Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 10450
Tidspunkt: Natt til søndag
Rusmiddel: Paralgin Forte 30/500 og nikotin
Mengde: 300-360 mg

Tilbredning

Fikk tilfeldigvis et brett PF (12 tabl.) av noen bekjente. Etter litt lesning om temaet fant jeg ut at jeg skulle forsøke CWE, altså, filtrere ut kodeinet fra paracetamolen slik jeg sparer leveren min for unødvendige plager, er jo snakk om 6g paracetamol.

Prøvde å ruse meg på noen PF-tabletter sist sommer, men fikk ikke noe særlig funk annet en oppkast dagen etterpå. Fant ut jeg ikke var allergisk da. Bortsett fra det, har jeg ingen erfaringer med opiater.

Startet med å finhakke 12 tabletter om til pulver, puttet de i ett glass med 50ml lunket vann. Etter ett kvarter puttet jeg dem i kjøleskapet i en time. Når timen var omme, helte jeg løsningen i et kaffefilter og over i en annen beholder. Endel grums ble igjen i glasset, så imens den ene filtreringen foregikk, blandet jeg grumset med litt vann og puttet det i ett annet kaffefilter over en beholder.

På slutten av filtreringen vimset jeg litt med å klemme siste restene ut som førte til at en del paracetamol falt ned i glasset. Filtrerte enda en gang, ingen grunn til å utsette leveren for mer skade en nødvendig. Filtreringen tok ca en time.

Rusen

Da satt jeg igjen med to beholdere som inneholdt gjennomsiktlig væske. I den ene var det litt rosa duggete væske, mens i det andre glasset var en litt lysere duggete væske. En stor mengde paracetamol hadde blitt filtrert bort, og jeg var fornøyd med resultatet selv om ett par piller gikk sikkert bort i filtreringa.

Startet vel kl 02:15

+ 00 min: Drakk det første glasset. Smaken var veldig bitter, som når man tygger paracet og skyller med vann. Drakk det andre glasset like etterpå.
+ 15 min: Kjente ikke no særlig annet en at jeg ble litt spacet i hodet, kan være fordi jeg var trøtt.
+ 30 min: Begynner å kjenne småkribling i kroppen, finner en "opiate" spilleliste på Spotify og legger meg ned i sengen med hodetelefoner på.
+ 45 min: Nå kjenner jeg mer og mer kribling, blir litt varm.
+ 60 min: Kriblingen fra insiden ble mer og mer intens, gradvis gled jeg i en verden med velbehag og varme følelser. Satt inn en 06-snus.
+ 65 min: Sakene blir enda mer intenst, jeg blir sløvere og sløvere. Hører bare musikken og alt er bra. Sterk eufori kommer i bølger hvert tiende sekund.
+ 70 min: Effekten til snusen kommer for fullt og klimakset på begge rusmidlene samtidig fører til at jeg "nodder". Jeg lukket øynene og drømte på en måte at jeg falt, så kjentes det ut som jeg falt til jeg åpnet øynene igjen.
+ ?? min: Tidsperspektivet forsvinner, rusen er enda meget intens. Begynner å klø, men irriterer ikke så mye. Alt er herlig. Dette varte noen timer.

Afterglow

kl 07:30: Jeg våkner plutselig til, vet ikke om jeg nodda eller sov eller hva som hadde skjedd. Kjenner forsatt rusen, dog mye svakere. La meg til å sove.
kl 15:00: Våkner og er helt uthvilt, kjenner såkalt "afterglow", småeufori som varer hele dagen. Føles ut som jeg har vært fyllesyk, er forsatt ganske ør i kroppen og grå i hodet.
kl 21:30: Kjenner forsatt en småeufori som blir veldig forsterket når jeg tar i snus. Euforien blir ganske intens av og til. Jeg er fortsatt ør.

Konkluksjon

Veldig god rus, skjønner godt hvorfor folk blir avhengige av dette stoffet. Gikk over alle mine forventinger. Kjente ingen ubehageligheter eller kvalme selv om jeg tok en relativt stor dose med ingen toleranse. Litt forstoppelse og kløing. Kjenner jeg klør litt enda. Kommer forøvrig aldri til å røre dette stoffet igjen, da jeg fikk opplevd det å "nodde" som var målet mitt. Forventet heller ikke at rusen skulle vare så lenge som den gjør, har hatt knøttsmå pupiller i hele dag.

Dersom noen skal ruse seg på Paralgin Forte, anbefaler jeg å gjøre det med Cold Water Extraction. Dette fører til mye mindre ubehageligheter og mindre leverskader.
Fin rapport! Ryddig og grundig! Har enda til gode å teste opiater. Har noe kratom, men har ennå ikke gitt riktig funk nok til "nodding" :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Godt det ble en bra opplevelse

Av opiater er Kodein min favoritt, har opplevd kun et par ganger med kløe, og aldri opplevd kvalme... i motsetning til Subutex som jeg var avhengi av ett halvt år... mye spying -.-

Pinex og paralagin forte er uheldigvis ikke lett å få tak i... så har ikke smakt på halvannet år tror jeg, savner det fortsatt utrooooolig eufori!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kodein er snadder når man får det servert solo.

Var i Kambodsja nylig og der kjøpte jeg 60mg tabs over disk.

Quote dama mi: Hallo!! hvorfor sitter du å sover hele tia

Hakke rørt no form for minus på 1,5år så dem jentes godt ja.
du trenger ikke mer enn halvparten for å få samme funk,150 mg.
Meget ryddig og velskreven rapport! Har faktisk 10 tabletter Pinex Forte 30/500 selv liggende, og det frister å prøve ut. Kan du fortelle, nå i etterkant, om det har vært noen abstinenser e.l.? Har fått inntrykk av at opiater er svært avhengighetsskapende.
Sees på tur!
RosaElefant's Avatar
Trådstarter
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Meget ryddig og velskreven rapport! Har faktisk 10 tabletter Pinex Forte 30/500 selv liggende, og det frister å prøve ut. Kan du fortelle, nå i etterkant, om det har vært noen abstinenser e.l.? Har fått inntrykk av at opiater er svært avhengighetsskapende.
Vis hele sitatet...
Eneste kjipe var at jeg fikk forstoppelse i noen dager etterpå, og stygge munnsår fordi jeg nodda av da det var tung luft i rommet.

Magesjauen som kom i etterkant var absolutt ikke verdt rusen...

Mja, grunnen til jeg prøvde var fordi det var tørke i området. Tenkte litt på den farlig gode rusen i etterkant, men det forsvant etter noen dager. Så fort jeg fikk tak i en 5'er med brunt så har jeg ikke tenkt noe mer over det.

Dersom du skal ta kodein, bruk CWE-metoden som er beskrevet i første post. Du bør også finne ut om du er allergisk mot det, før du evt tar en kjempedose
Sist endret av RosaElefant; 15. mai 2013 kl. 14:01.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fin rapport. Skal teste ut dette selv (med litt mindre dose) da jeg har 60 stk pinex forte 30/500 brusetabletter liggende Spent på om CWE-metoden funker like bra med brusetabletter
Det funker fint med brusetabletter, bare sørg for å ha en beholder med litt størrelse på da det bruser en god del