Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4065
Hei hei.
Jeg har absolutt null peiling på data, så jeg håper dere kan rådføre meg litt her hva er best deal av denne:

CPU: Intel Core i5 8600K 4.5 Ghz (Vannkjølt med Noctua NT-H1 termalpaste)
CPU Vannkjøling: Corsair Hydro Series H115i 280mm radiator
GPU: Nvidia GeForce GTX 1080 TI Founder Edition
RAM: HyperX Fury DDR4 2400MHz 32GB
PSU: Corsair HX 850W PSU ~ (Est. forbruket er rundt 450W på full ytelse. Så det er mulighet for SLI)
CASE: Corsair Obsidian 650D (Bærer preg av alder, fra 2015. Kabinett i stål og børstet aluminium)
MB: ASUS Rog Strix Z370-E Gaming Hovedkort
OS: Windows 10 Pro 64bit ODM versjon
HDD: 500 GB M2 Disk og 280 GB SDD
Maskinen leveres ferdig formatert og klar til bruk.

Generelt om PC-en ekstra utstyr:
LGA1151 socket for 8th -gen Intel® Core
Aura Sync RGB LED lighting med Philips hue sync,
802.11ac Wi-Fi,
RAM DDR4 4000MHz support,
Dobbel M.2, SATA 6Gbps,
USB 3.1 Gen 2 front-panel header.
Til kr. 9000

Eller vente å kjøpe en Ps5?
Sist endret av 7kr8; 24. juni 2021 kl. 09:33. Grunn: Skrivefeil
Det kommer an på hva slags spill du skal spille?
Maskinen er ikke verdt 9k uansett. Det er en 4 år gammel prosessor, dårlig/treg RAM og utstyret er brukt. Du kan få ganske tilsvarende specs nytt fra komplett - da får du i tillegg garanti og support om det skulle være noe.
Trådstarter
Sitat av lsrr Vis innlegg
Det kommer an på hva slags spill du skal spille?
Maskinen er ikke verdt 9k uansett. Det er en 4 år gammel prosessor, dårlig/treg RAM og utstyret er brukt. Du kan få ganske tilsvarende specs nytt fra komplett - da får du i tillegg garanti og support om det skulle være noe.
Vis hele sitatet...
Okay,takk for svar.
Det er hovedsakelig fps spill jeg spiller. Warzone osv.
New generation
colakork's Avatar
Ps5 for kos eller pc for kos og tryhard
Jeg vil si at Ps5 VS PC - Kommer jo annpå deg selv. Liker du å spille med kontroller og ikke MnK så PS5 - PS5 tar jo mindre plass i forhold til at du ikke trenger en stol / bord dedikert til pcen, og såklart lommeboken din. En Pc vil koste mer enn PS5. Personlig ville jeg valgt PC, da du kan bruke kontroller / MnK Basert på preferanser, og du kan oppgradere etterhvert som du skulle trenger.
Sist endret av tmortenk; 24. juni 2021 kl. 12:15.
Trådstarter
Sitat av tmortenk Vis innlegg
Jeg vil si at Ps5 VS PC - Kommer jo annpå deg selv. Liker du å spille med kontroller og ikke MnK så PS5 - PS5 tar jo mindre plass i forhold til at du ikke trenger en stol / bord dedikert til pcen, og såklart lommeboken din. En Pc vil koste mer enn PS5. Personlig ville jeg valgt PC, da du kan bruke kontroller / MnK Basert på preferanser, og du kan oppgradere etterhvert som du skulle trenger.
Vis hele sitatet...
Jeg har igrunn altid vert trofast ps bruker men er lei av å skifte den ut typ hvert 5te år. Og når ps4 pro kom blei jeg sur fordi jeg måtte sefølgelig ha den også.

Jeg er pisslei av å spille på 60fps og lurer på hvor bra 120fps EGENTLIG fungerer på Ps5. Har hørt at noen spill ikke gir mer en 60fps uansett og da er vitsen borte.

4-5000 er uansett mye billigere en brukt pc og egentlig samme pris som ett midt på treet grafikk kort etter det jeg har fått med meg.

Selger av denne pc som jeg beskriver i posten min sier at den drar de fleste spill 1440p på 100fps,men er det vert 9000 løk?