Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1361
Sitat av k1eth Vis innlegg
Fikk en penta med kha'zix hva syns dere?

http://www.reddit.com/r/leagueoflege...shot_everyone/
Vis hele sitatet...
Det pentakillet der var veldig ufortjent spør du meg. Du er en AD Caster, mer spesifikt du er en AD champ som bør rushe Black cleaver(I dette tilfellet) siden det reduserer armoren til ditt target opptil 25%, som andre på laget ditt drar nytte av. Noe som du tydeligvis ikke var klar over, ettersom du nølte veeeeeeeeldig lenge med å joine teamfighten, så ingen, verken ADCen fikk mulighet til å dra nytte av black cleavern din. greitnok, du er relativt squishy og bør ikke være initiator, master yi var der ikke, men å la en soraka og en ezreal stå å være tanks er tåpelig.
Jeg ble irritert av å se på det. Du burde lære deg å spille "rollen" din riktig. Greit at du lucka deg til en penta. Men allikevel.

Btw: Var det ranked ?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Må også si meg irritert på tittel. "Easiest ever"?

Ett "easiest ever penta" hadde vært null skade på deg og null dødsfall blant teammates, ellers er det som ble sagt over samsvarende med egne meninger.
For meg som ikke spiller LoL sa dette meg virkelig ingenting.
Neste gang burde du vurdere å pente Castkillen, kanskje samtidig som du teamer 35% av black squishmastern din. Og bruk Soraka som champ, med teammates uten AD cleaver, muligens med armor opptil 50% uten initiator!!

Bare ett tips!
Skjønner ikke hva dere klager over egentlig. Han gjorde akkurat det en assassin skal gjøre i teamfights, nemlig å få folk isolert og svake, vente til motstanderens cc og burst er brukt opp og på cooldown, og så gå inn og "clean up".
Trådstarter
70 6
Sitat av Snøbark Vis innlegg
Skjønner ikke hva dere klager over egentlig. Han gjorde akkurat det en assassin skal gjøre i teamfights, nemlig å få folk isolert og svake, vente til motstanderens cc og burst er brukt opp og på cooldown, og så gå inn og "clean up".
Vis hele sitatet...
Endelig en som kan spille som kommenterer I tillegg var jeg Mid
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av k1eth Vis innlegg
Endelig en som kan spille som kommenterer I tillegg var jeg Mid
Vis hele sitatet...
HA-HA Han står og ser på at teammates dør, for så å hoppe inn og slenge et par spells og få penta? Hadde du spilt rollen din og vært med i fighten hele tiden ville flere overlevd og du ville fortsatt fått penta.
Du er flink
Cookie Monstah ^_^
må nesten si meg litt enig med snøbark, selv om det irriterte meg at du ikke hjalp litt mer :/
Trådstarter
70 6
Sitat av FatMan Vis innlegg
HA-HA Han står og ser på at teammates dør, for så å hoppe inn og slenge et par spells og få penta? Hadde du spilt rollen din og vært med i fighten hele tiden ville flere overlevd og du ville fortsatt fått penta.
Vis hele sitatet...
Slapp av jeg er ironisk i headlinen min. Det er min eneste penta kill, den er utrolig billig, derfor jeg skriver Easiest ever, altså det er min eneste penta, jeg kunne likesågodt skrevest hardest ever.
Du din lille hestmøkk.

"Endelig en som kan spille som kommenterer"
http://www.lolking.net/summoner/euw/31836861

Btw: Gz med level 30.
Sist endret av Iluwu; 20. januar 2013 kl. 00:38.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av k1eth Vis innlegg
Slapp av jeg er ironisk i headlinen min. Det er min eneste penta kill, den er utrolig billig, derfor jeg skriver Easiest ever, altså det er min eneste penta, jeg kunne likesågodt skrevest hardest ever.
Vis hele sitatet...
[COLOR="PaleGreen"]>implying jeg leste tittelen[/COLOR]

Hva er poenget med å poste den her hvis du synes den er så jævlig uverdig?
Ja det er en pentakill, og det er bra gjort å drepe hele det andre laget, men det er ikke noe å skrive hjem om. Jeg har selv en del penta's, men er kanskje bare 1 eller 2 av de som faktisk var godt gjort av meg.

Her er en penta en kompis av meg fikk for et par måneder siden, den er veldig forskjellig fra din, ettersom han gjør (nesten) alt riktig og blir rewarda for det: http://www.youtube.com/watch?v=Z3iQCXv4xNE
Mange sinnatagger Så sint så sint.

Jeg forstår jo litt ønsket om å holde seg bak, laget hans engaget 4v5.
Som dere ser er selveste Master Yi på vei.