Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 10557
Før kunne man lagre youtube klipp ved å lime inn linken til klippet på en annen nettside. Går dette fortsatt?

Mener youtube fikk stoppet en del av dette. Skulle gjerne lagret noen guider så jeg har de når jeg er offline.
Hvis du har Firefox:

Last ned addon som heter Flash Video Downloader 4.0.8 eller noe sånt.
Det kommer opp et eget download ikon under Youtube-videoene slik at du bare trykker på "Download" så laster du ned videoen. Veldig enkelt.
Jeg bruker firefox med add-on YouTube Download
Det blir lastet ned i MP4 format, downloaden går i tempoet til streamen.

Så du aktiverer add-onen og streamer youtube filmen du vil laste ned.

Fungerer veldig bra
Eller bare gå på nettsiden http://www.video2mp3.net/

Funker fett for meg Anbefalt sang å laste ned: http://www.youtube.com/watch?v=ZxD59jNDcKo
File2HD funker utmerket.
Det er to milliarder sider der man kan laste ned youtube videoer fra, tom nedlastbare program.
Det er bare å google det.
If you want to download a youtube video, just add "ss" to the url between www. and youtube.com.

Kopiert fra en nettside, så har ikke prøvet det selv enda.

Eller, hvis du er på en mobil enhet kan du laste ned itube (playtube på android) som gir deg muligheten til å laste ned youtube klipp, som du kan se/høre på selv når du er offline.
Sist endret av stinkdyr; 14. januar 2014 kl. 11:10.
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Hvis du har Firefox:

Last ned addon som heter Flash Video Downloader 4.0.8 eller noe sånt.
Det kommer opp et eget download ikon under Youtube-videoene slik at du bare trykker på "Download" så laster du ned videoen. Veldig enkelt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Jeg bruker firefox med add-on YouTube Download
Det blir lastet ned i MP4 format, downloaden går i tempoet til streamen.

Så du aktiverer add-onen og streamer youtube filmen du vil laste ned.

Fungerer veldig bra
Vis hele sitatet...
Til chrome er det en lik extension. Visst du først innstallerer denne

så kan du laste ned videoer fra de fleste nettsteder, utenom youtube. Men i den extensionen står det link til en app som heter "Ultimate YouTube Downloader" som kan laste ned fra youtube. Det er litt tungvindt uten den første extensionen fordi Google fjerner yotube downloadere fra storen, derfor må du laste ned fra en tredjepart.
Har ikke linken da jeg allerde har den innstallert og linken blir da borte..
Trådstarter
48 0
Tusen takk for veldig bra respons Her var det det jo nok av muligheter.

Testa stinkdyr sin og det fungerte jo veldig bra. Bare de gamle jeg brukte før da som ikke er oppe å går lenger.
Jeg bruker YTD Video Downloader og er fornøyd med den. Veldig enkel og oversiktlig å bruke. Grei å komme i gang med uten å fikle for mye med plugins. Fin å laste ned musikkvideoer med. Etterpå kan du spille av videoene direkte med VLC player som er en gratis og utrolig mye brukt videospiller blant folk.
Sist endret av Tekniker2; 14. januar 2014 kl. 14:01.
Sitat av TheBook Vis innlegg
Funker fett for meg Anbefalt sang å laste ned: http://www.youtube.com/watch?v=ZxD59jNDcKo
Vis hele sitatet...
Ahaha lo godt av den videon, takk!
Sitat av Tekniker2 Vis innlegg
Jeg bruker YTD Video Downloader og er fornøyd med den. Veldig enkel og oversiktlig å bruke. Grei å komme i gang med uten å fikle for mye med plugins. Fin å laste ned musikkvideoer med. Etterpå kan du spille av videoene direkte med VLC player som er en gratis og utrolig mye brukt videospiller blant folk.
Vis hele sitatet...
Jeg ville sagt at den er veldig vansklig å bruke. Visst du harr legal version mister du mange fine funksjoner. Pirater du (vet ikke om det bare er da) så må du ofte starte downloaden mange ganger på rad før den kanskje vil funke.

Og å kjøpe den er selvfølgelig ikke en mulighet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bruker dwhelper som er Add-On til firefox, men da jeg vil laste ned f eks en lang serie med videoer så blir resultatet dessverre i laveste oppløsning. Laster man ned hver video for seg så kan man få høyere oppløsning(HD),men da tar også nedlastingen laang tid.
Ser at du fikk masser av muligheter her, men det jeg pleier å gjøre er å bruke Realplayer's Web-browser og gå på youtube. Deretter får du en liten tap over video'en du ser på hvor det står "Download Now" og etter du har lastet den ned, så får du muligheter til å konvertere den til mange forskjellige formater med samme program.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av villniss Vis innlegg
Bruker dwhelper som er Add-On til firefox, men da jeg vil laste ned f eks en lang serie med videoer så blir resultatet dessverre i laveste oppløsning. Laster man ned hver video for seg så kan man få høyere oppløsning(HD),men da tar også nedlastingen laang tid.
Vis hele sitatet...
Angående gratisversjonen av dwhelper: Ser nå at mange klipp blir nå med lyd/andre uten og da særlig musikkvideoer så kan nok ikke anbefale dwhelper i alle fall. Var ikke sånn for et år siden da jeg sist brukte dwhelper. Irriterende da downloaden under nedlastingen forløper "feilfritt".
Eller bare gjøre slik:
http://www.youtube.com/watch?v=lK3skkuQijA

og deretter setter du "ss" her: http://www.ssyoutube.com/watch?v=lK3skkuQijA
Sist endret av Oatre; 2. februar 2014 kl. 22:02.
Dersom du installerer Internet Download Manager så får du en sånn download this video knapp over selve Youtube videoen.