Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2246
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min beste venninne døde for noen dager siden.

Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg egentlig ikke har sjanse til å gjennomføre en begravelse. Har ikke vært i bryllup/store fester/begravelse på 6 år.

Nå vet jeg at om jeg drar noen linjer med en kompis en kveld klarer jeg sitte opppre9ist å være sosial i noen timer pga den falske energien jeg får.

Nå har jeg kjøpt inn noe speed som jeg kan ha til begravelsen. Kommer ikke til å hive innpå doser jeg blir ruset på, men føler allikevel veldig på det. alternativet blir å ikke gå. Jeg vet hun hadde sagt kjør på.

Hva mener dere? Er så redd for å blir synlig ruset
Tror neppe noen merker det om du kan å oppføre deg "nykter" rundt folk og pupillene ikke er tallerken store, men de fleste er nok i sorg så er ikke noe de kommer til å legge særlig merke til. Om muligheten har vært der ville jeg dratt nykter i det at man får tatt en virkelig farvel men som skrevet har du en kronisk sykdom
Sort dress og sorte solbriller løser vell eventuelle problemer med pupiller. Hvis noen spør så kan du skylde på at du er veldig lei deg og gråter mye.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 20. juli 2020 kl. 18:44.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjør på! Ha mørke solbriller med i backup. Kondolerer...
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det er stort albuerom for å oppføre seg litt snodig i begravelser. Viktigste er at du er der. Bare ikke bli helt euforisk og prat øra av folk mens du gliser så går det nok greit. Hold deg i bakgrunnen hvis du må, det pleier folk å respektere
Sist endret av Bothrops; 20. juli 2020 kl. 19:24.
Noen linjer? Hvor mye ca hadde du sett for deg? Veldig stor forskjell på 50mg og 500mg.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uff, trist med dødsfall.
Jeg var såpass idiot og snortet pepper i 2 dager før morfars begravelse. Endte med at jeg ikke dro.. Angrer på det idag...
Tja... en kvart kvaring kanskje.

Vet jo selv hvordan det er å feiljustere også er man overrastløs i kroppen.
Åh fy faen!

Men med rett dose... du kan sitte på fly ta (gitt at man tar noen pils seff)
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Noen linjer? Hvor mye ca hadde du sett for deg? Veldig stor forskjell på 50mg og 500mg.
Vis hele sitatet...
Testet 150-20o for noen timer siden. Ringte en venninne og ventet en halvtime med å fortelle det. Hun hadde ikke merket det om jeg ikke sa det. Lenge siden hun hadde hørt meg så nykter
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går sikkert bra hvis det gikk bra med 150-200 idag, men prøv å ikke ta mer før du skal i begravelse så du ikke begynner å lage toleranse og ta mer og tulle det til eller noe.
R.i.p 23.04.2021
Burte ta og kapsle det in istedet for og snorte. Da slipper du den stukemodusen samt at du ikke snufser konstant eller får rennende nese. Får også en mer renere fresh følelse av og inta det oralt.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg syns ikke det er mulig å ikke fremstå rusa på nok mengde speed til å holde seg våken på. Jeg avslører det med en gang på andre hvertfall.

Har forståelse for sykdommen din men få deg heller goooood hvile, om du ikke får sove 12+ timer så ligg i senga å hvil kroppen, så lenge som mulig og gjøre minst mulig fysisk, minst mulig musikk også, før begravelsen.
Anonym bruker
"Lystig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta deg heller en halv kvarting smekk
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Testet 150-20o for noen timer siden. Ringte en venninne og ventet en halvtime med å fortelle det. Hun hadde ikke merket det om jeg ikke sa det. Lenge siden hun hadde hørt meg så nykter
Vis hele sitatet...
Det er ikke så mye det man sier over telefon eller f2f men mer hvordan man ter seg, kroppsspråk, øyne, hvor raskt blikket beveger seg, hender som må gjøre noe eller biting i leppa, stramming av kjeven om man er tvunget til å sitte musestille.
Hvis folk spør så si du er helt fra deg, stressa og urolig. Ha på solbriller som nevnt over. Helt vanlig. Kondolerer.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kondolerer så mye forresten! Glemte å skrive det istad... Sykt trist og helt forståelig at du har det vanskelig. Om folk ikke vet at du ruser deg til vanlig vil nok all oppførsel knyttes til sorg enten du skjelver, er rastløs, tilbakeholden eller hva speed en kunne ført til. Bruk solbriller ute og hold deg på avstand fra folk så du ikke møter for mye blikk kontakt, også legit nå i corona å ikke stå i nære samtaler der folk stirrer deg midt i øya.

Om folk vet du ruser deg til vanlig er det kanskje folk som forstår deg og er liberale på det selv også? Vært i et par begravelser hvor folk drikker åpenlyst utafor kirken før og etter, litt sjukt i mine øyne men vanlig for andre.

Det viktigste er at du ivaretar deg selv og at du får hedret og tatt farvel på en respektfull måte i din venninne øyne.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er lov å numme seg selv noen ganger, ha en verdig begravelse
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det er stort albuerom for å oppføre seg litt snodig i begravelser. Viktigste er at du er der. Bare ikke bli helt euforisk og prat øra av folk mens du gliser så går det nok greit. Hold deg i bakgrunnen hvis du må, det pleier folk å respektere
Vis hele sitatet...
Jeg var sånn i samboers minnestund, helt edru ikke rørt noe. Situasjonen var bare sjukt surrealistisk og det var en ubevisst reaksjon for å unngå å ta det innover meg og bryte helt sammen. Det ble mere som et mingletreff enn en minnestund og selvom jeg har sørget utallige timer i etterkant klarer jeg fortsatt ikke å innse følelsesmessig begravelsen, bæring av kisten og minnestunden, hele den dagen. Det klarer ikke hjernen min å fatte at var ekte. Så man kan reagere på mange måter og man skal egentlig ikke forvente at man skal oppføre seg på en viss måte.