennom nFF; Rasterbation@TG06, og freakfest 2011.
Sitat av svaagan Vis innlegg
Har ingen kompetanse, men har en idé! Lag et program til android som kan streame spotify fra mobiltelefonen til airport extreme!
Vis hele sitatet...
http://getsatisfaction.com/spotify/t...rt_compability ?
Sitat av bronsky Vis innlegg
tormaroe begynte jo å lage sitt eget programmeringsspråk. Kanskje "FreakSpeak Framework" hadde vært en ide?
Vis hele sitatet...
Med hvilket mål?
Men du/Jonta spør om vi skal gå for file eller database. Da tenkte jeg multiplayer. Ellers er det vel ikke stort behov for noe lagring burtsett fra å save progress.
Kaizen
Transport Tycoon-clone online. Alle bygger på samme kart og alt er live.
enig med tormaroe her, tekstbasert spill hadde vært artig å laget sammen med en dunge freaks. Masse heftige funksjoner, og såklart klokkeren koding, heftige oppdateringer, og like streng moderering som det er her på bruket. Tror vi kunne fått endel brukere med freaks backend
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av AWA Vis innlegg
A Link to the Past multiplayer klone!
Vis hele sitatet...
Til dette og alle andre «Yndlingsspillet mitt gjennom tidene! Bare bedre!»:

Disse ble i sin tid sannsynligvis utviklet av større team med profesjonelle, som jobbet med det i lang tid, og på heltid. Jeg uthevet de problematiske bitene (:

Kort sagt: Før vi begir oss ut på å lage den neste «WoW med livecam og stemmekommando», lager vi tre-på-rad, bare sånn for å bevise at vi kan.

Jeg minnes forøvrig dette: http://theoatmeal.com/comics/design_hell
Og dette: http://37signals.com/svn/posts/2188-...r-the-idea-guy

Jeg vil heller lage et kickass tre-på-rad på en måned eller to, enn med én gang begynne på et slagskip som tar årevis å få ferdig.
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Men du/Jonta spør om vi skal gå for file eller database. Da tenkte jeg multiplayer. Ellers er det vel ikke stort behov for noe lagring burtsett fra å save progress.
Vis hele sitatet...
Tror du har misforstått hva som menes med text-adventure. Så du i det hele tatt på lenken jeg postet?

Text-based adventure game ≠ Massively multiplayer online browser-based strategy game.
Sitat av echofish Vis innlegg
Transport Tycoon-clone online. Alle bygger på samme kart og alt er live.
Vis hele sitatet...
http://www.openttd.org/en/?
Sitat av cos Vis innlegg
enig med tormaroe her, tekstbasert spill hadde vært artig å laget sammen med en dunge freaks. Masse heftige funksjoner, og såklart klokkeren koding, heftige oppdateringer, og like streng moderering som det er her på bruket. Tror vi kunne fått endel brukere med freaks backend
Vis hele sitatet...
I tillegg til svaret mitt til Kaizen over; Jeg fikk inntrykket av at poenget var å «Lage noe spennende sammen», og ikke få så stor brukermasse som mulig (:

Rovio laget over 50 spill før hiten sin, notch sin mest populære kreasjon er ikke hans første.
Jeg vet du har så rett Jonta, og jeg testet spillet du linket til. Er enig at selv den type spill blir for vanskelig å starte med. Men la oss gjøre det til en to player, tre på rad , eller noe lingnende.

Må jo si et jeg startet opp det gamle RailRoad tycoon for ikke så lenge siden. Og iden med samme kart og live, får det til å spinne i hue på meg. lol

Kaizen
Dumt spørsmål, men hva menes egentlig med "tekstbasert spill"? Ingen grafikk at all? Bare tekst.

@ Kaizen; noe ala RailRoad eller SimCity hadde jo vært fett. Trenger ikke være allverdens grafikk.


Men en annen ting som jeg tipper kommer til å bli diskutert mye er; hvilket språk og evt. hvilke grafikk motorer eller "engines"?
Sist endret av hayer; 26. oktober 2011 kl. 20:31.
Sitat av hayer Vis innlegg
Dumt spørsmål, men hva menes egentlig med "tekstbasert spill"? Ingen grafikk at all? Bare tekst.
Vis hele sitatet...
correctomondo(ja, det er det)
Sist endret av moret; 26. oktober 2011 kl. 20:34.
▼ ... noen uker senere ... ▼
oh shit, when do we start?

Kan gjerne sløse bort litt fritid, men når folk sier tekstbasert webspill tenker jeg enten på Dark Throne eller det kjente "mafia-spillet".. So please no more shiet.
Hvis dere etterhvert skal lage noe med 3d modeller i, så kan jeg lage noen "props" og litt forskjellig

Kan også lage noen ikoner etc
Kan man ikke starte mykt?
Om det er mange som liker å tegne her, kan dere jo ha et gelles tegnebrett på iScribble
Tegn, chat og ha det gøy. Tegn noe freakrelatert å post det her senere.
Vis hele sitatet...
jeg får visst ikke lage account på dette. det står:

This email provider is currently not permitted.
Vis hele sitatet...
hm-m.. Noen som har spilt brettspille "Settlers"? Hadde vært mulig å lage alá noe det. Det er grafisk, men ikke "altfor" grafisk. Tenker da ikke en eksakt kopi, men ha det som grunnmur og smøre på litt "ekstra"
Jeg har en ide for hva dere kan lage. Jeg aner ingenting på programering og greier, så her er min ide:

Mange på facebook elsker disse spillene "ravenwood fair" " farmville" osv. Hva de MISSLIKER sterkt med disse spillene, er at de ikke kan spille for alltid. Kanskje lage et tegne spill i samme duren som ravencity eller favenwood fair spillene? Der får du utdelt en øy, der du skal hugge ned gress, trær og stener for å bygge opp en by.

Om dere hadde laget det, skulle jeg gjerne ha hjulpet, men jeg har ikke kompetanse innen det i det heletatt. Men jeg er kreativ da, så kanskje dere trenger ei kreativ jente?
Vel, disse spillene er vel laget i flash? Uten at jeg orker å logge inn på fjesboka å sjekke selv..

siden jeg er en lat jævel.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Awww. Døde dette prosjektet før det ble noe av? Ganske trist. Ettersom jeg synes det er mange gode ideer i denne tråden.
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Trådstarter
Har helt glemt dette bort jeg. Skal vi prøve og få dette i gang igjen? Hvem er fortsatt interesert i noe slikt?
Enig med zitomata. Mange gode ideer her. Jeg blir gjerne med på dette !
Ja folk klager jo på att Norge ikke har noen god IT satsing, høres ut som en god ide. Hadde jo vært lurt med litt brainstorming, men skal jeg være helt ærlig synes jeg dette skulle vært en privat tråd. Sett at vi hadde kommet frem til en god plan, så er det vel lite lurt å legge den frem for alle i verden.

Trenger jo ikke nødvendig vis handle om spill?
Bedrifts ideer kan jo være morsomt også, eller smarte oppfinnelser!
Sist endret av Lunning; 27. april 2012 kl. 10:35.
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Trådstarter
Kan ikke alle som vil være med, sende meg en PM så kan jeg finne på noe lurt
Fått noen flere PM?
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lunning Vis innlegg
Fått noen flere PM?
Vis hele sitatet...
Jepp, det har jeg.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Vel, om en delegerer og styrer skuta, er det vel ikke noe problem med flere kodere. Samt noen som setter sammen det mindre, til det større. Det viktige er iallefall god struktur, kommentarer, og orden på prosjektet, så folk vet hva, og hvordan ting skal løses.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Synd at denne døde. Vi var vel bare to stykker som hang rundt en liten stund, så ble det stille
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Trådstarter
Sitat av SeeWhen Vis innlegg
Synd at denne døde. Vi var vel bare to stykker som hang rundt en liten stund, så ble det stille
Vis hele sitatet...
Ja det var vanskelig når alle som sier de skal være med, aldri sitter av noe tid