Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1524
Fikk nettopp 2 flasker med Etizolam i posten som jeg bestilte på darknet i forrige uke.
De inntas gjennom dråper som man putter i munnen og svelger.

Jeg er innspist på benzo på den måten at jeg ikke lenger får noen rus av å ta f.eks. 2-3 mg med Rivotril.
Med rus så tenker jeg på f.eks. Kraftig euforisk følelse.

Mitt spørsmål: Jeg har nå nettopp inntatt 5 mg med Etizolam. Noen som vet hva jeg kan forvente?
Noen som kanskje også vet hvor raskt det tar før disse virker og når jeg oppnår såkalt "maks plasmakonsentrasjon"?

Så på nettet at det var noe snakk om 30 min til 1 time før de begynner å virke. Stemmer dette?

Vil jeg bli i godt humør og energisk av disse? Hva om jeg tar de sammen med Lyrica?

Tror jeg glemte å nevne at jeg har en veldig lav toleranse etter å ha holdt meg unna benzo, og heller brukt smertestillende i flere måneder nå

Har nå økt til totalt 7.5 mg.
Sist endret av Defending; 31. august 2021 kl. 11:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Syns det lukter litt småstuk allerede her jeg. Tror du bør holde an og se an formen
Innspist eller lav tolleranse? Vil si at at etizolam er som en mellomting mellom sobril og xanor. Den har kort halveringstid tar angst veldig bra. Blanding med lyrica vil potensere effekten som ved annen benso liker personlig etizolam godt. Ikke ta mere nå, vil nok ende i blackout. Veldig lett å bare ta mer å mer fra flaska, vær forsiktig!
Anonym bruker
"Firkantet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en følelse av at TS kommer tilbake om en uke, med total blackout de siste dagene, og tom flaske.

Først var han innspist og ikke fikk effekt.
Så var det plutselig lav toleranse.
7,5mg etizolam er en stor dose.
Sitat av Defending Vis innlegg
Jeg er innspist på benzo på den måten at jeg ikke lenger får noen rus av å ta f.eks. 2-3 mg med Rivotril.

Tror jeg glemte å nevne at jeg har en veldig lav toleranse etter å ha holdt meg unna benzo, og heller brukt smertestillende i flere måneder nå

Har nå økt til totalt 7.5 mg.
Vis hele sitatet...
Haha! Tror ikke du trenger å øke ytterligere
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en følelse av at TS kommer tilbake om en uke, med total blackout de siste dagene, og tom flaske.

Først var han innspist og ikke fikk effekt.
Så var det plutselig lav toleranse.
7,5mg etizolam er en stor dose.
Vis hele sitatet...
Er en forskjell på det være "innspist", som vil si at man ikke blir skikkelig rusa uansett hvor mye man tar. Så har man dette med toleranse,
Dette gjelder kun for benzos, tho.

Tar uansett ikke mer før om ca. 1 Time. Da har det gått ca. 5 timer siden første dose.
Sist endret av Defending; 31. august 2021 kl. 14:05.