Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1984
Hei!

Jeg lurte på om folket hadde tips om nettsider man kan kjøpe herreklær og/eller armbåndsur av god kvalitet til en relativt rimelig penge.

Har tittet på sider som nelly.com, luisviaroma.com (jevnt over for dyrt), asos.com, m.f.


Jeg ser etter klassiske/moderne klær av god klær med fint/moderne snitt. Kjente klesmerker jeg liker er Filippa K, Acne, Ljung, Paul Smith, 5th Avenue Shoe Repair, Whyred, m.f. Er høy og slank, om det er relevant.

----------

Takker for tips
Av de du sier er det nok bedre å kjøpe i Norge, av den enkle grunnen at det koster det samme over alt for disse merkene.

Var i polen for litt siden og hadde tenkt til å kjøpe mye klær siden jeg visste at det var billig der, men du sparte maks 50 kr per plagg.

EDIT: Miinto er en fin side! Der handler du klær fra 20-30 forskjellige butikker som de har samlet!
Sist endret av ptrrr; 3. mars 2012 kl. 10:28.
Du finner ikke de merkene der billig på nettet. Du får bla opp et par lapper og ta deg en tur i Bogstadveien hvis du absolutt skal ha dem.

Men jeg digger virkelig Asos, masse fint. Bør sjekke ut funksjonen der man kan kjøpe brukte og hjemmelagede klær også.
Hehe, aldri om jeg hadde gått i genser det stod ACNE over hele brystet

Men søk på google etter merket og sale eller 50%, 60% 70% så finner du kanskje ett godt tilbud.
Kanskje ett litt dumt tips, men ebay.com har alltid noe av dette :P
klær: www.madeinchina.com
klokker: www.foxaza.com
sko/klær: www.36shopping.com

100% fake, men det er grisebillig, og det ser bra ut. Har selv handlet fra samtlige av disse sidene.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Du finner ikke de merkene der billig på nettet. Du får bla opp et par lapper og ta deg en tur i Bogstadveien hvis du absolutt skal ha dem.

Men jeg digger virkelig Asos, masse fint. Bør sjekke ut funksjonen der man kan kjøpe brukte og hjemmelagede klær også.
Vis hele sitatet...
Hmm, skal sjekke det ut! Takk

Er ikke nødvendigvis interessert kun i de merkene, tenkte mer å gi en pekepinn om hvilken type klær, snitt, osv., som jeg er interessert i!

Sitat av Magnisx Vis innlegg
Kanskje ett litt dumt tips, men ebay.com har alltid noe av dette :P
Vis hele sitatet...
Mm, jeg har liksom aldri helt 'oppdaget' ebay kanskje. Skal titte litt mer der muligens - vet jo at utvalget er enormt, men har hele tiden tenkt det er vanskelig å si om det man får er the real deal eller ikke.

Sitat av Dragoon Vis innlegg
klær: www.madeinchina.com
klokker: www.foxaza.com
sko/klær: www.36shopping.com

100% fake, men det er grisebillig, og det ser bra ut. Har selv handlet fra samtlige av disse sidene.
Vis hele sitatet...
Prinsipielt er jeg mot å kjøpe fake klær. Har nevnt det tidligere her på forumet; man har ingen garanti for hva klærne er behandlet med, laget av, hvem som har laget dem og under hvilke forhold.

Så jeg synes ikke det er verdt det, selv om man kan få fine klær for en billig penge.
Når jeg skal handle nye sko så bruker jeg alltid Junkyard, men de har alt annet av klær der også.

Leverer raskt, god kvalitet og en veldig grei side hvor du kan sortere etter merker, type klær, pris og lignende.

Edit: førsteinntrykket er vel "Det her er jo bare en side for skatere som bruker wezc hver dag", men det er mye mer enn det.
Sist endret av Teddybe4r; 4. mars 2012 kl. 18:03.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
http://www.ebay.com/

begynt og handle klær og andre ting som er overpriset i norge derifra. med litt kunskap og erfaring gjør man gode kjøp der