Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 900
Better than thou.
Copy and paste fra FC
MicroMedia
Big rumors abound in Macromedia land... word is the company is in dire straights and that discussions between Macromedia and Microsoft are in the works. Acquisition? Possibly... probably just Flash, DreamWeaver, and UltraDev -- and in the meanwhile, kill off MS ASP competitor (not really) ColdFusion. Who knows about FreeHand, Director, and the Java stuff... Layoffs imminent.

Vel, hva mener folket? De jeg har sett prate om det virker ikke akkuratt happy.. Og jeg tror ikke det kan komme noe godt ut av dette selv.. Man kan aldri vite though..

[Edit]
Dette er bare rykter da. Ingenting er sikkert, og FC er ikke akkuratt den mest pålitlige kilden.
[/Edit]
Sist endret av Carlo; 31. januar 2002 kl. 09:22.
Det blir, eller ville blitt, skikkelig tragisk. Og ikke bare fordi macromedia da råtner inn til kjernen, men de store selskapene er blitt for store. Ned med makta!

Man ser det jo overalt nå til dags. AOL kjøper det meste, Microsoft kjøper det meste... AOL saksøker microsoft... o.s.v.

Det blir jo sånn skikkelig sci-fi fremtidsverden til slutt, hvor de store firmaene har tatt over. Uff
Er redd dette har liten innvirkning på meg uansett