Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1935
Er i isolasjon pga covid, har ikke mye rus på meg og kan ikke gå ut å kjøpe (obviously), men har to PF som har vært liggende en stund nå, alko og en resept på atarax. Jeg vet at atarax ikke gir noe særlig rus, og tror ikke 2 PF gjør jobben heller så jeg tenkte å kombinere.

Har noen prøvd denne kombinasjonen eller noe lignende?
Tviler på at atarax vil gjøre rusen noe særlig bedre. Hvis du er uten toleranse så vil du jo føle deg i ganske grei form i et par timer når du kombinerer de to PF'ene med en god dose alkohol.
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Tviler på at atarax vil gjøre rusen noe særlig bedre. Hvis du er uten toleranse så vil du jo føle deg i ganske grei form i et par timer når du kombinerer de to PF'ene med en god dose alkohol.
Vis hele sitatet...
Legemidler som atarax forsterker andre beroligende jo.

Vertfall alimemazin, pleide å ta meg 20-40mg før inntak av benzo eller alkohol. Funker konge.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan bekrefte at Atarax forsterker både berlogiende og smerte meds som paralgin, oxy osv
Jada. Og bivirkningsfrekvensen øker. Men når det er snakk om så små mengder, så har det ikke så veldig mye å si for hverken det ene eller andre.

Alimemazin har nok mer potenserende effekt enn atarax.
Sist endret av Ringen365; 24. januar 2022 kl. 20:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
8 0
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Jada. Og bivirkningsfrekvensen øker. Men når det er snakk om så små mengder, så har det ikke så veldig mye å si for hverken det ene eller andre.

Alimemazin har nok mer potenserende effekt enn atarax.
Vis hele sitatet...
Kjipern men hva om jeg har null toleranse til opiater?
da vil du få en liten rus av 2 PF kombinert med en god dose alkohol.. du dør ikke om du slenger på et par atarax, men det hjelper heller ikke så veldig mye på rusen
Tipper alkoholen gir deg mest. Tok 6-7 stk pf på jobb fordi jeg hadde sinnsykt vondt i tanna og verken smertene ble borte eller kjente noe rus i heletatt.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke om det bare er innbilling men syns pinex forte funker bedre enn paralgin forte,bli ikke så kvalm av pinex heller