Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3518
Skal på Tiesto i morgen, men jobber fra kl6 på morgenen til 16, så pleier som regel å være trøtt og sliten kl 22. Så jeg tenkte å hive i meg 2 stk ritalin 10mg før jeg går inn, slik at jeg for en liten wake up.

Det jeg lurte på er om politiet kan se det på deg om du har tatt det?
Sist endret av DarkBody; 11. august 2011 kl. 23:57.
ååå din heldiggris.... har så lyst men langt å reise og fikk ikke med meg noen...

bare å svelge nedpå, du vil ikke få noe utvidet pupiller av ritalin.... har alldrig sett noen få det... i såfall vil du neppe bli innteresang for politiet uansett.... det vil være nok andre folk som er way mere rusa enn deg
Trådstarter
25 2
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
ååå din heldiggris.... har så lyst men langt å reise og fikk ikke med meg noen...

bare å svelge nedpå, du vil ikke få noe utvidet pupiller av ritalin.... har alldrig sett noen få det... i såfall vil du neppe bli innteresang for politiet uansett.... det vil være nok andre folk som er way mere rusa enn deg
Vis hele sitatet...
Takk for svar Glemte og si at jeg skal drikke også selvfølgelig, men ritalinen er bare til at jeg ikke sovner på dansegulvet.
vet ikke hvor kjent du er med ritalin og annet. men det går helt sikkert fint... er du i tvil tar du ikke mere enn du har gjort før...
Trådstarter
25 2
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
vet ikke hvor kjent du er med ritalin og annet. men det går helt sikkert fint... er du i tvil tar du ikke mere enn du har gjort før...
Vis hele sitatet...
Har en del erfaring med ritalin og concerta, men lurte bare på om man kunne se på personen om at man har intatt det.
nei... med mindre personen er lett påvirkelig og troooor en er mer rusa enn man er... man kan ikke se ritalin bruk på noen, da skal det meget store inntak til tror jeg...
ritalin var det som fikk meg til å utforske når jeg var rundt 14.... og jeg tok fint et brett før skolen..... jeg merket ikke noe rus og synes det var kjedelig og gikk et par hakk opp ganske fort. to venninder holdt seg til ritalinen men man kunne alldrig se på dem at de var rusa. annet enn at de var fulle...
men kan selvfølgelig ikke konstatere noe for alle reagerer forskjellig,,, har en kompis som blir svimmel av en 600mg ibux, mens jeg som 14tiss var teit å skulle bevise at man ikke døde av 10 paralgin forte og tok 16.... og var like oppegående... når det kommer til piller og dop så er det ikke lett og gi råd om mengder og hvordan folk vil reagere. for det kan være så forskjellog som to snøkrystaller....
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg blir nysgjerrig og må spørre: hvorfor ikke bare sove noen timer etter jobb? Det er lurt å lytte til kroppen.
Sist endret av Mullah; 12. august 2011 kl. 02:16.
Trådstarter
25 2
Sitat av Mullah Vis innlegg
Jeg blir nysgjerrig og må spørre: hvorfor ikke bare sove noen timer etter jobb? Det er lurt å lytte til kroppen.
Vis hele sitatet...
Har gjort det nå, men problemet at jeg legger meg halv 23 hver dag, og blir automatisk trøtt uansett.
Trådstarter
25 2
Btw, var helt latterlig kontroll, eneste dem sjekket var legg. Spurte ikke en gang hva du hadde i lommene, og vakter var det lite av. Utrolig deilig.
var det bra gikk mye tiesto på voice på fredag....hehehe.