Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 7941
Ser det er en stund siden dette var aktuelt! Er det fremdeles mulig å få teste eller laste ned programmet?
Vel, etter hva jeg vet, så fungerer ikke klienten etter at Microsoft sperret ute alle andre klienter enn deres egne (de alternative klientene som eksisterte fant en workaround, men etter hva jeg vet har ikke SkyFex implementert den). Trist, for Bytemessenger var ganske stilig.
Støtte for jabber hadde vært smooth.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av IvIoyner
de alternative klientene som eksisterte fant en workaround
Vis hele sitatet...
De andre klientene har kjøpt lisens for å få bruke Microsofts nettverk, og det var ikke noe vi var villig til å gjøre... just so you KNOW
Neida, verken amsn eller gaim har betalt såvidt jeg vet, og begge de eksisterer enda. Det er en annen sak med payware som Trillian.
Det hadde vært jævli digg. hvis denne hadde kommet ut og fungert. Fortsett med arbeidet.