Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1161
Spiste 4g med sopp her om dagen, fått fra en seriøs selger. Har handlet av han mange ganger. Jeg er nybegynner når det kommer til sopp, og får en fin form med normalt 2g. Men noen som har vært borti dette at det ikke er noe funk liksom?
Har kontaktet selger, men han vet ikke hva som kan ha skjedd.
Han har lovet meg en ny batch, som plaster på såret.

Håper på svar!

Peace
Bruker du noen medisiner?
Trådstarter
43 2
Nope.
Hvordan fikk du soppen? Knust eller hele?

Er ikke veldig vanlig så detta er et skudd i spekulasjonstanken men, kan ha vært stor variasjon mellom soppene i flushet han har tørket og du har vært latterlig uheldig og fått 4g med sopp med lavt psilocybin innhold.

Jeg maler alltid opp flushet mitt for å få lik mengde pr/g sopp av hele flushet.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Vet du hvordan det har blitt lagret og hvor lenge?
Trådstarter
43 2
Di var hele, kan nok være jeg har vært uheldig ja. Det har bare vært tørket og ikke lagret. Fikk di med en gang. Er det så stor variasjon mellom flushene altså?
Som jeg sa, det var spekulativt. Har lest at det kan være forskjell fra sopp til sopp i samme flush, av den grunnen maler jeg opp mitt.

Fra flush til flush også vil jeg tro, kanskje han var uheldig med kultiveringa av mycelium, eller lot dem vokse seg for store. Jeg har aldri opplevd detta med mine, ennå.. Har han brukt samme tek som før eller har han testa en ny feks?
2 gram cubensis er ikke allverdens mye soppmateriale, så det kan hende at du var uheldig med potens. Spiste du dem ved å tygge grundig også svelge på tom/nesten tom mage? Har du tatt en eller annen form for psykedelika de siste 7-14 dagene? Sopp har nemlig krysstoleranse med andre stoffer som virker på 5-HT (spesielt 5-HT2A) reseptorer.
Trådstarter
43 2
Han har brukt samme tek som han alltid bruker. Som sagt så spiste jeg 4g, i motsetning til 2g som er min normale dose. Tygger grundig på tom mage, har ikke brukt annen form for psykedelika siste 14 dager. Dette var ukjent for meg med krysstoleransen, lærer noe nytt hver dag.
Da vet jeg sannelig ikke, godt du får ny på garanti da

Selv ligger jeg på doser av 3 og 4g tørket pulver med Golden Teacher som er ganske lik og den har aldri skuffet meg til dags dato.