Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1261
Jeg er på utkikk etter en premium privat proxy her i Norge, og google foreslår kun slike som har server i Tyskland etc..
Trenger kun én proxy. Vil ikke betale mer enn 100 kr/mnd, som burde holde :P

Kan også greie meg med en svensk, hvis det ikke er noe særlig bra her i Norge.
Takker!
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
https://www.privateinternetaccess.com/ har servere over hele verden, inkludert Norge og Sverige
Trådstarter
Sitat av Bea Vis innlegg
https://www.privateinternetaccess.com/ har servere over hele verden, inkludert Norge og Sverige
Vis hele sitatet...
Jeg trenger en proxy, ikke en VPN. VPN'er har som regel et pool med IP-adresser som blir delt, noe som er uønsket i mitt tilfelle

Ingen som vet om noen?
Sist endret av Hoat; 21. september 2017 kl. 08:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan leie deg VPS hos terrahost og sette opp selv
Trådstarter
Sitat av ruskelusk Vis innlegg
Du kan leie deg VPS hos terrahost og sette opp selv
Vis hele sitatet...
Disse leverer servere slik at man kan sette opp en proxy ja, men:
"De leveres uten grafiske et-eller-anna som gjør at man må ha kunnskap innenfor dette for å få det til å fungere greit"
-sitert fra Terrahost kundeservice

Slik kunnskap har ikke jeg :P

Noen andre forslag?
Finnes masse proxytilbydere fortsatt (merkelig nok), og noen har også servere i Norge, feks første treff på Google; Limeproxies
Trådstarter
Sitat av plohg Vis innlegg
Finnes masse proxytilbydere fortsatt (merkelig nok), og noen har også servere i Norge, feks første treff på Google; Limeproxies
Vis hele sitatet...
De aller fleste fra google er sider som viser/leverer gratisproxyer

Limeproxies har kun servere i Tyskland

Det står på forsiden at de har servere i Norge, du kan prøve ta kontakt. Angivelig 5$/mnd.
Trådstarter
Sitat av plohg Vis innlegg

Det står på forsiden at de har servere i Norge, du kan prøve ta kontakt. Angivelig 5$/mnd.
Vis hele sitatet...
Takker Skal kontakte dem!