Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 5786
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I taket?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei. Det er muligens nødlys
Rip 8-4-23
Er du på rehab? Når noen trykker på brannalarmen så begynner de der å blinke.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan vet dere at det ikke er kamera?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan vet dere at det ikke er kamera?
Vis hele sitatet...
Det hadde vært et dårlig kamera fordi det hadde ikke sett så mye, kameraer som ikke direkte peker på noe fra f.eks et hjørne stikker som oftest ut med en liten boble. Du høres litt paranoid ut mann
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan vet dere at det ikke er kamera?
Vis hele sitatet...
Fordi ett kamera ikke peker rett ned.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Fordi ett kamera ikke peker rett ned.
Vis hele sitatet...
Men det kan jo hende kameraet er vendt mot sofaen (som det er meningen pasientene skal sitte i)? Hadde ikke trengt å være overvåket i hele rommet, men bare akkurat den sofaen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det kan jo hende kameraet er vendt mot sofaen (som det er meningen pasientene skal sitte i)? Hadde ikke trengt å være overvåket i hele rommet, men bare akkurat den sofaen?
Vis hele sitatet...
Slutt å vær så paranoid.
Nei, det er ikke et kamera.

Dette kommer til å gå bra kompis.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det kan jo hende kameraet er vendt mot sofaen (som det er meningen pasientene skal sitte i)? Hadde ikke trengt å være overvåket i hele rommet, men bare akkurat den sofaen?
Vis hele sitatet...
Tvilsomt, i og med at du snakker om soffaen til pasientene antar jeg at du er i gode hender når du er der, fortsett sånn.
Spyshop.no tilbyr de mest creepy kamera,gps,annen overvåkning ever som er et solid marked som er på Storo Senteret i Oslo

Alt for dyrt der når jeg kun vil trene litt lockpicking for et sett, ja det var 2500

Spyshop.no værsågod
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Slutt å vær så paranoid.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke uenig, om at TS virker paranoid. Men tror du at paranoiditet er viljestyrt? Altså at en plutselig våkner en morgen, og sier; "i dag skal jeg være paranoid gitt!". Hvis du ikke tror det, hvordan mener du at en skal bråslutte med å være paranoid? Hvis TS er innlagt p.g.a. dette, så tar dem nok tak i det, tror ikke du også det?
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Behandlingsplasser har ikke lov å overvåke pasienter hverken med opptak eller lyd, det skal være tydelig merket dersom det befinner seg overvåkningskameraer på offentlige steder.

Der er dog veldig vanlig at speed paranoide folk i behandling tror de ser kameraer og mikrofoner overalt
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Linsen er relativt matt, hadde det vært et kamera ville den vært blankere.
Et kamera plassert på den måten ville kun fanget opp hodebunn og skuldre, det ville vært vanskelig å se ansikter.
Et kamera ville gjerne vært en kuppel ned fra taket med en linse som peker mot det som skal filmes.
Skal vi først snakke om spionkameraer, kan de lages så små at du ikke vil kunne oppdage det. Med mindre du spesifikt ser etter dem.

Ta med deg en sterk lommelykt. Slå av alt lys. Lys rundt i rommet med lommelykta. Er det en linse der, vil den reflektere lyset tilbake. Det gjelder også om den er kamuflert i et enveisspeil.

Ja, linsa er sef speilblank, ellers ville du ikke fått skarpe bilder.
Det er et ledeyst(nødlys), har installert 1000 av den typen.
det er nok heller ikke et ledelys eller kamera som du tror. På institusjoner er de utsyrt med nattlys for pasienter som trenger å ha noe lys i rom om de ikke tåler å ha det helt mørkt.

Ta det med ro TS, sov godt ikke tenk at dette er kamera
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan vet dere at det ikke er kamera?
Vis hele sitatet...
Har vært på lignende steder selv hvor det var helt likense i taket. Det er lys.
Slapp av og runk i vei.
Jeg vil heller tro det er bevegelsesdetektor, mer spesifikt https://www.hager.ie/products-e-cata...e815/51847.htm
Sist endret av Ekvivokk; 28. juli 2022 kl. 22:37.
Det er en helt standard bevegelsedetektor, sannsynligvis knx.
Sist endret av pontiac; 28. juli 2022 kl. 22:40.
Ser ut som en standard bevegelsesdetektor for at lys etc. skal gå av automatisk etter kontortid hvis det ikke registreres bevegelse i lokalet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva med denne da er dette et kamera?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med denne da er dette et kamera?
Vis hele sitatet...
Ser veldig ut som en bevegelses sensor( til lys)
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er ikke kamera er nødlys som skrur seg på om det blir brann eller strømmen går
Kameraer peker ytterst sjeldent rett ned. Du har liten nytte av å se hodet på folk. Normalt vil et kamerea være en svart kuppel. Så vidt jeg ser, virker glasset matt hvit, og matt glass kan ikke brukes til foto. Jeg går for lys eller sensor som de fleste andre her også sier.
Gud hjelpe, for en paranoia.

Helsesektoren har så vidt ressurser til å løpe mellom pasienter for å gi de medisiner, men du tror de har skjult videoovervåkning på deg 24/7? Du er sannsynligvis svært syk, så skal spare på direktheten, men du er dessverre ikke viktig.

Jeg vet det er vanskelig for enkelte å forstå, men folk flest vil andre vel.