Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2312
Hva gjør dere? Og hva er forskjellen lissom
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knuser i munnes og suger på alle små bitene til den er helt borte. Føler jeg for raskere effekt
Mulig noe taes opp sublingualt og så taes det nok hurtigere opp i magen om den har smeltet i munnen din enn om du svelger en hel pille.
Jeg tror dog forskjellen er liten, og du blir like påvirket av begge deler.
har lagt dem under tungen for raskere effekt noen ganger.
Problemet er at ingen av delene gir "rask effekt" men tar flere timer før man er på topp. Fort og tro at de ikke funker og så få blackout
Anonym bruker
"Kjent Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smelta på tunga sammen med mye spytt. Da bruker de ikke tid på å løse seg opp i magen, men er som bluesky sier pass på å ikke ta en til og en til fordi du tror du ikke har fått funk.
Trådstarter
29 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smelta på tunga sammen med mye spytt. Da bruker de ikke tid på å løse seg opp i magen, men er som bluesky sier pass på å ikke ta en til og en til fordi du tror du ikke har fått funk.
Vis hele sitatet...
Jeg veier sånn 55kg, tok 2g par timer siden men kjenner ingenting. Kan jeg ta flere da?
Sitat av cicatr0 Vis innlegg
Hva gjør dere?
Vis hele sitatet...
Kaster dem på bakken og tråkker på dem. Desidert det beste
Sist endret av DrPerception; 23. august 2021 kl. 21:27.
Anonym bruker
"Kjent Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av cicatr0 Vis innlegg
Jeg veier sånn 55kg, tok 2g par timer siden men kjenner ingenting. Kan jeg ta flere da?
Vis hele sitatet...
Du kan men du burde ikke. Greia med rivotril er at man blir rusa på en måte hvor man ikke føler seg rusa i det hele tatt. Så tror man at man ikke er rusa og tar en til og tar en til fordi man tenker man tåler det men dagen etter våkner du opp etter 18 timers søvn og innser at du var dritrusa fra starten av og ikke husker en dritt.
Så derfor vil jeg fraråde å ta mer enn én rivotril hvis du ikke har lang erfaring og oppbygd toleranse på dem. Hvis du bestemmer deg for å ta en til så sørg for å gjemme resten i hvertfall for hvis ikke så vil rusen fra tablett nr to lure deg til å knaske opp hele pilleposen/glasset!
Rivotril er vel det som er lettest å bli avhengig av og misbruke og som er kjent for å gi ganske kjipe konsekvenser man angrer helt villt på
hViS dU tOk 2 GrAm BLIr dU fØkKa da, harr harr. 2mg mente du sikkert. Du kan alltids ta flere, men er ingen vits, du vil ikke kjenne noen spesiell rus, bare sovne tvert eller ha hukommelsestap fra helvete, og en Haug med samtaler på Messenger du ikke husker med folk du ikke har snakka med på flere år. Eller hvis du bor hjemme så har du en alvorsprat i vente
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar en bit og knasker den litt med tennene og svelger, føler effekten av medesinen kommer raskere.

Suge på en har jeg aldri hørt har har gitt noe raskere funk, men: knus den godt opp med litt vann, og så drikk det hele! Flytene drikk funker lett fortere =)
Føler at alle som har hatt en dårlig erfaring med rivotril trenger å fortelle om det, og advare alle andre her.
Det er ikke normalt å bli ape av å ta en rivotril, ja kanskje et par rivotril med speed og alkohol... Men aldri alene, eller en stk eller mindre for å får ro i kropp og sjel. Ikke snakk dårlig om rivotril som faktisk er medesin for mange..
Anonym bruker
"Kjent Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar en bit og knasker den litt med tennene og svelger, føler effekten av medesinen kommer raskere.

Suge på en har jeg aldri hørt har har gitt noe raskere funk, men: knus den godt opp med litt vann, og så drikk det hele! Flytene drikk funker lett fortere =)
Føler at alle som har hatt en dårlig erfaring med rivotril trenger å fortelle om det, og advare alle andre her.
Det er ikke normalt å bli ape av å ta en rivotril, ja kanskje et par rivotril med speed og alkohol... Men aldri alene, eller en stk eller mindre for å får ro i kropp og sjel. Ikke snakk dårlig om rivotril som faktisk er medesin for mange..
Vis hele sitatet...
Tror aldri jeg har sett noen på freakforum påstå at man blir ape av en rivotril. Men hvor mange som misbruker rivotril for å oppnå rus klarer å holde seg til én? Aldri hørt om noen
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril er de kjipeste pillene i verden.Det er satan som produserer de(er egentlig satans nyresteiner)Om jeg hadde fått betalt 10000 hadde jeg ikke spist de.
Jeg foretrekker å spytte og gjøre den glidelig før jeg suger den varm og eventuelt svelger.