Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1275
Som mange andre i denne verden så ser jeg på Game Of Thrones, og sesongavslutningen var episk. En ting jeg la merke til var den fantastiske musikken som er komponert til slutten av siste episode. Så siden det er lenge til neste sesong tenkte jeg at å gjøre en låt inspirert av nettopp avslutningen var en god ide. Jeg har lastet ned musikken og lagd min egen vri.

Det er klart at det kan ikke måle seg med original musikken, men jeg gjør min greie og håper noe kan like det. Så om du også trenger noe mens vi venter på neste sesong, sjekk gjerne ut låta og fortell meg hva du syns.

Teksten på låta finner du under beskrivelsen på soundcloud

https://soundcloud.com/kloakk/04-klo...pill-om-tronen
Sist endret av Kloakk; 12. september 2017 kl. 23:30.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dope man!

Digger den mørke og dystre stemningen du setter med beat,flow og stemmebruk her =)

Referansene til GoT er hyppige og on-point! LOVE IT!

Setter denne på repeat mens jeg venter på at hangoveren skal gi seg
Liker den, ganske mye hype i den! Godt med Got referanser. Kanskje litt sterkere bass men ellers bra!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Dope man!

Digger den mørke og dystre stemningen du setter med beat,flow og stemmebruk her =)

Referansene til GoT er hyppige og on-point! LOVE IT!

Setter denne på repeat mens jeg venter på at hangoveren skal gi seg
Vis hele sitatet...
Takker så mye bro', håper hangover'en gir seg, eller egentlig ikke om det betyr at låta går på repeat, foreslår å drikke mer...


Sitat av påla Vis innlegg
Liker den, ganske mye hype i den! Godt med Got referanser. Kanskje litt sterkere bass men ellers bra!
Vis hele sitatet...
Takker så mye ass, kult å høre at den gir, om enn to min i hverdagen din, setter pris på det