Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1002
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man selger edibles, vil man da bli tatt av politiet hvis man blir stoppa ute?

Jeg har veldig vanskelig for å tro at politiet ville mistenkt en boks med kjeks.

Noen som har erfart å bli tatt med edibles?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer ann på hva det vil si å bli stoppa ute...
Kjører du rundt i en bil med en kakeboks med kjeks så er jo det litt rart, ha det hvertfall i en handleposer med masse anna ting kjøpt fra Rema. Sannsynligheten for å bli stoppa av politiet igjen er normalt sett ganske liten med mindre du er kjent av politiet fra før..
Har politiet med seg snufsehund så lukter de kakene fort.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis man selger edibles, vil man da bli tatt av politiet hvis man blir stoppa ute?

Jeg har veldig vanskelig for å tro at politiet ville mistenkt en boks med kjeks.

Noen som har erfart å bli tatt med edibles?
Vis hele sitatet...
De kakene jeg har laga har en litt spesiell lukt som sikkert er gjenkjennelig for ei trent menneskenase.
Litt mindre sjanse er det nok for å bli tatt

Vet ikke om noen som har tjent penger på edibles og drevet med bare det utelukkende og ikke salg av cannabis i tillegg. Hvem gidder å kjøpe edibles av noen andre da du vet ikke hvor mye som egentlig er putta oppi om det er 0.1 eller 1g smaker det like jævlig
Sist endret av Bluesky_; 23. september 2021 kl. 19:39.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Litt mindre sjanse er det nok for å bli tatt

Vet ikke om noen som har tjent penger på edibles og drevet med bare det utelukkende og ikke salg av cannabis i tillegg. Hvem gidder å kjøpe edibles av noen andre da du vet ikke hvor mye som egentlig er putta oppi om det er 0.1 eller 1g smaker det like jævlig
Vis hele sitatet...
Jeg har en kar i Trondheim som selger kun edibles. Han er utdannet kokk også, så varene han selger er jævla gode. Tror butikken hans går veldig bra
Hvis det lukter godsaker, så risikerer du det. Det er dessverre en av risikoene med å holde på med sånne ting. Det er nok mindre sjanse, men jeg ville fortsatt brukt beholdere som ikke slipper ut lukt.
Hva er holdbarheten på edibles? Kan man fryse de ned?
Samme holdbarhet som maten man putter hasjen i