Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 887
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter edibles lenger i urin enn vis man røyker, isåfall hvor lenge sitter det etter engangsbruk bare
Ta med en klype salt, men pissa ikke clean 2-3 uker etter jeg spiste edibles engang, mens andre ganger pissa jeg clean 5 dager etter fyring, så av egen erfaring så vil jeg si edibles sitter lengre
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Like fucked av begge deler.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Ta med en klype salt, men pissa ikke clean 2-3 uker etter jeg spiste edibles engang, mens andre ganger pissa jeg clean 5 dager etter fyring, så av egen erfaring så vil jeg si edibles sitter lengre
Vis hele sitatet...
Er helt clean fra før av, spiste edibles ista og har pissings om 33 dager, trener 6 ganger i Uka og har høy forbrenning TROR du jeg vil være clean?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er helt clean fra før av, spiste edibles ista og har pissings om 33 dager, trener 6 ganger i Uka og har høy forbrenning TROR du jeg vil være clean?
Vis hele sitatet...
Ja. Kos deg
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ja. Kos deg
Vis hele sitatet...
Hehe, det skal jeg!