Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1207
Cyberathlete Professional League har besluttet å endre på den nyeste versjonen av Counter-Strike, som benyttes under CPL World Championship-turneringen.

Her er den offisielle meldingen fra Angel Munoz:


1. The words "terrorist" and "counter-terrorist" have been replaced with the clan's name.
2. In-game text files containing the words "terrorist" "counter-terrorist" have been replaced with "offensive team" and "defensive team."
3. The text files containing the word "bomb" have been replaced with "device" and "communication device."
4. Sound .wav files containing explosion sounds have been deleted.
5. Models are now forced and the entire offensive and defensive teams can choose only one model per team.

The action of the game now gravitates around a team trying to activate a communication device and the other team attempting to prevent that.

Totalt idiotisk spør du meg. Terrorist paranoia. Synspunkter?
tåpelig. at terroristaksjoner i midtøsten, mexico osv finner sted er greit, men når det først skjer i usa skal de begynne å sensurere.

cs er et voldelig spill. det blir ikke noe mer voldelig på grunn av denne ene hendelsen.
Ingen CS spillere på nFF som noen gang kommer til å bli god nok for CPL uansett

Nei seriøst, dette er noe av det sykeste jeg har sett innen CS.
herregud, det er idiotisk å sensurere CS, et sted går grensen..
Hørte om en norsk sauebonde som ikke fikk lov til å kalle sauen sin for bin Laden, selv om en annen sau het saddam
dette blir faen for teit, "nei, det er en bombe med i cs, jeg løper ned på karl johan og sprenger sjøfarts statuen!!!"
Opprinnelig postet av tore-
dette blir faen for teit, "nei, det er en bombe med i cs, jeg løper ned på karl johan og sprenger sjøfarts statuen!!!"
Vis hele sitatet...
hehe, synes det blir "litt" latterlig ja..
Noen ting er for teite dette er en av de alt for teite tingene, men uansett hvem vil kalle sauen sin for bin laden?
Opprinnelig postet av Tical[FS]

hehe, synes det blir "litt" latterlig ja..
Vis hele sitatet...
litt? det er sinsykt latterlig, alle vet at terrorisme har funnet sted i mange tiår, men spill, filmer ol. har ikke blitt sensurert da, MEN, nå som først skaden har skjedd skal liksom alle være grei å ta vekk disse terror greiene? La oss si at bin Laden var inspirert av CS, det hjelper liksom veldig lite nå å sensurere det, han har alt gjort det.
ät de bytter til klan-navn istedenfor terrorists og counter-terrorists er jo bare kult, resten blir litt paranoia ja...

men som zeth sier, tviler på noen av oss her kommer til å merke det
Var det ikke det jeg sa... (at det kom reaksjoner på dette...)
Sist endret av kermit-; 22. oktober 2001 kl. 15:12.
uhm, kan du linke til siden der du fant dette? for jeg klarer ikke å finne noe info om dfet.... fake news?
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av meitemark
uhm, kan du linke til siden der du fant dette? for jeg klarer ikke å finne noe info om dfet.... fake news?
Vis hele sitatet...
Jeg fant artikkelen her:

http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=3463