Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2035
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Kjøpte idag 2 LSD Blottere. Ser de ekte ut eller ble jeg akkurat lurt?

Sist endret av KjemikalieX; 23. januar 2020 kl. 08:50. Grunn: pris
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blottere pleier ikke se slik ut, de er laget av et tynt papir/papp og skal ikke se så slitte ut i kantene som de du har der. Nesten alle blottere pleier å ha en eller annen form for mønster eller dekorasjon på seg. Skal ikke utelukke at det er droppa noe LSD på de papirbitene, men for meg så de veldig suspekte ut. Jeg tror du har blitt lurt
Lsd kan dryppes på hva som helst. Umulig å vite. Kan dryppe lsd på hva som helst
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
If it's bitter, it's a spitter.
Sist endret av kamelia; 22. januar 2020 kl. 22:12.
Det kan godt hende det er lsd på dem, selv om det ikke er typisk blotter-ark. Et viktigere spørsmål er vel om det er lsd eller research chemical, så uansett bør det testes med testkit
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig å si. Kan være papir, kan være 25i-NBOMe. Tipper det er bøff siden du er usikker.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Umulig å si. Kan være papir, kan være 25i-NBOMe. Tipper det er bøff siden du er usikker.
Vis hele sitatet...
Spurte han jeg kjøpte av. Sir de har dyppet dem sjøl. Vet ikke helt hvordan det dær fungerer. Men skal ta en av de imorgen. Er det mulig å klippe en av dem i 2 biter så jeg tar 1/2 blotter for å halvere doseringen?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hasjoman02 Vis innlegg
Spurte han jeg kjøpte av. Sir de har dyppet dem sjøl. Vet ikke helt hvordan det dær fungerer. Men skal ta en av de imorgen. Er det mulig å klippe en av dem i 2 biter så jeg tar 1/2 blotter for å halvere doseringen?
Vis hele sitatet...
Det er fullt mulig, og anbefales ettersom du ikke aner hva som er på papirbiten. Styggeste blotteren jeg har sett hvertfall. Har lite å si om dealeren din dyppet dem sjøl såfremt han ikke har prøvd dem eller du stoler 100 % på hen.
Kan jo bare spørre dealeren din hvor mange ug den skal inneholde da så slipper du å ta halvparten. Normalsett er en standardose 100ug
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde syntes det hadde vært kjipt å trippe når jeg ikke visste om det var lsd eller en eller annen rc... uansett om det var lsd hadde tvilen kommet til å fucket meg opp... siste jeg vil er å havne i grublehølet
Fult mulig d er safe da, jeg har selv tydd til å bruke random pappir når jeg har fått fra flaske. Ta en halv, vent et par timer og ta mer om det ikke var nok. Eventuelt skaff deg testkit.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av bewaah Vis innlegg
Fult mulig d er safe da, jeg har selv tydd til å bruke random pappir når jeg har fått fra flaske. Ta en halv, vent et par timer og ta mer om det ikke var nok. Eventuelt skaff deg testkit.
Vis hele sitatet...
Tok en for over 2 timer siden. Merker ikke noe. Hva bør jeg gjøre?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Klage og få pengene tilbake, og for all del IKKE ta mer. Hva smakte lappen?
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Klage og få pengene tilbake, og for all del IKKE ta mer. Hva smakte lappen?
Vis hele sitatet...
Smakte ingen ting.
Selgeren ignorerer meg:/
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gratulerer, du har kjøpt 2/64-deler av en PostIt-lapp. Vær glad du ikke fikk i deg noe RC-dritt og kjøp fra noen du stoler på og som har prøvd samme batch neste gang.
Anonym bruker
"Grønn Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hasjoman02 Vis innlegg
Smakte ingen ting.
Selgeren ignorerer meg:/
Vis hele sitatet...
Seff selger ignorerer deg, han har solgt det noe kødd som ingen vet egt hva er. Kast det å benytt deg av gode selgere eller darkweb.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er blitt veldig vanlig med noen slike ''ICE'' dryppere eller noe slikt som folk kjøper selv, der man kan dosere ting med LSD helt selv. Ser for meg at vennen din har fått en slik en og ikke gidder å ta til seg bryet i å kjøpe ganske obvious blottepapir.
Hvor mye skulle det være på hver av dem? har aldri dryppet på noe annet enn sukkerbiter, gidder ikke kjøpe ark på nettet. Men de lappene der er det slappeste jeg har sett noen bruke i såfall. Var det en gjeng speedhoder du kjøpte av? på dag 7 i en kjellerleilighet, som kanskje lukta løsemidler, og i tillegg selger de rød amfetamin og bøffehasj? Eller er det folk som antagelig bruker dette selv?
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hvor mye skulle det være på hver av dem? har aldri dryppet på noe annet enn sukkerbiter, gidder ikke kjøpe ark på nettet. Men de lappene der er det slappeste jeg har sett noen bruke i såfall. Var det en gjeng speedhoder du kjøpte av? på dag 7 i en kjellerleilighet, som kanskje lukta løsemidler, og i tillegg selger de rød amfetamin og bøffehasj? Eller er det folk som antagelig bruker dette selv?
Vis hele sitatet...
Rød amf kan vær helt prima amf, som noen bare har tatt rød matfarge oppi.


Har en kompis som har selgt lilla amf i flere år nå. Bare for å markere det er hans, hadde vært mer varsom på gul amf



Har fått både syre & testosteron som er dryppet på tskjorter.
Sist endret av Cloor; 23. januar 2020 kl. 22:32.
Jeg pleier å dryppe en dråpe med lsd på en sånn rund fersken-snopeting fra smågodte-disken. Det er 300mcg i hver dråpe, så det er perfekt med en bit for meg.

Om du stoler på kompis ville jeg hørt med han hva ca doseringen er, eller hvor mye han anbefaler å ta på en gang. Det er kjipt å ta for lite og redosere også, for da funker det ikke litt så bra som vist du tar hele dosen på en gang syns jeg hvertfall. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en hel bit uansett, men jeg er litt uforsiktig med stoff ifølge noen da. Men jeg koser meg alltid med rus, og har aldri bad-trips eller noe særlig nedturer. Men lsd er hvertfall trygt å ta en del av, i motsetning til sopp som kan bli for mye for meg hvertfall i store doser. Men har sykt lyst på noe sopp nå. Eller noe mdma, får kanskje en knips i morgen.

s