Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3837
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fler enn meg som blir ufattelig kåt av kola?
Forsterker orgasmen på en måte?
Eller bare jeg som føler det slik?

Er liksom en ubeskrivelig kribling i hele kroppen.
Ja faen! Noen ganger kan jeg ende på en knullesmell som ender med anger i flere uker, men fyf er sex maskin når jeg er på cola
~Alle blir kåte av Coke... Det er en veldig kjent bieffekt ved bruk av sentralstimulerende midler generelt.
Blir selv sexmaskin når jeg får god cola!Ender i råknulling vær gang ila nattan/dagen ��
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Alle" (unntatt meg tydeligvis) blir/ble det i starten.

men har sett flere menn som har brukt for mye/lenge slite med å få han opp selv om de hevder å være kåte som faen. høres mildt sagt kjipt ut. vet ikke om det er reversibelt eller ei, neppe mye forskning på dette? :-P

samme med macca og annen stimulerende dritt. er ikke fan lenger, blir bare kvalm og kjører hue, men elsket det da jeg var yngre. fikk i meg for mye av no dårlig og etter det tåler jeg det knapt lenger.

ingen pekefinger fra min kant. kos dere, knull og ha det gøy!! B) men prøv å unngå jevnlig bruk over tid så dere beholder denne gleden og har prakten i orden litt lenger lol ;-)
Kjenner en god del folk som bruker cola kun som "puledop". Har også en kompis som sliter med å holde seg under akten, som bruker det for en slags nytelsesforlengelse.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Alle" (unntatt meg tydeligvis) blir/ble det i starten.

men har sett flere menn som har brukt for mye/lenge slite med å få han opp selv om de hevder å være kåte som faen. høres mildt sagt kjipt ut. vet ikke om det er reversibelt eller ei, neppe mye forskning på dette? :-P

samme med macca og annen stimulerende dritt. er ikke fan lenger, blir bare kvalm og kjører hue, men elsket det da jeg var yngre. fikk i meg for mye av no dårlig og etter det tåler jeg det knapt lenger.

ingen pekefinger fra min kant. kos dere, knull og ha det gøy!! B) men prøv å unngå jevnlig bruk over tid så dere beholder denne gleden og har prakten i orden litt lenger lol ;-)
Vis hele sitatet...
Gode gamle makka pikken ja. Husker selv at jeg var steinkåt på både cola og makka men etter når år er det ikke alltid pikken vil stå selv om man er aldri så kåt. Har sluttet med det er for lengst, det går for hardt utover huet og resten av kroppen.

Men skal jo sies at når pikken først står på makkan, da kan man bokstavelig talt knulle i timesvis. Men savnet ikke makkapikken det er helt sikekrt