Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 15503
Sitat av SWEET92 Vis innlegg
Litt Gammel post menne kommer fra fest nå.
Hadde med en kasse med øl (24x0.33) og en del sprit.
Vi begynte kl 7 og etter 3-3.5 time hadde jeg drokket 12 øl resten gikk litt seinere ned
Så et par liter vann mange kopper med kaffe blandet med litt vodka
Også begynte jeg og shotte shambokkka vi slutta og drikke rundt 4-5 tia.
Jeg ble ikke dø drokken husker ''endel''

Jeg er 20 år veier 90 kg 190 cm høy
Temmelig vant til alchol da,,, men vil ikke si dette er farlig
Gjort dette før også med en kompis men da var det 3.5 prosent øl
Vis hele sitatet...
hvor høy promille hadde du da du skrev dette?
Kommer veldig an på hva du tåler, personlig kjøper jeg en liter med vodka og deler litt med venner.
Dette går ned på 2-3 timer max.
Jeg drikker generellt sett ofte, og jeg har ganske høy metabolisme.

Derimot en venn av meg, han drakk en flaske med vikingfjord blueberry og en del øl.
Han ble innlagt på sykehus for pomping.
Så pass på!
I følge promille kalkulatoren så hadde jeg 2.5 i promille i går. Noe som kan stemme. Konsumerte 12 pils og halv flaske med Bacardi Razz på 5 timer. Husker ingenting.

men 24 pils på 24 timer syns jeg ikke hørtes så mye ut. Har selv drukket det og mere på festival.
Sist endret av LowRider; 4. mars 2012 kl. 18:57.
24 pils på 24 timer bør ikke være så mye. En venn av meg drikker alltid 24++ øl på fester, og han lever enda.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
det gikk fort en kasse med øl per pers hver tryvannsdag da vi var nedover, og ingen av oss strøk med
Er det snakk om havliters bokser eller?
24 øl på 24 timer høres greit ut..? Mener det er 6 timer som er russeknuten her..
Inntar selv rundt 13-14 halvlitere på en fest, spørst nett på formen Men når du sier 24 øl, tenker eg med en gang på 0.33 flasker, å det blir ikkje så mye! Ca. 16 halvlitere
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
24 joints in 24 hours now thats another story ;D
Dette er 0,33 da? Tja feks nå på lørdagen drakk jeg halvparten av dette fra ca 21-00, ble jo full, men null problem med å få drukket de siste tolv før kl 21 idag haha
Synst det er tåpelig at alle sier at dette går bra etc.. Det kommer jo helt an på personen litt forskjell på en svær fyr på 100kg og ei lita jente på 42kg.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Kan ikke tenke meg at det er spesielt farlig hvis man ikke aldri har drukket alkohol før.

Har selv drukket 15 rusbrus på 5 timer.
Vis hele sitatet...
Altså, har drukket alkohol før? Spennende måte å legge det frem på
Sist endret av Teddybe4r; 4. mars 2012 kl. 23:15.
15 rusbrus er jo nesten 7 halvlitere med øl, så ikke akkurat store greiene. Ca. 10 0,33 med øl, altså ikke en halv kasse engang, så det var ikke akkurat beste sammenligning i forhold til det trådstarter spurte om.

Derimot så er det litt credz at du klarte 15 uten å kaste opp, ettersom de blir alt for søte for meg i lengden. 2-3 på starten av kvelden er maks, så går det over på pils for min del.
Ridder av 1. klasse
I Bergen er det i alle fall.

24øl på 12timer for gutter
24øl på 24timer for jenter

Men har du aldri drukket før, så sliter du fort. Men er du vant til å drikke, sånn som mange ungdommer i dag er. Så går det greit asså. Drikke gjerne vann utenom slik at kroppen ikke tørker helt ut. Er jo også greit å få i seg mat, slik at du har en god forbrenning.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Sitat av margido Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Duden som laga den utmålinga der må ha vært både bøtte fjern og dritings pluss stuka på flein snåpp... 24 øl på 24 timer ga meg promille på 7,3... hahaha wtf?

Det dør man jo av.. men 24 øl på 24 i russe tiden var vell daglidags vane, og jeg fortsatt lever dude... skål! Russe knuta her var og drikke en kasse med øl på noen timer husker ikke hvor mange, var noe sånt som på en kveld..
Hva med å ta 12stk 0.3L, også ta de 12 neste neste dag?
Sitat av margido Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Prøvde å regne ut 24 øl og fikk 9.1 i promille.. Tror jeg gjorde noe feil :P
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Duden som laga den utmålinga der må ha vært både bøtte fjern og dritings pluss stuka på flein snåpp... 24 øl på 24 timer ga meg promille på 7,3... hahaha wtf?

Det dør man jo av.. men 24 øl på 24 i russe tiden var vell daglidags vane, og jeg fortsatt lever dude... skål! Russe knuta her var og drikke en kasse med øl på noen timer husker ikke hvor mange, var noe sånt som på en kveld..
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt hva du kan ha gjort. Tast inn vekt (70 kg for meg), kjønn (mann), 24 timer siden drikkestart.
Så taster du Pils 4,5%, 24 enheter a 3,3 dl. Ikke mye verre enn det, fikk 2,1 i promille og det tror jeg kan stemme.
Skjønner faen ikke hvordan du fikk 7,3. Enten glemte du å taste inn vekta eller når du starta å drikke. Det er klart om du tar 24 øl på 5 min at du får høyere promille :P
jeg og 2 kompiser skulle under russeperiode ta denne knuta, jeg klarte 23 på under 10 timer, men noen hadde tatt en av mine øl, så fikk ikke fullført, de to andre måtte gi seg på 15 øl, ettersom de ikke har like stor tolleranse som det jeg hadde .