Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2300
Nå snakker jeg egentlig om vanlig tobakk. Det har seg sånn at jeg ikke får lov til å røyke på rommet mitt pga. lukt.

Når jeg ikke har røyk gjennvinner jeg det som er igjen av sneipene i asgebegeret, og røyker det i rizla. Men, jeg har en liten vannpipe jeg kjøpte for morro skyld liggende.

Kan det gjøre sånn at det ikke lukter så forferdelig (som det gjør når jeg gjør det sånn jeg gjør nå) om jeg røyker den gjennvunnede tobakken i vannpipe?

Og, blir nikotinen borte av vannet?
Nei, nikotinen blir ikke borte i vannet, men det vil nok heller ikke lukte noe mindre røyk. Sett deg med vinduet og røyk, det gjorde alltid jeg når jeg bodde hjemme :P
Det vil nok lukte minst like ille. Vannet begynner å stinke etterhvert også... Dessuten er tanken på siggrøyking på vannpipe ganske kvalmende spør du meg, men to each their own
Nikotinen blir nok ikke borte i vannet (kansje litt?). Har røyka vannpipe en del, men for det meste på teltturer ol. men en ting har jeg lagt merke til og det er at røyken ikke setter seg like mye i klærne når jeg røyker vannpipe. Tipper det er siden røyken er helt nedklølt.

Veit ikke hvor mye forskjell det blir hvis du røyker inne da, er nok heller vanskelig å unngå røyklukten ettersom den er såpass sterk. Men vil tro det hjelper litt.

Du kan vel egentlig bare prøve og se?
Jeg gjetter på at det vil lukte verre...
Men jeg har aldri prøvd å røyke ren tobakk på slikt, kanskje fordi jeg vet jeg spyr.
Trådstarter
31 2
Hmmm, nå har jeg finfin mulighet til å bytte ut vannet for hver dag om jeg vil da

Er veldig lett på den jeg har, det er bare en sånn liten glassgreie fra shangri-la. Ikke sånn stor hookah eller hva det heter, hehe.

er som en pipe egentlig, bare at det går igjennom litt vann.
røyke tobbak i vannpipe er helt jævlig mener nå jeg.
men men, smak og behag. røyklukt vil det nok vere like mye av, det samme gjelder nikotinen
Et gammelt kjærringråd (Freaktrixxorz for dere under 14) er å ha en skål med eddikvann stående i rommet. Det killer en ca 50% av lukten.
Litt Off men eddikvann funker for røyk lukt. å ellers finnes det produkter som legger seg over røyklukta, div røkelser og duftlys. Jeg bruker en sånn stikk i veggen sak fra Glade og både jeg og gjester synes den funker finfint.den kan du også regulere styrken på.
Kanskje jeg skal vurdere en sånn Gade sak!
Sist endret av iDark; 16. februar 2006 kl. 11:37.
Trådstarter
31 2
Ja, en sånn Glade luftrense greie kunne være kjekt å ha!

Så sant de funker ordentlig bra
Ja får kjøpt en slik på Clas Ohlson... Hadde en slik selv engang, veldig kjekk
Man får vel kjøpt sånn refil til den glade saken som er spesielt beregnet for å maskere røyk\nikotin lukt.
finnes det ikke røkelse som er laget spesielt for å dekke til cannabis lukt ?
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Mr.Fantastic Vis innlegg
finnes det ikke røkelse som er laget spesielt for å dekke til cannabis lukt ?
Vis hele sitatet...
Sorry for å bringe opp gammel tråd, men det er tobakk vi snakker om.. cannabis lukta blir vekk uansett. Nettop prøvd å tømt en sigarett i hookah en min og jeg fikk et helvettes nikotinsjokk og klarte ikke hele.. Er du i nød bruk te.. Smaker godt og lukter ikke noe spess av det.