Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2455
Har brukt tramadol i forskjellige doser og variasjoner fast de siste ~10 årene
Er selvfølgelig svært avhengig av de, selv om de ikke gir noe særlig rus og godfølelse så blir den fysiske avhengigheten og abstinensene også psykisk.

Uansett noe jeg har tenkt lenge på, prøvd tidligere halvhjertede forsøk med å slutte. Hvor mye smerter jeg fortsatt har og om jeg egentlig trenger de har vært vanskelig å svare på når jeg må gjennom dager med fæle abstinenser for å finne ut av det. Men nå på dag 3 vet jeg. Smertene er ikke være uten.

Tok siste tablett Onsdags kveld. 66 timer siden nå. Noe jeg har planlagt og tenkt i flere uker. Allikevel er jeg dårlig forberedt, kjenner nå jeg burde kjøpt inn mer lett spiselig mat f.eks. Sliter med brød.
Planen var egentlig å ha kontakt med fastlege på Fredag, fortelle om planen og om jeg kunne få en resept på noe beroligende, Vival\Valium. Sov godt natt til Fredag, så følte det ikke var ille nok til at jeg ville trenge beroligende. Selvfølgelig kjempe tabbe. Verste natten var til Lørdag når jeg trodde det skulle gradvis bli bedre.

Lørdag er til nå verst med svak brainzap, sus i hode, null energi (anstrengelse å gå på do) , diare, forkjølelses symptomer og rls. Fristende å ringe legevakt om det ikke blir bedre i løpet av det neste døgnet, virker uendelig lenge å vente til Mandag før jeg kanskje kan få hjelp av fastlege. (mener ikke hjelp med å få tramadol, men ser for meg beroligende så jeg får en natt med bedre søvn hadde hjulpet masse)

Vanskelig å snakke med familie\venner om fysisk avhengighet av smertestillende da jeg ikke har noen som har hatt det selv. Har prøvd tidligere, følte ikke jeg fikk forståelse for hvor vanskelig det kan være. Derfor tenkte jeg det ville hjelpe å dele her da jeg står i det alene. Var veldig motivert i går da formen var bedre en den er i dag. Trodde det skulle bli gradvis bedre så fikk meg en veldig knekk når formen er verre i dag. Prøver å motivere meg nå med at når jeg når 72 timer så blir det forhåpentligvis gradvis bedre. Setter pris på motiverende ord eller tips.
Anonym bruker
"Vennlig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Les denne: https://freak.no/forum/showthread.php?t=330304

Du må forberede deg på at abstinensene varer en god stund til.
Lykke til!
Går cold turkey?

Jeg er på nedtrappping på Nobligan retard her. Brukt 200mg daglig i 7år pga 2 prolapser samt skjevhet i rygg.
Begynte rett på 100mg daglig for 1 1/2 uke siden og det har gått greit hittil.

Merker kun litt energiløshet midt på dagen og litt kribling i bena ved leggetid, men heldigvis ikke verre en at jeg sovner etter litt strekking og bøying av leggene �� (melatonin hjelper meg og på søvnen)

Ville sterkt anbefalt deg nedtrapping, har vært fri for Nobligan tidligere og endte med å bare ligge i fosterstilling på gulvet og vente til resepten fra legen tikket inn..
Går cold turkey. Kjenner til den fosterstillingen. Endte til slutt med å ringe legevakt, ble veldig overasket når de var så forståelsesfulle, særlig lege etter tester av blodtrykk og div. Fikk 2 stk sobril til å ta en i går og en i kveld for søvn. Legen var veldig skråsikker på at det ville hjelpe masse og la meg sovne lett... Men det hjalp nesten ingenting, sovnet først 04 i natt og våknet 09. Foreløpig føler jeg meg like dårlig i dag, startet med diare, sus i hode og små brainzaps.
For meg er brainzapps værst. Har funnet ut at SSRI hjelper masse de 4 første dagene. Om du har selv eller kan få noe tab til en kompis, vil jeg anbefale det.
Hjernen er alene
Nøkk3n's Avatar
2 0
Dette er restene av et innlegg som var om et annet stoff, jeg mikset substansene og snakket om feil stoff.

Hvor i huleste er slettknappen for kommentarer på telefon?
Sist endret av Nøkk3n; 6. april 2022 kl. 09:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Få tak i kratom. Det vil hjelpe deg uendelig mye.