Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2137
Hei. Har hatt en del styr med pcn i det siste. Syntes det der så litt mistenksomt ut, any idea?

Skrudde forresten av de som ikke så ut som kom fra Microsoft

https://imgur.com/a/bo4yKVE
Sist endret av Mrnice2010; 10. desember 2021 kl. 15:54.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Samtlige av dei er totalt uproblematisk. Det innstillingene der gjer er å sei at kart- og whiteboardlenker skal åpnast i app framfor nettleser. Whiteboard er samarbeidsløsning fra Microsoft, og alle som er vist der er Microsoft-produkter.

Om du har problemer er det antakeleg urelatert til innstillingene der.
Rakk ikke redigere, men stusser litt på 2 kart fra Windows? En med stjerne foran? Hmm. Dette normalt eller er jeg litt paranoid for at jeg har blitt hakket eller fått noe virus ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mrnice2010 Vis innlegg
Rakk ikke redigere, men stusser litt på 2 kart fra Windows? En med stjerne foran? Hmm. Dette normalt eller er jeg litt paranoid for at jeg har blitt hakket eller fått noe virus ?
Vis hele sitatet...
Stjerne er wildcard i sammenhengen. Om du er paranoid over det er det fordi du ikkje forstår det, og da bør du gjerne ikkje rote med innstillingene.