Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1568
Hei,
Fikk et Par fujitsu tablets her om dagen. Den ene bootet jeg i Windows og gjenopprettet, alt dette gikk fint. Nummer to gjorde jeg det samme, men strømforsyningen min var noe svak så den ladet ut. Nå krever den innlogging med annen bruker: han jeg fikk de av kjenner ikke til at det var noen bruker.
Win10 er aktivert med lisensnøkkel, så er ikke så gira på å legge inn ny win så har jeg ikke lisensnøkkel.
Hehe, ser at det er litt tilforlatelig med mangel av viten etc- disse er fra 2016 og ikke brukt på noen år, derfor er infor litt borte.

Hva gjør jeg - ser det er noen Linux mirrage løsninger - hente passord? Eller kan jeg bare legge inn ny win10 så har den nøkkelen «i seg»
Alle maskiner jeg har reinstallert Win10 på har hatt nøkkelen "i seg", enten ved at den er lagret i hardware(bios) eller at Lillemyke vet det.
Sist endret av lumbricus; 20. mai 2019 kl. 15:10.
Ok, så du mener det vil være mulig å laste ned windwos 10 pro og bare legge det inn der?
Boot med kalilinux på USB og nullstill passord på administrator.

Finnes en rekke guider på hvordan dette gjøres. Litt Google-fu så er du der.

Er på telefon så orker ikke leite frem en :s
Sist endret av loppetrusa; 20. mai 2019 kl. 17:57. Grunn: Litt mer kjøtt
Sitat av Jegermannen Vis innlegg
Ok, så du mener det vil være mulig å laste ned windwos 10 pro og bare legge det inn der?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis den enkleste løsningen vil være å gjøre nettopp det. Da får du fjernet alle gamle brukerkontoer og rettigheter i samme slengen.
Ok, men da ligger "lisens" der? For gøy: hvor er der?