Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 13653
har noen venner som har testet å dyppe porsjonsnus i sprit og så bli full. er det noen her som har prøvd? og virker det?
du vil mest sannsynelig får noen fine sår under leppa, og gjerne dødt skinn (hvit gugge) vil ikke annbefale det
Neutral Good
Mith's Avatar
har noen venner som har testet å dyppe porsjonsnus i sprit og så bli full. er det noen her som har prøvd? og virker det?
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd, men noe sier meg at det kommer til å svi no jævlig. Det kommer sikkert til å funke etter noen bokser siden du får alkoholen i blodet, men du ofrer alt tannkjøttet ditt ved framtennene. Ikke den smarteste måten å bli full på spør du meg.
Sist endret av Mith; 30. mars 2006 kl. 13:15.
for å si det sånn, det er faen ikke mange cl man får pressa inn i en snusball, og det er vel stor fare for at det bare blir saft av det som renner ned i halsen uansett..

Kom deg over fjortissmaset og drikk brennvin som folk flest, som dram eller bar!
brennvinsdypping av snus er for forbanna fjortisser og andre idioter!
En venn av meg dyppet en vanlig pris i ett glass med HB. Det endte opp med at tannkjøttet gikk så og si i oppløsning. Sånt blir det tannlegebesøk av
Det er ganske vanlig at folk dupper snus i HB her. Tar hb i en bruskork, pakker deg en grom en, og dermed dupper du den i korka. Du blir ikke full.
du vil bli meget dårlig av dette.. men jeg prøvde en gang i tiden å blande sprit, vann og gele, dette kan du snuse om du lager gele'en rett slik at den stivner.. du blir meget full fort, men det smaker vondt og du blir ikke helt bra i tannkjøttet å leppa!
har også prøvd dette... svir som faen, og får sår i leppa, spesielt av porsjonssnus...tror ikke det har så mye virkning men, alt må jo testes
Av alle tusen mulige "fjortissfyll-påfunn" er nok det å "snuse" sprit det dummeste. Det eneste du oppnår er at du ødelegger spriten og snusen som du blander.

Lag deg noen gode drinker å nyt brennevinet. Istede for å fokusere på hvordan du skal bli mest mulig full, prøv å ha det mest mulig morro. Overdreven fyll er ofte et tegn på at man kjeder seg på en fest, XBOX med Rallisport Challenge er den evige vinneren på mine fester. Alltid like gøy, men dog bare i fylla! Er du godfull å litt snurrig, så er det ufattelig hvor vanskelig det blir å kjøre "Iceracing"...
Sist endret av Thedeeq; 30. mars 2006 kl. 13:46.
Skal du først drive på med slike "morsomheter" foreslår jeg heller å dynke bomull i sprit og stappe under armhulene og i navlen. Har vel noe samme funksjon vil jeg tro.

Og den gelè greia som ble nevnt tidligere, GENIALT
Enkelt å greit, det funker _IKKE_ ..
Virker sikkert.
Skal ikke mye sprit til hvis det blir direkte tatt opp i blodet. ca 1cl = 1promille.
Skal det funke må du dyppe den i heimert å så legge prisen bak forhuden
Jeg prvøvde det en gang. Dyppet en porsjon med Gøteborgs rape oppi litt vodka. Med en gang jeg plasserte den under leppe så rant omtrent all spiriten ned i munnen, det var seriøst noe av det jævligste jeg har smakt.
Sitat av d0nk3y
Virker sikkert.
Skal ikke mye sprit til hvis det blir direkte tatt opp i blodet. ca 1cl = 1promille.
Vis hele sitatet...
Så snusen går rett i blodet? Ifølge mine kilder, så er opptaket av nikotin i snus basert på svelgingen. Bruker 2 bokser i uka å starter dagen med en liten "svælj"...
men de selger jo strong cut snus med alkohol.
Jeg syns nesten den trøndertrenden som oppstod for noen år siden med å dyppe en tampong i sprit og dytte den opp i skrevet virket som en bedre metode..
Sitat av surre
Skal det funke må du dyppe den i heimert å så legge prisen bak forhuden
Vis hele sitatet...

Hvem i helvette er så dum at de gjør noe slikt ?
har selv lurt på dette selv og takk for svar
Putte den bak forhuden? hvem utsetter seg selv for slik smerte da mann?

Om noen lurer så er det ikke særlig bra og putte løs snus i armhulene heller.
Så lenge man dypper et eller annet i sprit og så presser det mot en slimhinne (underleppen, forhuden, vagina, rompa, ørene, øynene velg det som passer best..) Vil man bli fortere på virket fordi slimhinnene tartil seg alkoholen fortere enn om du drikker og slipper den rett i blodet. Magesekken er også en slimhinne men den er belagt med noe mer (jeg husker ikke 100% hvordan magesekken funker i farta) som er der for å beskytte cellene mot magesyren.

Skal du gjøre den enda fortere kan du sniffe dampen av sprit da blir den enda bedre fordelt mot slimhinnene og den går fortere inn.

Den siste måten, og den tar sikkert livet av deg hvis du prøver, er å sette alkohol rett i blodet, men som sakt det er sikkert ikke noe du kommer velberget igjennom...
rallarsnus med rom kan anbefales, det får du kjøpt i tobakksforretninger..

du blir ikke drita eller full av det, men smaker godt..
skal du bli full, så drikk øl, eller sprit..
Du blir ikke full uansett hvor mye du presser i pose eller løs snus.Jeg fikk bare betennelse i tannkjøttet og kunne rive deler av det, ganske ubehagelig.
Sitat av d0nk3y
Virker sikkert.
Skal ikke mye sprit til hvis det blir direkte tatt opp i blodet. ca 1cl = 1promille.
Vis hele sitatet...
mener det er noe med at hvis du har mye sprit som 0.001/0.01% av blodprosenten din i blodet, har du 1 i promille...men er langt fra sikker ;P
tristania: Man kan fint sette alkohol med sprøyte, men må regne ut på forhånd hvilken promille man får av X mengde... Er målet 1 promille - vil man måtte regne ut det i forhold til vekt, alkoholprosent osv.

Men sannsynligvis vil hjertet stoppe av sjokket, samme hvor liten mengde du tar
Sitat av Thedeeq
tristania: Man kan fint sette alkohol med sprøyte, men må regne ut på forhånd hvilken promille man får av X mengde... Er målet 1 promille - vil man måtte regne ut det i forhold til vekt, alkoholprosent osv.

Men sannsynligvis vil hjertet stoppe av sjokket, samme hvor liten mengde du tar
Vis hele sitatet...
Mener å huske at de prøvde det i jackass en gang. Steve-o som prøvde det, men det var under kontrollerte forhold da så jeg tror ikke det er noe å leke seg med selv akkurat. Kan fort gå veldig galt
Sitat av khuler
mener det er noe med at hvis du har mye sprit som 0.001/0.01% av blodprosenten din i blodet, har du 1 i promille...men er langt fra sikker ;P
Vis hele sitatet...
Prosent = 100
Promille = 1000

så du trenger bare 1 tusendel alkohol i blodet for å få 1 i promille.


Sitat av Thedeeq
Så snusen går rett i blodet? Ifølge mine kilder, så er opptaket av nikotin i snus basert på svelgingen. Bruker 2 bokser i uka å starter dagen med en liten "svælj"...
Vis hele sitatet...
Nikotin er en såpass sterk gift at den klarer å trenge gjennom den tynne huden i tannkjøttet! Svelger du saften i snusen så har du bare større sjanse i pådra deg kreft i milten!
Shoot me if im wrong!
Sitat av Dweep
Nikotin er en såpass sterk gift at den klarer å trenge gjennom den tynne huden i tannkjøttet! Svelger du saften i snusen så har du bare større sjanse i pådra deg kreft i milten!
Shoot me if im wrong!
Vis hele sitatet...

"Neeeehei, snus er ikke kreftframkallende!" Neida :P


Milten ? Trodde det var magesekken å halsen det ville gå utover
Hvor kommer milten inn i bilde mersom?
Sitat av Pumpkin
"Neeeehei, snus er ikke kreftframkallende!" Neida :P


Milten ? Trodde det var magesekken å halsen det ville gå utover
Hvor kommer milten inn i bilde mersom?
Vis hele sitatet...
Aner ikke, husker jeg så det på frokost tv for noen måneder siden! Var en forsker som snakket om hvor lite peiling egentlig forskerne vet om snus. det eneste de visste var at milten kunne ta skade ved svelging over lenger tid!
Nå skal det da sies til snusens forsvar at det ikke er bevist noe som helst.

Tidligere forskning viste seg å være så full av feil at det måtte startes på nytt. At tobakk og nikotin er skadelig, er overhodet ikke noe å spørre seg om. Men det at snusen i seg selv, som brukes i munnen er kreftfremkallende er IKKE bevist til fulle. Den KAN være det, men ER det ikke. Røyk ER kreftfremkallende.

Leste et sted at man kunne skyte ca 1cl 40% for at man skulle overleve en injeksjon alkohol.
Problemet med tobakk er:
1) Som lovlig rusmiddel virker det "trygt"

2) Avhengigheten. Både fysisk og psykisk. Svært vanskelig å slutte med.

At tobakk er et lovlig rusmiddel er sykt.

Når det gjelder denne spritsnusen din, så kjenner jeg en som prøvde det. Funker ikke i det hele tatt, og svir ekstremt. Ikke gjør det, med andre ord.
Kjenner en vaktmester fra gamle skolen jeg gikk på, han fylte hver dag en olvier twist boks med general og tilsatte 2 dråper med sprit. Han anbefalte og prøve det, men har aldri fått muligheten.
Sitat av asphaug
rallarsnus med rom kan anbefales, det får du kjøpt i tobakksforretninger..

du blir ikke drita eller full av det, men smaker godt..
skal du bli full, så drikk øl, eller sprit..
Vis hele sitatet...
Raller med rom? Ikke whiske probe eller? Sjekk hos Gothiatek.. der finnes den ikke..

Men noen som fungerer er å dyppe en Tampong i HB og dytte den i rasshølet.. du er kanonfull på 2min.. ikke anbefales.. har aldri testa sjæl. Men tro meg, det fungerer!
Endtarmen er full av kapilærårer som skal ta ut all fuktghet av "dritten".. det er derfor du får HB rett i blodomløpet. Men dette er dødelig.. man blir bare så jævla full. Så ikke prøv..
Sitat av Thedeeq
Så snusen går rett i blodet? Ifølge mine kilder, så er opptaket av nikotin i snus basert på svelgingen. Bruker 2 bokser i uka å starter dagen med en liten "svælj"...
Vis hele sitatet...
Dine kilder er ikke helt på nett. Grunnen til at det er salt i snusen er for å åpne porene slik at nikotinen kan trenge inn. Jeg som en snuser svelger aldri.
Sitat av xblast
Dine kilder er ikke helt på nett. Grunnen til at det er salt i snusen er for å åpne porene slik at nikotinen kan trenge inn. Jeg som en snuser svelger aldri.
Vis hele sitatet...
Det er jo svelgningen som er drepen da. Det er det man får spiserørskreft av..
En sjømann som vaska hos oldemora mi døde av det.
man, det hørtes jævla snålt ut.. :P
Hva snakker dere om...? Det gjør ikke så jævelig vondt! Og ja, tar man en sterk sprit, 50-->%, så vil det virke til en viss grad. Mulig du blir litt brisen. Uansett så renner det som bare faen, for snusen blir jo våt som faen!
Sitat av ztaale
for å si det sånn, det er faen ikke mange cl man får pressa inn i en snusball, og det er vel stor fare for at det bare blir saft av det som renner ned i halsen uansett..

Kom deg over fjortissmaset og drikk brennvin som folk flest, som dram eller bar!
brennvinsdypping av snus er for forbanna fjortisser og andre idioter!
Vis hele sitatet...
Må si meg veldig enig på den der.
Hvorfor i all verden skal man drive å dyppe snus i sprit?
Sier seg jo selv at du kommer til å få jævli vondt i leppa.
Får prøve å dyppe en røk i sprit da vettu å se om du blir full hvis du røker den
Ahh! Så jævlig bra! Jeg gjorde dette nettop med en stor general portion maxi dyppet nedi 60% god Hb. Funka ikke i det hele og det store. Svidde ikke engang under leppa! Skulle faktisk akkurat til å lage en tråd om dette da jeg fant denne.. Snodig
Sitat av mainer
Det er ganske vanlig at folk dupper snus i HB her. Tar hb i en bruskork, pakker deg en grom en, og dermed dupper du den i korka. Du blir ikke full.
Vis hele sitatet...
Regner med at det ikke er 100% smertfritt.
Sitat av d0nk3y
Virker sikkert.
Skal ikke mye sprit til hvis det blir direkte tatt opp i blodet. ca 1cl = 1promille.
Vis hele sitatet...
Sorry, men dette var et meget dumt regnestykke vil jeg si..
1cl = 1‰ ?
Et gjennomsnitlig voksent menneske har 400cl blod i kroppen.
Man regner ant. ‰ alkhohol man har i blodet.

Derfor blir det slik: 0.4cl = 1‰

Er ikke no mattenerd jeg, men kan ikke fordra å se sånne feil..
En jeg kjenner dyppet snusen i 92% heimbrent sa han kjente det greit men fult murlig det var placebo.
Sitat av Torfis
men de selger jo strong cut snus med alkohol.
Vis hele sitatet...
ehm.. noen kilder på dette? det står iallefall ikke på den blå eller grå eska som ligger ved siden av meg her

Sitat av aisLos
Ahh! Så jævlig bra! Jeg gjorde dette nettop med en stor general portion maxi dyppet nedi 60% god Hb. Funka ikke i det hele og det store. Svidde ikke engang under leppa!
Vis hele sitatet...
Dette er ikke så rart da kun 60% ikke svir som regel, prøv med noe sterkere du.. Du trenger ikke annet enn å teste med å ta litt 92% på tunga, og litt 60% på tunga for å sjekke hva som svir og ikke.
Sist endret av Popp; 1. april 2006 kl. 17:59.
Her popp fant dette http://www.northerner.com/html/snsg-1043.html
Sist endret av Torfis; 1. april 2006 kl. 19:23. Grunn: skrevet feil
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Torfis
Vis hele sitatet...
Trur det her er bare Gin smak, og ikke alkohol. Man kan jo få rullepapir med Cognac smak også, men du blir ikke rusa av de
jeg har blanda bakesnus og brennvin før! det svei ikke og jeg ble ikke full!
En kompis av meg har testa tequila i snus, skal vist fungere jævlig bra ifølge han.
Det er minimalt, om ikke ingenting man får ut av å dyppe snusen sin i sprit. Case closed!