Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2092
finner ikke ketamin på lista med de andre straffri terskelverdi..

kan noen også tilfeldigvis linke meg til hva som skjer vis det blir stoppet I tollen?

Ketamin er det eneste som hjelper mot depresjon min. takker så mye folkens.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I dag er ketamin klassifisert som et narkotisk preparat i Norge, og ikke som et legemiddel... enn så lenge.

Blir du stoppet med det så går det som narkotika.

Fant en relativ ny artikkel om ketamin: https://forskning.no/psykiske-lidels...-norge/1622252
Hvis du ikke har fått det med deg så er ikke rusreformen et faktum enda. Du blir straffet uansett mengde.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I dag er ketamin klassifisert som et narkotisk preparat i Norge, og ikke som et legemiddel... enn så lenge.

Blir du stoppet med det så går det som narkotika.
Vis hele sitatet...
Ketamin er klassifisert som legemiddel i Norge, og har vært det i flere tiår. For om lag 20 år siden ble det bumpa opp fra C-preparat til A-preparat. Det er ikke oppført på narkotikalisten.
Nycokim's Avatar
Trådstarter
6 2
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ketamin er klassifisert som legemiddel i Norge, og har vært det i flere tiår. For om lag 20 år siden ble det bumpa opp fra C-preparat til A-preparat. Det er ikke oppført på narkotikalisten.
Vis hele sitatet...
takk får dette svart har akkurat brukt 11 tusen på 3 doser med ketamine på en klinikk.. vil helst ikke bruke 11 til...
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nycokim Vis innlegg
takk får dette svart har akkurat brukt 11 tusen på 3 doser med ketamine på en klinikk.. vil helst ikke bruke 11 til...
Vis hele sitatet...
Kan du beskrive effekten du fikk av den behandlingen? Vurderer det selv.
Sitat av Nycokim Vis innlegg
takk får dette svart har akkurat brukt 11 tusen på 3 doser med ketamine på en klinikk.. vil helst ikke bruke 11 til...
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle litt om temaet/fremgangsmåten?

11000 hørtes fryktelig mye ut, gjelder frikort hvis man har dårlig økonomi?

Eller er slike behandlinger forebeholdt den rikere delen av samfunnet?


Glad det har ordnet seg for deg!
Nycokim's Avatar
Trådstarter
6 2
vell, I starten av 2020 gikk jeg igjenom noe traumatisk og etter det mistet jeg alle følser av glede og empati. og sånn har jeg hvert til nå, har prøvd flere medesiner men ketamine hva det eneste som fikk meg til og føle igjen.

jeg gikk in på en privat klinikk fikk en nål i armen, et headset og sånn sove maske.. opplevelsen hva veldig tøff og behagelig. jeg hva litt nervøs i starten men du blir veldig avslappet av ketaminen... det bynte som at jeg føler jeg blei dratt inni min indre verden bare mere og mere... og til slutt føles det ut som jeg smeltet med stolen og blei maling som formet seg med melodiene jeg hørte. føles utrolig deilig, selv om det høres litt skremmende ut. viktigeste er bare og gi slipp og bli maling eller hva en du former deg som. Alt er ok.

trippen varer sikra en time som føles ganske fort... allerede etter jeg ut av klinikken følte jeg meg mye bedre og følerser hadde kommet litt til bake. alt lys så bare mye bedre ut. musikk hørtes fanatisk ut igjen. etter og ikke ha følerser et år er det veldig merkelig men utrolig deilig og ha de tilbake.

tror jeg hadde tatt livet mitt ass, hadde det ikke hvert får ketamin.

Sitat av tipot Vis innlegg
Kan du fortelle litt om temaet/fremgangsmåten?

11000 hørtes fryktelig mye ut, gjelder frikort hvis man har dårlig økonomi?

Eller er slike behandlinger forebeholdt den rikere delen av samfunnet?


Glad det har ordnet seg for deg!
Vis hele sitatet...
jeg vett at DPS har nå egen klinikk med ketamine behandling. Der kan du sikkert få det billigere. min DPS lege har gitt opp på meg og har ikke hørt fra hun på 3 månder, når jeg sa ikke ville leve lengere, så jeg tok ting i egen hånd og brukte egen penger. jeg er ikke rik, men dette spillet om jeg ville leve eller ikke..
Sist endret av Nycokim; 21. april 2021 kl. 17:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for svar

Godt å høre at det har god effekt på deg!
Sitat av Nycokim Vis innlegg
vell, I starten av 2020 gikk jeg igjenom noe traumatisk og etter det mistet jeg alle følser av glede og empati. og sånn har jeg hvert til nå, har prøvd flere medesiner men ketamine hva det eneste som fikk meg til og føle igjen.

jeg gikk in på en privat klinikk fikk en nål i armen, et headset og sånn sove maske.. opplevelsen hva veldig tøff og behagelig. jeg hva litt nervøs i starten men du blir veldig avslappet av ketaminen... det bynte som at jeg føler jeg blei dratt inni min indre verden bare mere og mere... og til slutt føles det ut som jeg smeltet med stolen og blei maling som formet seg med melodiene jeg hørte. føles utrolig deilig, selv om det høres litt skremmende ut. viktigeste er bare og gi slipp og bli maling eller hva en du former deg som. Alt er ok.

trippen varer sikra en time som føles ganske fort... allerede etter jeg ut av klinikken følte jeg meg mye bedre og følerser hadde kommet litt til bake. alt lys så bare mye bedre ut. musikk hørtes fanatisk ut igjen. etter og ikke ha følerser et år er det veldig merkelig men utrolig deilig og ha de tilbake.

tror jeg hadde tatt livet mitt ass, hadde det ikke hvert får ketamin.



jeg vett at DPS har nå egen klinikk med ketamine behandling. Der kan du sikkert få det billigere. min DPS lege har gitt opp på meg og har ikke hørt fra hun på 3 månder, når jeg sa ikke ville leve lengere, så jeg tok ting i egen hånd og brukte egen penger. jeg er ikke rik, men dette spillet om jeg ville leve eller ikke..
Vis hele sitatet...
Utrolig gromt å høre at behandlingen gikk så bra for deg! Ketamin er et fantastisk molekyl
Nycokim's Avatar
Trådstarter
6 2
takk dere
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde vært kult å prøve med floating.