Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2853
Hei!

En kompis av meg helte en flaske jæger på en juicekartong for å slippe å bære hele flasken. Hele kartingen begynte å oppløse seg selv så han helte det rask på en ny flaske.

Vil det være trygt å drikke dette? Tenker på om det er noen farlige stoffer som kan ha blitt oppløst, feks lim osv i kartongen?
Kommer jo litt an på hvor oppløst det er. hvis det er sånn at det ligger masse "folie" fra kartongen i jegeren så ville jeg nok latt den ligge. Hvis det ikke er noe synlig i drikken tror jeg ikke det er et problem da limet ikke er første lag mot jegeren. Tid er også en faktor. Har den vært der over natta ville jeg nok kasta den. Men er det kort tid siden og det smaker Jaeger såe^^
Nei, det er helt trygt.
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Jægern er helt fin, ikke noe grums i den. Smaker jæger også så da tar jeg bare å heller inpå
Takk for svar!