Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7103
Er fra skien. Lurte på om noen hadde vært interessert i å møtes eller spille litt videospill? Jeg spiller på pc. Spiller litt forskjellig så bare å spørre

(Siste posten jeg la ut som denne ble sletta men, jeg prøver på nytt. Tror jeg fant grunnen)
Hadde glatt vært med, men holder til i Sør-Norge, så er litt for langt unna.

Ut av nysgjerrighet, hva spiller du for noe? Kanskje Discord hadde vært en plan B?
Sist endret av Mokkasinen; 6. oktober 2020 kl. 17:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Hadde glatt vært med, men holder til i Sør-Norge, så er litt for langt unna.

Ut av nysgjerrighet, hva spiller du for noe? Kanskje Discord hadde vært en plan B?
Vis hele sitatet...
Har endel spill jeg ikke spiller lenger grunnet at venner har slutta så gidder ikke spille alene. Men Gta, csgo og rainbow six siege er jo de jeg har mest timer på. (Og mincraft da ofc <- gått rimelig lei)

Har noen få guilty pleasures da: Krunker, vrchat, the crew 2 og forza horizon 3.

Så ja, spiller mye forskjellig. Har jo flere spill som jeg godt kan spille igjen men orker ikke nevne alle

Kunne tenkt meg å spilt mer Friday the 13th. Det er jo rett og slett helt sjukt gøy!
Sist endret av Ung og dum; 6. oktober 2020 kl. 18:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Er fra skien. Lurte på om noen hadde vært interessert i å møtes eller spille litt videospill? Jeg spiller på pc. Spiller litt forskjellig så bare å spørre

(Siste posten jeg la ut som denne ble sletta men, jeg prøver på nytt. Tror jeg fant grunnen)
Vis hele sitatet...
Ingen gamer, men fra Skien! Håper du finner noen her!
Sitat av Dopegurl Vis innlegg
Ingen gamer, men fra Skien! Håper du finner noen her!
Vis hele sitatet...
Skien er stedet

Vil legge til at jeg gamer ikke sånn kjempe mye egentlig. Men kan jo være helt greit når det regner eller er anledning til det.

Om folk er interessert i treff med flere så er jeg 100% med! Er ganske ung og har ikke råd til å bruke altfor mye penger på sosiale ting men, litt skal da gå

Kjenner allerede en god del folk fra Grenland, det betyr jo ikke at man ikke kan kjenne fler.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Skien er stedet

Vil legge til at jeg gamer ikke sånn kjempe mye egentlig. Men kan jo være helt greit når det regner eller er anledning til det.

Om folk er interessert i treff med flere så er jeg 100% med! Er ganske ung og har ikke råd til å bruke altfor mye penger på sosiale ting men, litt skal da gå

Kjenner allerede en god del folk fra Grenland, det betyr jo ikke at man ikke kan kjenne fler.
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du?
Sitat av Dopegurl Vis innlegg
Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Delt allerede en god del priv greier her på forumet. Men kan svare på pm